Sharp KC-A60EUW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sharp KC-A60EUW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SimonAmsterdam 08-06-2015
Geschreven voor: Sharp KC-A60EUW

De Sharp KC-60EUW luchtwasser heeft nu een week gedraaid; de lucht is minder stoffig en de verdamper zorgt voor een luchtvochtigheid van 60 procent waar die voorheen 40-42 procent was.
De luchtwasser verbruikte in die week -precies een week- 1,151 kilowattuur aan stroom.
Hierbij was ie continu in gebruik, maar in de nachturen zonder bevochtigen, dus enkel reinigen.
De degelijkheid zal in de toekomst moeten blijken, het apparaat ziet er degelijk uit.
Ik heb een 10 gegeven, anders kon ik niet verder met het schrijven van de review (heel vreemd).
De levering, via luchtreiniger.nl, was zoals beloofd, hoewel ik mijn oorspronkelijke bestelling nog wilde wijzigen; dat was geen probleem.