Xiaomi Mi Air Purifier 3H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Xiaomi Mi Air Purifier 3H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Andre Sleeuwits 17-02-2023

Xiaomi luchtreiniger

Geschreven voor: Xiaomi Mi Air Purifier 3H

Op youtube reviews gezocht over luchtreinigers van alle merken. Had geen voorkeur maar wel goede ervaring met Philips. Wij wonen vlakbij een manege en hebben hier veel last van stof en pollen. Veel reviews gezien en gelezen, uiteindelijk de Xiaomi gekozen. Keuze maken wordt steeds moeilijker als je blijft zoeken. Ben zeer tevreden over deze luchtreiniger en heb er inmiddels een 2e bij gekocht. Hij reageert snel op veranderingen in huis, ga je koken of bakken, dan gaat hij direct sneller draaien om te zuiveren. Ik maak elke maand het filter schoon, dat is ipv zwart dan grijs van de stof. Hij geeft aan wanneer het tijd is om het filter te vervangen. Op afstand bedienbaar met de app. Deze werkt perfect. Een aanrader voor iedereen

Pluspunten

• Bediening met app werkt goed
  • Normaal niet hoorbaar, alleen bij hoge stand
  • Simpel en duidelijk display

Minpunten

• Geen enkel.

a.sleeuwits@upcmail.nl 30-10-2022

Beste luchtzuiveraar Xiaomi

Geschreven voor: Xiaomi Mi Air Purifier 3H

De eerste luchtreiniger die adequate reageerd op lucht veranderingen. Blaas sigaretten rook en hij gaat gelijk sneller draaien, bak vlees en hij reageert gelijk door snelheid aan te passen en de lucht te reinigen. Het display werkt prima en snachts bijna niet hoorbaar. Buitendeur open en je ziet direct op het display de verandering....voor mij een topper, heb er inmiddels 2 staan!

• makkelijk in gebruik
  • strak design
  • stil

Hans 13-01-2021

De automatisch stand werkt niet goed. Sensor niet goed.

Geschreven voor: Xiaomi Mi Air Purifier 3H

In de automatische stand geeft het apparaat altijd een waarde van 001 aan, dit terwijl het apparaat dicht bij de open keuken staat opgesteld. Tijdens het koken merkt de luchtreiniger amper dat de luchtkwaliteit verslechterd, terwijl de kooklucht duidelijk te ruiken is in de woonkamer. Waarde is dan tussen 008-012.

Pluspunten

• App werkt makkelijk en goed
  • Apparaat is niet al te groot

Minpunten

• Sensor niet nauwkeurig genoeg
  • Geluid, zelfs in stand 1 eigenlijk te luid
  • Filter maar 149 dagen bruikbaar
  • Automatiche stand werk niet goed