Philips AC2936 - Reviews

400 m³/uur
Ionisator
Filter
vervangbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2936 op Kieskeurig.nl.

Thomas P 06-01-2021

Fijn ademhalen, zonder allergie!

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na deze luchtreiniger enkele weken te mogen uitproberen ben ik aangenaam verrast. Het apparaat ziet er stijlvol uit, maar is best wel groot. Dit heeft dan weer als voordeel dat het rondom lucht aanzuigt en ook de grotere kamers in huis aankan (tot 85 m2). Voor kleinere kamers heeft Philips gelukkig de 1000 series ontwikkeld. Voor je de luchtreiniger in gebruik neemt moet je enkel nog onderin het toestel de filter plaatsen. Deze schuift er gemakkelijk en intuïtief in. Vervolgens kan je het toestel in gebruik nemen en met de knoppen bedienen. Via de Clean Home applicatie heb je ook alle bedieningsmogelijkheden en krijg je een historiek van de luchtkwaliteit in huis. Naar mijn ervaring is de ventilator haast onmerkbaar stil wanneer het rustig is in huis. Wanneer je gaat rondlopen en veel luchtverplaatsing creëert dan zal hij in automodus harder blazen tot zeer hard, met het bijhorende geluid. Indien dit als storend wordt ervaren kan je handmatig de ventilator instellen, maar dan ga je natuurlijk ook minder reinigen, net wanneer dit nodig is. Deze reiniging is er dan ook. Na enkele dagen merk je dat de lucht zuiverder is. Ik kijk ernaar uit om dit toestel in huis te houden en ben overtuigd van zijn werking. Ik had liever de test zien plaatsvinden tijdens het voor of najaar, wanneer er veel meer allergenen in de lucht zijn, maar voor huisstof is het alvast geslaagd (mits je regelmatig blijft schoonmaken). Ik heb de filter schoongemaakt door deze uit te kloppen en te stofzuigen, dit ging vlot en er kwam toch een hoop stof uit, ondanks dat we het huis constant schoonmaken. Tot slot vind ik het best wel prijzig, maar voor de kwaliteit en het nut toch zijn geld weer waard.

BOst 06-01-2021

Ik had niet verwacht hier zo tevreden mee te zijn

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik verlucht mijn woonkamer dagelijks en dacht dat dit zorgde voor voldoende frisse lucht maar dankzij de kleurindicator bovenaan het toestel, merkte ik al snel dat de lucht binnen toch niet zo schoon was als ik dacht. Verschillende factoren zorgen ervoor dat het toestel automatisch aanslaat (als deze in de automatische stand staat uiteraard) als bv. de hond binnenkomt, de keuken gebruikt wordt, een deur open blijft staan. Dan zuivert hij een paar minuten op hogere stand en van zodra de lucht terug proper is, gaat hij in automatische stand. Ik was eerst wat sceptisch over het toestel, maar nu ik hem in huis heb ben ik heel blij en gerustgesteld, ik zou niet meer zonder kunnen.

SonjaSjaak 03-01-2021

Luchtreiniger philips

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Luchtreiniger mogen uitproberen. Werkt heel makkelijk via app op de telefoon en heeft automatische stand. Zodra ‘slechte’ lucht gedetecteerd wordt (of als we beginnen te koken) slaat hij automatisch aan en gaat ook weer uit als dit opgelost is. Nog niet heel
lang in gebruik dus nog niet echt resultaat kunnen bemerken met allergieën omdat het seizoen er nog niet voor is. Mooi design wel wat aan de grote kant.

Anoniem 02-01-2021

Werkt super

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is en super toestel mijn vriend heeft er minder last van van zijn allergieën, het enge waar we van schrokken was dat het apparaat wat groter uitkwam dan we dachten maar werkt wel super

Mark23342 02-01-2021

Weinig tot geen last meer van allergieën

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de luchtreiniger nu ongeveer twee weken in gebruik en ben positief over de werking van de luchtreiniger.
Hij was groter dan ik had verwacht maar je kan hem goed in een hoek van de kamer zetten waar hij niet echt opvalt, de luchtreiniger is makkelijk te koppelen aan je WIFI netwerk zodat je deze kan bedienen met een app ook als je niet thuis bent.
De luchtreiniger beschikt hiervoor over 4 standen automatische, turbo, slaap en zachte modus, Als het apparaat wat harder zuivert is hij niet stil, maar in de slaapmodus maakt het apparaat geen lawaai zodat deze ook op de slaapkamer gebruikt kan worden.
Ik gebruik de luchtreiniger in de woonkamer het apparaat slaat direct aan door de automatische detectie van "vuile" lucht bijvoorbeeld tijdens het koken of het branden van een kaars.
Weinig tot geen last meer van allergieën en apparaat dat doet wat hij beloofd.

Guyta 01-01-2021

Zeker een aanrader zou ik niet zonder kunnen!

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze prod. mogen testen voor een 2 tal weken en het is een heel goede ervaring geweest, ik en mijn gezin zijn er echt heel erg blij mee geweest.
+ Minder last van allergieën en verstopte neus
+ Minders last van geuren (roken/koken)
+ Voelbaar beter lucht kwaliteit
- Turbo mode is nog al luid maar is niet constant op allen bij hevig rook binnen.
- Niet zo verplaatsbaarder ( bv. willen zou fijn zijn, maar weg ook niet echt veel dus valt wel mee)

Evakl 30-12-2020

Hij werkt echt

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin was het even wennen, hij sloeg regelmatig aan bijvoorbeeld tijdens het koken of als de deuren open stonden. Maar na een paar dagen merkte ik enorm veel verschil met mijn allergische reacties. Deze waren minder aanwezig en beduidend minder erg.
Is makkelijk in gebruik, via de app of het display. Heeft 4 standen waarvan wij vooral de automatische of slaapstand gebruiken.
Het apparaat is wel vrij groot en kan dus een sta in de weg vormen. Filter is makkelijk schoon te maken met de stofzuiger en ong een jaar te gebruiken.

Kortom, wij hadden deze al veel eerder moeten aanschaffen en zijn er enorm blij mee.

Liezzie 29-12-2020

Super luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin stond ik wat sceptisch tegenover dit systeem of het wel degelijk zou werken. Na 1 week was ik al overtuigd. Het product is enorm makkelijk te installeren. Via de app kan je alles mooi opvolgen. Bij het koken of poetsen gaat de luchtzuiveraar automatisch een tandje bij zetten om de lucht te zuiveren. De lucht is stukken frisser in huis en heeft een lichte koeling ook af. Het geluid valt zeer goed mee, het is zeker en vast geen stoor element in de living of slaapkamer. Echt een topproduct en aanrader, is zeker het geld waard!

RSoes 29-12-2020

Werkt goed en de app is handig!

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de luchtzuiveraar nu twee weken in huis en zijn zeer positief. Het verminderd duidelijk kattenallergie en huisstofmijtallergie. Het is leuk om in de app te kunnen zien hoe de kwaliteit in huis is. Tijdens het koken gaat hij dankzij de automatische stand vanzelf harder werken om de luchtkwaliteit weer goed te krijgen. Verder is het handig om te merken dat bepaalde dingen veel sterker effect hebben op de luchtkwaliteit dan gedacht. Wanneer ik een aantal kaarsjes aansteek ‘s avonds, krijg ik al snel een melding dat de luchtkwaliteit onvoldoende is.

Over het geluid ben ik ook zeer tevreden. De turbo stand maakt nogal wat lawaai, maar dat is natuurlijk te verwachten. De andere standen zijn zacht, waarbij de slaapstand zelfs zo zacht is, dat je hem bijna niet hoort.

Op het eerste gezicht schrok ik een beetje van de omvang. Hij was groter dan verwacht en ik vond het lastig om een plekje in huis te vinden waar hij niet zo zou opvallen. Uiteindelijk werd het achter de grote kamerplant. Ik dacht dat hij achter de plant misschien niet goed zou kunnen zuiveren, maar dit is allerminst het geval! Hij doet het uitstekend, zelfs dus als hij een beetje verscholen in een hoekje staat

Joan1988 28-12-2020

Schone lucht

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Er was een constante doorstroom van geventileerde lucht dit resulteerde in een aangenaam gevoel en een vrije adem ik heb erg last van allergieën en merkte met deze luchtreiniger dat ik veel vrijer kon ademen en wakker werd met open holtes. Ik kreeg via mijn app op de telefoon regelmatig een melding dat er deeltjes in de lucht werden geconstateerd. Ondanks je deze niet aan hoeft te zetten dicteert hij wel de deeltjes in de lucht. Een erg fijn apparaat voor als je last hebt van allergieën zoals mij!

MariaKMB12 28-12-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een product met een mooi design. We hadden in eerste instantie verwacht dat hij kleiner zou zijn. Maar door het mooie design past die ook in een klein hoekje en is hij niet storend voor de omgeving. Het apparaat is ook te bedienen door middel van je mobiel. Hier kun je hem synchroniseren. Ook bij verschillende telefoons tegelijk. Hierdoor krijg je overal een melding als de lucht niet schoon genoeg is, als je hem.op automatisch hebt staan. Er zitten 4 verschillende standen op. Waaronder nachtmode. Bij ons staat die altijd op automatisch. Zelfs als we een kaars uitblazen geeft die aan dat de lucht vervuild is.
Kortom;
Mooi design.
Schone lucht.
Weinig tot geen last meer van allergieën binnenshuis.

D. van Doorn 28-12-2020

Top product!

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips luchtzuiveraar is zeer goed bevallen. Ik heb last van astma, met gebruik van de luchtzuiveraar (hij staat op de slaapkamer) heb ik minder last van verkoudheid en niezen!
De luchtzuiveraar is gemakkelijk in gebruik en is zowel te bedienen op het apparaat zelf als op de bijbehorende app. Zeer goed dat er een slaapmodus mogelijk is, hierdoor hoor je het apparaat niet en het licht wat het apparaat overdag afgeeft gaat uit.

Fadejo 28-12-2020

Het product is een super luchtreiniger.

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk te bedienen met de display en de app. Geschikt voor de slaapkamer door de stille nachtmodus. De luchtkwaliteitnis gemakkelijk te volgen door de eenvoudige kleurcodering boven op het toestel.

Verdonck 27-12-2020

frisse lucht in huis dankzij de luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inmiddels heb ik de luchtzuiveraar 2 weken in huis en ik kan zeggen dat ik positief verrast ben door het apparaat. Ik ben zelf altijd vrij sceptisch geweest of dat deze apparaten echt werken.
Mijn vrouw heeft astma en wilde toch eens een luchtzuiveraar gaan proberen en na wat zoekwerk deze Philips luchtzuiveraar genomen. De lucht die terug wordt uitgeblazen voelt echt fris en gezuiverd. Als het apparaat staat ingeschakeld op de automatische stand merk je bijvoorbeeld tijdens het koken dat hij harder gaat zuiveren (de gemeten vervuilde lucht is hoger), klein minpunt is het geluid dat hij dan produceert. Als het apparaat wat harder zuivert is hij niet echt stil meer te noemen (al is het niet storend het geluid, als de tv aan staat hoor je het apparaat al niet meer, alleen als het verder stil is in huis hoor je hem).
Ander klein aandachtspunt is dat de lucht ook vrij koel aan voelt, hier moet je wel rekening mee houden. Wij hadden hem eerst naast de bank gezet, maar dat geeft toch een vrij koele luchtstroom die als onaangenaam kan worden ervaren.

Verder ben ik echt positief verrast over de nachtstand, deze is echt fluisterstil en je zou hem dus ook op je slaapkamer kunnen zetten zonder dat je hem hoort.

Conclusie, een apparaat dat doet wat hij beloofd zonder echt noemenswaardige minpunten.

simply me 27-12-2020

ademen was een plezier met de luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Specificaties van het product
• 27 cm straal
• 58.5 cm hoog
• Touchscreen
• Geconnecteerd met wifi
• Geconnecteerd met app op gsm
• Filtert 330 m³/h

Bij het uitpakken van de doos merk ik op dat er zeer weinig moet gebeuren om de luchtzuiveraar te kunnen gebruiken , de bijgevoegde handleiding is handig en zeer duidelijk. Je pakt de luchtzuiveraar uit en haalt de filter uit de verpakking , stekker in stopcontact en verder de handleiding volgen . het is zeer handig dat het verbonden is via een app met u smartphone .bij het aanzetten merkte ik dat het zeer eenvoudig is in gebruik . en het neemt eigenlijk niet veel plaats in een tegel van 30x30 is voldoende . de lucht voelt na een 30 minuten in de geplaatste ruimte van 32m² beter aan het voelde echt beter om te ademen minder zwaar. Het geeft ook een zeer geruststellend gevoel in deze coronaperiode dat ook aerosols uit de lucht gezuiverd worden . in de automatische stand is het zeer eenvoudig , de turbostand is redelijk luidruchtig maar wel zeer handig wanneer je kookt , want daar merkten we ook een zeer groot verschil bakken van fieten,vis,fondue en gewoon eten geeft anders een nogal indringende geur in huis wanneer de luchtzuiveraar aanstaat is er zeker 90 procent minder geur in huis . ik zou dit product zeker aanbevelen aan mensen uit elke categorie van alleenstaanden tot gezinnen . jong en oud maar zeker voor mensen die gevoelig zijn voor allergieën .
Minpuntje is wel dat de lucht die gezuiverd is beduidend kouder is dan de aanwezige lucht en de temperatuur in de ruimte zakt wel beduidend
Een aandachtspunt is ik zou aanraden dat men een kinderslot inbouwt voor de touchscreen ervaring heeft ons geleerd dat kleine kindjes het wel aantrekkelijk vinden

Delaat 27-12-2020

Mooi product, goede werking en mooie uitstraling.

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De luchtreiniger werkt goed naar behoren. Staat in de woonkamer. Op de automatische stand slaat deze direct aan bij bijvoorbeeld koken of het gebruik van de houtkachel. Ook is het ontwerp van het product mooi.

Eendracht 27-12-2020

Stijlvolle, krachtige luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze luchtzuiveraar is een must voor iedereen met of zonder gezondheidsproblemen. Bij een eerste gebruik dient de filter geplaatst te worden. Dit is zeer makkelijk en staat goed beschreven in de handleiding. Hij zuivert een oppervlakte tot 85 m2. Hij is efficiënt tegen pollen, huisdier haren, stof, huisstofmijt, bacteriën, virussen en vervuiling van buitenshuis. Bij eerste gebruik is het zeer handig de app Clean Home+ te installeren. Zo kan je via je smarthphone de luchtreiniger hanteren en bedienen. Na een week gebruik zijn we zeer tevreden. De luchtreiniger staat hier standaard op automatisch en regelt zelf wanneer het nodig is hoger te schakelen. Dit doet hij steeds wanneer er gekookt werd. Zoon die allergisch is aan kattenhaar merkt zelfs geen jeuk aan de ogen te hebben. Zijn zware allergie aan voorjaarsbomen hebben we nog niet kunnen evalueren, daar het seizoen er nog niet is. Eén minpuntje aan het toestel, is de verplaatsbaarheid naar andere ruimtes. Misschien hadden wieltjes wel handiger geweest. Wij zijn alvast zeer tevreden en kunnen dit toestel niet meer missen in onze woning.

Derho 27-12-2020

Fantastisch aankoop

Fantastisch produkt

Ik vind dit een fantastisch product . Een mooi product die overal past . Positieve kenmerken merken Ideale grote ,grote filter waar bij die lang mee gaat , lucht wordt zeer snel gezuiverd, heel zacht van geluid , perfecte display waar je alles goed kunt op volgen. Geen seconde spijt van de aankoop

Lizzy,milou 27-12-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over hoe de luchtkwaliteit is naar het in gebruik nemen van de reiniger. Hij met veel onzuivere lucht op

Claire 88 26-12-2020

Super product

Geschreven voor: Philips AC2936

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik merkte dat de lucht veel beter was dan ervoor. Wij gebruiken ook een sfeerhaard met bio-ethanol en bij het aanzetten was meteen een hoge score van een slechte lucht kwaliteit.
Ook bij het koken gaf die een slechte waarde aan. Met twee kinderen is dit zeker een meerwaarde, zo ben ik gerustgesteld dat er zeker goede kwaliteit lucht word voorzien, ik zou dit absoluut aanraden. Je kan alles via app volgen die je gratis kan downloaden. Daar kan je via je smartphone zien wat de luchtkwaliteit is en tevens bedienen. Ikzelf heb ook een allergie en met de sfeerhaard en met twee kinderen is dit zeker een goede aanschaf geweest.