Philips 2000 Series AC2887/10 Luchtzuiveraar voor grote ruimten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 Series AC2887/10 Luchtzuiveraar voor grote ruimten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

van der Vinne 08-07-2019
  • Product gekregen

Mooie luchtreiniger, erg nuttig

Prima en nuttig apparaat. Vooral in de keuken gebruikt en incidenteel in de huis- en slaapkamer. De timer is erg fijn en het is ook handig dat de reiniger aangeeft wat de huidige kwaliteit is. Als er veranderingen in de lucht zijn, dan reageert de reiniger hier feilloos en snel op

Pluspunten

• Reageert snel op verandering in de lucht
  • Timer functie
  • Luchtkwaliteit indicatie

Minpunten

• Toetsen die geluid maken

Henk 30-06-2019

Fijn product, test hem nu te kort om echt verschil te merken, mijn rode droge ogen zijn echt een heel stuk minder, hij is makkelijk in gebruik, en bijna geluidsloos

Pluspunten

• Makkelijk
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Zat geen uitleg bij over de knoppen

Anshari 28-06-2019

Heerlijk wakker worden!

We hebben deze luchtreiniger geplaatst in de slaapkamer. Aangezien ik soms wat last heb van astmatische bronchitis. Hierdoor word ik soms wat benauwd van. Door de luchtreiniger heb ik hier veel minder last van. Ik voel de schone lucht bij elke ademhaling.
De Philips luchtreiner is erg stil en je kunt de lamp 's nachts dimmen.
Prima kwaliteit.
Dit product raad ik zeker aan!

Pluspunten

• Stille ventilator
  • Dimbare led
  • Erg schone lucht
  • Goed voor mensen met huisdieren en/of allergie

P.Twigt 26-06-2019

Ik wil nooit meer zonder.....

Een geweldig apparaat. Ik heb 2 kids, een vogel, een kat en een hond. Vanwege allergische reactie heeft mijn dochter altijd keelpijn en wordt er veel geniest in huis. Dit apparaat heeft wonderen verricht. Een gezonde schone lucht in huis én geen genies. Ook merk ik met het huishoudelijk werk dat er veel minder stof ligt. Hij maakt zeer weinig geluid en blaast heerlijk frisse lucht.

Pluspunten

• Erg stil
  • Zeer effectief

Marja 23-06-2019

Geen gesnotter meer

Nadat mijn zoon toch wel erg vaak zat te snotteren moesten we iets ondernemen, gelukkig kregen we deze luchtreiniger en drie weken later is het al beduidend minder. Zelf ga ik inmiddels veel bewuster om met de luchtkwaliteit in huis en loop bijvoorbeeld naar buiten met de haarspray.

Pluspunten

• Verbeterde luchtkwaliteit
  • Bewustwording

Minpunten

• Hij is wel behoorlijk groot

ivoendewi 22-06-2019

Zuivere lucht, mooi design!

Ik heb de luchtreiniger nu twee weken in gebruik. Na het openen van de doos en het insteken van de stekker kon ik er meteen mee aan de slag. Het apparaat ziet er mooi uit qua design en is naar mijn mening niet te groot van formaat. Deze past in elke woonkamer thuis!

De bediening van het apparaat is kinderlijk eenvoudig. Hierin schuilt dan ook wellicht een klein minpuntje, de toetsen van het apparaat zijn niet te blokkeren wat soms lastig kan zijn met kleine kinderen.

Na het inschakelen van het apparaat wordt de luchtkwaliteit binnen enkele seconden bepaald en wordt de lucht gezuiverd. Dit zuiveren gaat met een acceptabel geluid op de laagste standen. Enkel op de hoogste stand ervaar ik het apparaat als wat rumoerig. Deze hoogste stand wordt in mijn situatie enkel bereikt tijdens/ na het koken.

Het zuiveren van de lucht werkt goed en snel. Ik had echter gehoopt dat ook de hooikoortsklachten binnen mijn gezin zouden afnemen maar dit is tot op heden (slechts twee weken) helaas niet het geval.

Ondanks het laatste ben ik tevreden met de luchtreiniger en zou ik hem aan anderen aanraden!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Directe feedback luchtkwaliteit
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Filters aan de dure kant
  • Geen mogelijkheid kindbeveiliging toetsen

MvdL 21-06-2019

Minder last van allergieën

We hebben deze luchtzuiveraar aangeschaft om te kijken of onze kinderen dan minder last hebben van allergieën. Na een paar dagen was al verschil te merken! Minder genies en minder snottebellen!
Hij is makkelijk te verplaatsen, erg handig. Ook is de stille stand erg fijn voor de nachten, dan kan het zuiveren wel gewoon doorgaan.

Pluspunten

• Werkt snel
  • Stil in slaap-stand

Minpunten

• Vormgeving

Emmink 21-06-2019

Frisse en gezonde lucht in ons huis, heerlijk

De Luchtzuiveraar xxcmxx. is een fantastische luchtzuiveraar. We hebben 2 astmatische mensen in huis dus gezonde lucht is heel belangrijk. We gebruiken dus vaak de allergeenmodus.
Onlangs waren we met 2 personen ziek dus hebben ook de bacterie- virus modus flink gebruikt. Het is een geruststellend gevoel dat de lucht in huis ondanks toch goed is.
Het apparaat is makkelijk in gebruik en de handleiding heel duidelijk.
Het is een echte aanrader!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Mooie look
  • Heerlijk frisse, gezonde lucht

Ja 21-06-2019

Goed apparaat voor een vriendelijke prijs

Goed apparaat..
Minder last van kattenallergie maar maakt wel veel geluid op de maximale stand in huisdierfunctie

Pluspunten

• Voelt goed

Minpunten

• Geluid

WJB79 02-06-2017

Mooi, makkelijk en effectief

In dit elegante apparaat heeft Philips makkelijke bruikbare en te begrijpen functionaliteiten en zeer sfeervolle indicatoren gebruikt om ervoor te zorgen dat een luchtzuiveraar een toevoeging aan zowel uw interieur als uw gezond is

Remcow 31-05-2017

Strak design

Eerste luchtzuiveraar die ik heb, dus geen vergelijkingsmateriaal, maar het werkt prima en ziet er mooi uit al zeg ik t zelf. Enige minpunt is dat wanneer de luchtkwaliteit veel wijzigt er vaak kortstondig hard wordt geblazen ipv niet 1 minuut hard maar 3 minuten zacht.

• Werkt goed
  • Begrijpbaar

Esther 30-05-2017

Product heeft me positief verrast

Ik gebruik de luchtzuiveraar om mijn hooikoorts tegen te gaan. Daarnaast is mijn vriend allergisch voor dieren en is astmatisch. Aangezien ik op een hondje pas, bood dit apparaat uitkomst.

'Helaas' heb ik nog geen aanval van m'n hooikoorts gehad, waardoor ik niet weet of dit goed werkt. Maar de luchtzuiveraar slaat wel aan als er verandering in de lucht is. Als we bijvoorbeeld gekookt hebben en eten, merk je dat de luchtzuiveraar aanslaat. Normaliter hoor je de zuiveraar amper, omdat het een niet-storend geluid is. Ook wanneer ik op de hond opgepast heb, zet ik de filter aan, waarna mijn vriend niet tot amper last heeft van de hond.. misschien is een eigen hond nemen nu ook een optie, al weet mijn vriend dat nog niet haha ;)

Pluspunten

• Niet teveel geluid
  • Mooi en degelijk apparaat
  • Slaat zelf aan bij veranderingen in de lucht

Ruben 29-05-2017

Wij zijn overtuigd van dit product!

In het begin waren we best sceptisch of een luchtzuiveraar echt wel zou werken. Het was lastig de juiste testen te kunnen uitvoeren om een duidelijk beeld te krijgen. Een strijkijzer moet gladstrijken en een stofzuiger moet de boel schoonzuigen maar hoe test je een luchtzuiveraar. Mijn zoon heeft veel last van hooikoorts en allergieën voor huisstofmijt etc. Hij krijgt veel meer lucht en slaapt beter, niest minder en heeft geen last van tranende ogen nu we de kamers zuiveren met deze luchtzuiveraar. Als de buren of wij gaan barbecueën, dan komt er wat rook naar binnen. Is op zich geen probleem maar die lucht blijft dan best lang hangen, nu met de zuiveraar is deze rooklucht heel snel weg. Of als de frituur bij ons aan staat. Je merkt dan dat het apparaat onzuivere lucht detecteert en het licht springt op lila of rood om aan te geven dat het onzuiver of zeer onzuivere lucht is. En is de lucht weer zuiver, dan springt het licht weer op blauw. In dit apparaat zitten 3 filters, 1 kun je onder de kraan schoonspoelen de andere 2, de FY2420 gaat 12 maanden mee en de FY2420 gaat 24 maanden mee. Nu 4 weken in gebruik.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • licht kun je dimmen of uit zetten
  • filters gaan lang mee
  • laag energiegebruik
  • laag geluidsniveau

Minpunten

• Alleen in wit verkrijgbaar

Jacobs 28-05-2017

Goede luchtzuiveraar. Ideaal voor mensen met allergieën!

Top apparaat! Ik heb dit product nu bijna 3 weken in mijn bezit en ik kan niet meer zonder! De lucht voelt frisser aan, ik kan weer vrijuit ademen (bronchitis, hooikoorts en stofallergie) ik hoest ook veel en veel minder. Mijn ogen tranen niet meer en niezen ben ik ook van af. Ook heb ik een kat waarvan de kattenbak in de woonkamer zit die nare luchtjes achter laat, ik doe de luchtzuiveraar op de "huisdier" stand en hup, na een kwartiertje ruikt het weer fris.
Ik gebruik de lichtzuiveraar ook s'nachts. Ik zet dan de luchtzuiveraar op de "silent" mode, ook kan je het lampje uitzetten waardoor je ongestoord kunt slapen en de luchtzuiveraar nauwelijks hoort! Ook zet ik de luchtzuiveraar aan na het eten, hij test de lucht binnen 30 seconden en springt gelijk al op rood (zeer ongezonde lucht) na het koken. Luchtzuiveraar op de T (denk Turbo-stand) en een halfuur later is het weer fris en ruik ik niks meer van de kooklucht (als de lucht weer schoon is dan geeft het apparaat blauw licht) Ik raad het apparaat zeer zeker aan! Apparaat is wel luid op de T stand maar dat maakt niet uit want hij doet zijn werk goed!

Pluspunten

• Licht, makkelijk op te tillen
  • Werkt ook echt!
  • Eindelijk af van niezen, hoesten en tranende ogen!
  • Heeft zowel een stille stand als een turbo stand

Minpunten

• Kan er geen bedenken

Annemarie 27-05-2017

Zo blij met dit apparaat!

We hebben de luchtreiniger nu enkele weken in gebruik en zijn er super tevreden over.
Ik ben heel erg allergisch voor van alles en nog wat maar vooral voor bloemen, iets wat ik ongelooflijk jammer vind!
Dus we hebben de proef op de som genomen en een prachtige bos bloemen gekocht om te testen wat er zou gaan gebeuren, meestal kunnen we die na een uur al buiten zetten maar deze keer hebben we ervan kunnen genieten tot ze verlept waren!
Onze hond, een cairn terriër, heeft een vorm van allergie/hooikoorts dat zich uit in hoesten en ook zij heeft minder problemen sinds we de luchtreiniger aan hebben staan.

Bovendien is het apparaat stil en makkelijk te verplaatsen, zeer eenvoudig te bedienen
en schoon te maken.

Als we gaan koken ( we hebben een open keuken) detecteert het apparaat luchtjes en automatisch past het zich aan en schakelt de ventilator in een hogere stand.

Kortom een geweldig en vooral nuttig apparaat

Pluspunten

• Stil
  • eenvoudig in gebruik
  • makkelijk verplaatsbaar
  • waardes duidelijk af te lezen

Minpunten

• groot
  • alleen in wit verkrijgbaar

Jess3 26-05-2017

Perfecte luchtzuiveraar!

Het apparaat werkt echt naar behoren! Mijn kinderen hebben last van allergieën en sinds ik het apparaat heb is dat zo veel minder. Ook merken we het als we thuis komen dat je gelijk schonen lucht inademend

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk te gebruiken
  • Makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Iets aan de grote kant