De'Longhi DNC65

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi DNC65 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

saul 25-11-2018

small size great capacity

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

We have a serre with high humidity. We buy this device in order to lower down the humidity and is doing it perfectly.

Pluspunten

• small size
  • silent

Minpunten

• small deposit

Dennis 29-09-2018

DeLonghi luchtontvochtiger

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Stil, krachtig en makkelijk in gebruik! Mijn moeder heeft last van copd en heeft veel baat dat het niet te vochtig in huis is!

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk bedienbaar
  • Sterk

Minpunten

• Hij blaast warme lucht(maar doen ze allemaal)

GeaWim 01-12-2017

eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Op aanraden van Carebrick dat is een bedrijf dat optrekkend vocht buiten woning verhelpt,bij ons echter is er een hoge luchtvochtigheid in de woning, vandaar op aanraden van hem een luchtontvochtiger gekocht, want Carebrick systeem werkt van buiten af, eerlijk toch van die man.

marcel 28-11-2017

Werkt goed

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Product werkt goed, zat bij de eerste nacht al een hele laag water in het reservoir, bedieningsgemak ok, goed tilbaar

Pluspunten

• handzaam
  • trekt goed vocht uit de lucht

Minpunten

• geen
  • geen

Tevreden klant 16-10-2017

Stille ontvochtiger

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Op zoek naar een stille ontvochtiger voor in onze slaapkamer kwamen wij uit bij de goede recensies van de Delonghi DNC65. De keuze was snel gemaakt en blijkt in de praktijk helemaal te kloppen.

Pluspunten

• Stil
  • Compact
  • Licht in gewicht daardoor makkelijk verplaatsbaar

Minpunten

• De geur van met name de ionisator
  • Ontvochtigde lucht is verwarmd

Marry 30-09-2017

mooie compacte luchtontvochtiger

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Mooie compact apparaat, makkelijk te hanteren, duidelijke display, bak met water makkelijk te legen. Eerste ervaring tot nog toe erg tevreden

Lennart 28-09-2017

compact

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Compact maar toch goed voor grotere ruimte. Geschikt voor in een slaapkamer omdat de ontvochtiger vrij stil is. Maar niet geruisloos.

Pluspunten

• compact
  • stil
  • makkelijk verplaatsbaar

Anne-Marie 15-09-2017

Lekker rustig tijdens gebruik

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Het geluidsniveau is precies wat we zochten.
De ontvochtigings functie werkt goed.
Ook is het fijn dat er speciale functie opzit voor het drogen van wasgoed.
Het apparaat heeft een simpele maar duidelijke bediening

Arend 28-12-2016

Nuttig apparaat

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Na ingebruikname, makkelijk instelbaar op tijd en soort, had de slaapkamer een beter klimaat. Het heeft bij ons de slaapduur bevorderd.

Pluspunten

• makkelijk instelbaar
  • minder luchtvochtigheid
  • bevordert slaapduur

Jol 01-12-2016

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Prijs kwaliteit is goed voor dit zeer stille apparaat zuivert de lucht goed kan prima meegenomen naar meerdere ruimtes ook om de was te drogen is dit een uitkomst

Pluspunten

• Stil

Heidi 23-11-2016

Zeer efficiënt

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Compact toestel. Werkt zeer efficiënt. Weinig geluidshinder. Timing mogelijk. In veel winkels niet meer voorradig.

sebas1997_ 31-10-2016

Mooie unit

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Werkt goed, is in lage stand ontzettend stil. Daarnaast heeft het apparaat ook een wasdroogfunctie wat voor studenten, zoals ik, heel handig is.

Pluspunten

• stil
  • wasdroogfunctie

Arend 08-09-2016

Geruisloos

Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Een handig en fluisterstil apparaat dat duidelijk een beter klimaat bevordert in onze slaapkamer. De bediening is eenvoudig en de afvoer van het vocht is erg gemakkelijk.

Pluspunten

• bediening
  • werkt perfect
  • beter klimaat

Ricardooo 20-12-2010
Geschreven voor: De'Longhi DNC65

Ik ben niet echt tevreden over het toestel. Het toestel is voorzien van een verwarming om het vocht te laten neerslaan. Bij gebruik geeft dit een lichte brandgeur, als van verbrand papier, af.
Volgens de hersteller welke aan huis is geweest blijkt dit normaal te zijn. Toch vind ik het na een tijd irritant. Telkens het verwarmingselement aanslaat denkt je dat er ergens in huis iets aan 't verbranden is.
Verder is het toestel wel gemakkelijk in gebruik.

moisture 28-09-2009
Geschreven voor: De'Longhi DNC65

gebruik deze om het wasgoed te drogen ipv droger. Hij geeft meer warmte af in tegenstelling tot een exemplaar met compressor. Dus weet niet of dit een probleem wordt in de zomer als hij bij het bed komt te staan bij drukkend weer. Verder doet ie goed zijn werk.
Misschien komt de warmte doordat het een adsorptie droger is (schijnt het, dus zonder compressor en dus lichter, want zwaar is ie niet).
Het enige probleem is dat de waterbak niet zonder morsen te verwijderen is als deze vol zit en het apparaat hierdoor afgeslagen is. Dan moet je er met een doek bij.
Dus legen bij halfvolle bak, of de continu afvoer gebruiken en het bijv. in een emmer laten lopen. Men zegt dat dit soort ontvochtiger beter vocht verwijderd bij een lage temperatuur als een compressor type. Dit nog niet kunnen testen.
Maar ben van mening dat mijn droger in de winter de warme lucht naar buiten blaast, en deze ontvochtiger geeft het af aan de binnenruimte, dus wordt het goed gebruikt, want twee vliegen in één klap in het kille voor en najaar: de was wordt droog en de warmte blijft binnen. Natuurlijk duurt het wat langer voordat de was droog is ipv een droger, maar denk dat het aantal kwh gelijk is, en ik heb de warmte binnen. Ook ideaal voor mensen die de was op zolder hangen te drogen. Anders komt het vocht in de woning, en dat is slecht.
Wel jammer dat hij in automatische stand ontvochtigd tot 55%. Liever had ik een display gezien en een continu instelling. Timer functie werkt wel goed. Op automatische stand verbruikt het apparaat natuurlijk niet continu het volle vermogen, daar de droger automatisch in en uitschakeld.