Dyson Pure Cool Link toren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Pure Cool Link toren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Rudi 16-07-2020

Slechte aankoop

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link toren

Ik heb het toestel nu 1 week. Ik gebruik hem in de slaapkamer .
MAAR de geur die eruit komt is ondraaglijk. Je kan echt niet slapen door de geur.
In plaats van zuivere lucht te blazen is het gewoon stank. Zelfs mijn hond moet er van hoesten. Een echte miskoop

Pluspunten

Minpunten

• Geurhinder
  • Te duur

Gebruiker Dyson cool link tower 03-01-2019

Snel resultaat

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link toren

Mooi design , snelle lucht zuivering. Snelle reactie op evt vervuiling of nare luchtjes het enige minpuntje is dat hij op de hoogste stand wat geluid maakt maar zodra de lucht zuiverder word gaat hij automatisch naar een rustige stand.

Pluspunten

• Snelle luchtzuivering
  • Lange levensduur hepa filter
  • Grote lucht toevoer en afvoer
  • Bediening via de app of afstandsbediening
  • Controle luchtkwaliteit via de app

Minpunten

• Geluidsniveau hoogste stand

Coolair 25-07-2018

Luchtreiniger...Cool???

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link toren

Ziet er leuk uit.reiniging van de lucht ? Mag je hopen.ventilatie of verkoeling echt niet.
Buitenkant ziet er mooi uit.
Waardeloos ding zeker voor deze prijs. Spijt van mijn aankoop,weg €€€

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Geen beetje verkoeling
  • Lawaai
  • Veel en veel te duur

Lotte uit Rotterdam 16-07-2018

Goed apparaat

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link toren

Heb de Dyson Pure Cool Link Toren Blauw vooral aangeschaft voor het design en de ventilator, dat hij de lucht ook nog zuivert is alleen maar meegenomen.

Ik heb het apparaat nu een paar weken in huis voor een zeer goede prijs kunnen aanschaffen.

Ben er blij mee.

Had hiervoor een statiefventilator die op stand 1 al zoveel lawaai maakte dat ik in mijn bed 's avonds de tv niet eens meer kon verstaan.

Ik heb zelf het apparaat op stand 4 of 5 ( hangt van de warmte af in de slaapkamer ) staan als ik er mee ga slapen.
Met stand 1 t/m 3 voel je niks tot nauwelijks een briesje en vanaf stand 6 wordt het geluid vervelend om mee te slapen,
Het apparaat staat ongeveer 50 cm van mijn bed af.

Ik heb de app nog niet uitgeprobeerd omdat ik dit niet zo belangrijk vindt, ga het nog wel een keer doen maar het apparaat is prima met de afstandsbediening te bedienen.

Pluspunten

• Heel mooie design
  • In nachtmodus te horen, niet storend om te slapen
  • Aanrader als je een luxe ventilator zoekt

Minpunten

• Prijs
  • Minpunt: Nieuwe filter is ook duur in aanschaf
  • Lekker briesjes vanaf stand 4

Dennis Smeyers 26-05-2016

Dyson Pure Link

Geschreven voor: Dyson Pure Cool Link toren

Ik heb deze nu ongeveer een maand in huis en ben er supertevreden mee.
Ik merk een aanvoelbare verbetering van de luchtkwaliteit. Ik woon midden in de stad in een drukke straat niet ver van de autostrade. Veel fijn stof dus. Merk wanneer hij aanstaat (eigenlijk continu) dat er veel minder tot geen stof meer neerdaalt op de vloer en andere oppervlakken.
Wat mij vooral overtuigde is wanneer er binnen een sigaret wordt aangestoken het toestel binnen de minuut dat opmerkt en begint te reinigen. Geen geurtjes meer dus!
's avonds zet ik hem op mn slaapkamer en slaap zo een ganse nacht in verse schone lucht! Toptoestel!