proairtech Luchtreiniger ZX 9000 - Reviews

koolstof, hepa
Ionisator

9,4

Andre 17-01-2017

Zeer stille goed werkende mooie luchtreiniger

Ik heb de ProAirTech ZX 9000 luchtreiniger gekocht voor het ventileren van mijn huiskamer gevuld met 2 honden en 2 katten. Ik vind het een super apparaat, geheel geruisloos en wanneer er een muffe lucht in huis ontstaat en als er meer stof in de lucht is gaat het apparaat gewoon automatisch een standje hoger draaien. Ik ben er reuze blij mee en bovendien is het een heel mooi design model. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• stil
  • werkt volautomatisch
  • mooi design

Hans 10-02-2017

geweldig

Dit apparaat beschikt over 4 filters , óók HEPA filter ( alhoewel Kieskeurig dat niet vermeld bij selectie.... ) en bovendien over IONISATOR en UV-licht ! Bovendien kun je de filters zelf reinigen !!
Wij ervaren hem als zeer stil en effectief. Aanrader, ook voor mensen met COPD dunkt me.

Pluspunten

• 5 filters
  • ionisator
  • reinigbare filters
  • scherpe prijs

ajw 11-12-2017

De ZX9000 heeft geen UV-licht, dat is de ZX7000. Het HEPA en actief koolstoffilter zijn ook niet permanent reinigbaar, maar hebben een levensduur van 1-2 jaar. Op te merken is dat de filters niet zo duur zijn, zeker niet in vergelijking met andere merken.

Ikke 18-03-2018

Werkt effectief

Allergiesymptomen zijn zeker
Verminderd. Alleen filters snel verzadigd. Zegt dit iets over onze vervuilde omgeving? Zijn tevreden. Overwegen kleinere te kopen voor slaapkamers.

Maartje 29-09-2017

Super luchtreiniger tegen rooklucht

Ik heb deze luchtreiniger aangekocht omdat ik in de winter regelmatig binnen een sigaret rook,De sensoren reageren zeer snel op de rooklucht en maken mijn huiskamer weer snel schoon, Zeer tevreden.

Van Hoteren 01-10-2018

Snuffelt prima

Wij kochten een Stadler luchtwasser omdat deze de lucht zou reinigen. Helaas zou deze ook het huis veel vochtiger maken. Die ging dus retour. En in plaats daarvan kochten wij deze ZX9000.
We hebben hem aangezet en je hoort hem nauwelijks. Je ziet aan de kleur in het venster hoe schoon of vies het in huis is. Ondanks dat er altijd ramen en deuren open staan en de mechanische ventilatie draait, krijgen wij steeds mee last van fijnstof door snelwegen en houtkachels in de omgeving. Dus ramen open wil nog wel eens verkeerd uitpakken.
Als aanvulling deze ZX9000

Hij is héél gevoelig voor geuren. Dus geen geurtjes in huis sprayen want hij haalt ze meteen uit de lucht. Ondanks een prima afzuigkap in de keuken zet ik hem ook tussen huiskamer en keuken op turbo stand. opvallend is dat je dan in de kamer niets ruikt. Hij slaat meteen rood uit en reinigt alles wat hij ruikt en opzuigt.

Inmiddels een tweede besteld voor de slaapkamer.
Daar zullen we wel de lichtjes van moeten afplakken want in een echt stikdonkere verduisterde slaapkamer is het te fel.

Wij hebben hem op een plateau met wielen gezet zodat hij makkelijker verplaats kan worden want hij is erg zwaar. 7,2. kg.

Ik hoop dat dit model lang leverbaar blijft anders zit je plotseling met twee apparaten en zonder filters. Dat zou erg kostbaar worden.

• Gevoelig

Minpunten

• Lampjes gaan 's nachts niet uit
  • Het extreem lelijke donkergrijze snoer
  • Groot