Philips 800 Series AC0819/10 Luchtzuiveraar - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 800 Series AC0819/10 Luchtzuiveraar op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paauw 03-04-2023

Bevalt beter dan verwacht

Fijn uitziend apparaat met een prima werking. Mijn neus zit niet meer verstopt wanneer ik opsta en ik slaap zelfs beter van het zachte geluid wat hij maakt in de slaapstand. Het filter hoeft pas na +1 jaar vervangen te worden. Een aanrader als je last hebt van hooikoorts of huisstofmijt.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Niet storend uiterlijk
  • Verbeterd luchtkwaliteit uitstekend
  • Zachte slaapstand modus
  • Geeft luchtkwaliteit eenvoudig weer dmv kleuren

Minpunten

• Kan kou/tocht veroorzaken
  • Geeft licht in slaapstand

h*******@g******** 29-01-2022

Werkt geweldig!

Je merkt meteen dat het werkt, voor op de slaapkamer echt fluisterstil en ook goede automatische setting. Echt een geweldig apparaat!

Pluspunten

• Superstil
  • Goede prijs kwaliteit
  • Werkt echt!

Minpunten

• Meeste start sets hebben geen koolstoffilter

I. Bis 08-03-2021

Stil, licht en reageert snel.

Onze vogels zijn in de rui en alleen in die periode heb k er echt last van. Zodra ik ook maar daar geveegd heb, hun doek over of van de kooi heb gedaan, .....veradert het zowel met wijziging vd kleur mbt de luchtkwaliteit en het gaat harder aanzuigen.

Nel Radstake 17-08-2020

luchtreiniger werkt echt

Ik heb deze luchtreiniger gekocht omdat er een stevige roker naast mij is komen wonen. Uitgeprobeerd: balkondeur open gezet, rook binnen gelaten. Daarna alles dicht en het apparaat op turbomodus gezet en afgewacht. De luchtkwaliteitsindicator gaf eerst de kleur blauw aan, dit betekent 'de lucht is schoon'. Even gewacht toen werd de indicator rood. Maakt wel even wat lawaai,. Het apparaat ging razen en binnen een kwartier was de rooklucht weg. Geweldig apparaat!

Pluspunten

• maakt de lucht echt schoon
  • werkt snel
  • Ik heb een wit exemplaar, mooie vormgeving

Minpunten

• maakt in turbo stand wel wat lawaai

Rhowen 17-01-2020

Luchtreiniger is geweldig

Dit apparaat is geweldig een uur voor het slapen aangezet en heb nog nooit zo diep geslapen ik zou het iedereen met slaapproblemen aanraden op advies van mn dokter :)

Pluspunten

• Werkt snel
  • Lekker stil

Minpunten

• Heb ik niet