Dyson Pure Cool Link tafel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Pure Cool Link tafel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nancy 09-06-2021

Werkt goed bij allergie

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Dit product gekocht vanwege huisstofmijt en . Het werkt perfect. Binnen niet verkouden/ geen klachten, waar wij zonder apparaat wel last van hadden. Nachten komen wij nu zonder verstopte neus etc door. Zeer stil in automatische stand, fijn voor de nacht. Ziet er ook mooi uit en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Geen last van allergie met dit apparaat
  • Makkelijk in gebruik
  • Meet meerdere waardes
  • Fijn bij warmte, geen koeler maar scheelt wel

Marc 29-09-2018

Cool

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Prachtige machine, stil, makkelijk in gebruik. Ook via de dyson app.. heel blij mee, en kan iedereen dit product aanbevelen.

Claudia 13-08-2018

Strak uiterlijk, makkelijk schoon te maken, maar verder..

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Vanwege de hitte de Dyson gekocht, voornamelijk omdat mijn man het er strakke "getjet " vond. Het lucht filter systeem sprak mij aan(we slapen met 2hondjes in de kamer) en de luchtstroming tegen de muggen!! Echter na een paar maanden hadden we net zo goed een veel goedkopere ventilatie toren kunnen kopen van €15,=. Mijn man kan niet slapen van de herrie en ik vind het niet koeler worden.
Dan nog de afstandsbediening, deze is heel klein en niet te vinden in het donker met een slaperig hoofd, de app op de GSM is leuk speelgoed voor mannen ;-).
Ik zou er nog goed overna denken voor aankoop.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Ziet er strak uit

Minpunten

• Toch nog veel lawaai
  • Koelt matig
  • Afstandsbediening zeeeer klein
  • Lucht reiniger!? Niets gemerkt.
  • Prijzig

Kelly 13-07-2017

Goede luchtverdeling

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Ik heb deze gekozen omdat hij ook de lucht reinigt, als deze op automatisch staat, springt deze soms aan. Handig te gebruiken via de App op je smartphone. Deze kan koude & warme lucht blazen.

• Warme/koude lucht
  • Luchtreiniger

Minpunten

• Dure prijs maar je betaald voor kwaliteit
  • Op de hoogste stand is hij zeer luid

dickkalis 16-11-2016

Zuivere lucht.

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Doordat de kat toch vaak de slaapkamer binnen glipte: rode ogen, niezen. Ook door de planten een lichte allergie. Door deze Dyson een schone "berglucht" in de slaapkamer. Ideaal.

Pluspunten

• Schone lucht
  • Bijverwarming

Remrow 16-11-2016

Fantastisch functioneel apparaat.

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Gebruiksvriendelijk, geruisloos en fijne cool/warmte verdeling. Het apparaat is met de iPad/phone uit te lezen en geeft een duidelijke analyse van de luchtkwaliteit. We merken dat de lucht schoner en zuiverder is dan eerder. Na onduidelijkheid over de betaling is dit uitstekend opgelost door de klantenservice! Top.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Dyson kwaliteit
  • Afstandbediening
  • Via de wifi te bedienen

Minpunten

• Kleurcombinatie

Natascha 05-06-2016

Dyson Pure

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Nare kookluchtjes worden geneutraliseerd. En onze hond ruiken we een stuk minder. Ook op de slaapkamers hebben we de Dyson getest. Mijn hooikoorts klachten zijn sterk verminderd. Eerder werd ik wakker met een verstopte neus. Dit is sinds we de Dyson gebruiken een stuk minder.

De app is makkelijk in gebruik. De afstandsbediening gebruiken we bijna niet. Op de app kun je aflezen Hoe warm het is in de ruimte. En de luctvochtigheid. Hoe lang hij heeft gereinigd en wat de kwaliteit van de lucht is. De Dyson is niet geruisloos maar wel heel stil.

De Dyson is groot, maar stabiel. En heeft geen roterende bladen. En mooier dan de meeste ventilatoren.

Marieke 21-05-2016

Getest voor hooikoorts, baby en peuter

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Ik heb de dyson mogen testen, heb zelf hooikoorts en een baby en peuter in huis en ben meer dan tevreden met de werking.

*Toen ik hem beneden had staan had ik binnen geen last van pollen. Mijn indoor niesaanvallen waren bijna weg, waar ik normaal ook binnen last heb van de pollen was dit nu bijna niet meer het geval.
*En met de warme dagen heb ik hem op de baby kamer gezet, hij heeft de warmste kamer maar de dyson geeft een aangename gevoels temperatuur, mn kleintje had geen last van de warmte!(De kamer werd maar 1 graadje koeler maar het voelde wel aangenamer)
Ook de luier geurtjes waren minder naar mijn idee.

Persoonlijk vind ik hem groot maar hij staat stukken mooIer dan een grote ventilator. En is daarbij kind vriendelijker Door geen roterende bladen.

Hulya 16-05-2016

Fijn en mooi apparaat

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Ik heb deze purifier drie weken mogen testen. Dit vond ik heel prettig met een nieuwe baby en een kleuter in huis.

Het uiterlijk is heel strak en hij staat ook stevig door de brede voet, niet zo gammel als de meeste ventilators.

Het apparaat meet de lucht in huis en stelt zich zo in om de juiste kwaliteit te krijgen. Via de app die gratis te downloaden is en gemakkelijk verbindt door middel van de ingebouwde wifi, kan je kiezen uit drie instellingen. Een waar je alleen kiest voor schoon lucht. Een kan je kiezen als je iets wat last hebt van pollen en stofdeeltjes en een voor als je heel veel last hebt van deze dingen. Standaard staat hij op de tweede. Bij mij betekend dat, dat hij op automatisch stand een minuut of tien op stand vier (van de tien) staat en daarna op stand 1 blijft draaien.
Je kan in de app ook de temperatuur en vochtigheid in je huis zien. Heel handig allemaal en een fijna gedachte met een klein baby.

Via de meegeleverde afstandsbediening kan je het apparaat aan en uit zetten, de ventilator hoger of lager zetten en op automatisch stand laten draaien, waar hij dus constant de lucht meet. In de app zie je een grafiek van die metingen. Verder heeft de afstandsbediening een knop met timer en een nachtmodus knop. Die laatste heb ik de afgelopen paar nachten gebruikt toen het warm was in de slaapkamer. Zo maakt hij helemaal geen geluid, waar hij normaal al bijna niet te horen is. Verder kan je via de afstandbediening het aparaat naar links of rechts draaien of automatisch laten draaien.

Als ventilator vond ik hem heel prettig de afgelopen dagen. Door de grote ramen in mijn huis wordt het al gauw 27 28 graden in huis als de zon schijnt. Hij voldoet dan ook prima zonder te veel geluid te maken en zonder gevaar van roterende bladen voor mijn 5 jarige.

De filter kan ik niets over zeggen in de korte periode dat ik hem heb gebruikt, maar het apparaat is gemakkelijk te openen, dus het verwisselen daarvan zal ook geen probleem zijn.

Al met al is het een heel fijn en veilig ding dat door het compacte overal neer te zetten is en ook nog eens mooi oogt.

Patricia 14-05-2016

Fijn product

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Fijn apparaat en eenvoudig te bedienen. Lucht kwaliteit in mijn huis was 90% van de tijd goed, dus heeft het apparaat niet veel aangestaan. Als hij ging werken dat had hij de lucht binnen korte tijd weer op het juiste niveau.
Tijdens de warme dagen afgelopen week zorgt de Dyson ook voor heerlijk verkoeling in de slaapkamer

NWinkel 14-05-2016

Goed product!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Fijne luchtreiniger, stil in gebruik en makkelijk te bedienen met de meegeleverde afstandsbediening.
Naast de reiniging geeft het product ook een heerlijke verkoeling in warme slaapkamers. De kleine kan er bij ons heerlijk om slapen!

De app werkt bij mij helaas niet super maar dat wordt vast nog wel opgelost!

Melissa 13-05-2016

Dyson pure cool link

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link tafel

Een leuk speeltje. Heel gemakkelijk te bedienen met de app of de afstandsbediening. Zelf in te stellen of automatisch. Heel handig apparaat. Gemakkelijk en weinig overlast. Het enigste nadeel dat de Dyson pure cool link soms ineens heel hard aanging tijdens de automatische stand terwijl er niet vel gebeurde.