proairtech Luchtreiniger ZX 9000 / Luchtreinigers - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Maartje 29-09-2017

Super luchtreiniger tegen rooklucht

Ik heb deze luchtreiniger aangekocht omdat ik in de winter regelmatig binnen een sigaret rook,De sensoren reageren zeer snel op de rooklucht en maken mijn huiskamer weer snel schoon, Zeer tevreden.

Hans 10-02-2017

geweldig

Dit apparaat beschikt over 4 filters , óók HEPA filter ( alhoewel Kieskeurig dat niet vermeld bij selectie.... ) en bovendien over IONISATOR en UV-licht ! Bovendien kun je de filters zelf reinigen !!
Wij ervaren hem als zeer stil en effectief. Aanrader, ook voor mensen met COPD dunkt me.

Pluspunten

• 5 filters
  • ionisator
  • reinigbare filters
  • scherpe prijs

Andre 17-01-2017

Zeer stille goed werkende mooie luchtreiniger

Ik heb de ProAirTech ZX 9000 luchtreiniger gekocht voor het ventileren van mijn huiskamer gevuld met 2 honden en 2 katten. Ik vind het een super apparaat, geheel geruisloos en wanneer er een muffe lucht in huis ontstaat en als er meer stof in de lucht is gaat het apparaat gewoon automatisch een standje hoger draaien. Ik ben er reuze blij mee en bovendien is het een heel mooi design model. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• stil
  • werkt volautomatisch
  • mooi design