Clean Air Optima CA-703 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Clean Air Optima CA-703 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Karel 21-08-2022

Werkt goed maar slechte levensduur

Geschreven voor: Clean Air Optima CA-703

Ik heb 2 van deze machines gekocht voor in de oefen ruimtes. Hier oefenen bandjes en laten ze ook hun apparatuur staan. Best vochtig en schimmel problemen. Ruimtes van 6 bij 3 meter en 3 meter hoog.
In eerste instantie heel blij met het apparaat. Maar alle twee hebben ze het maar 1 jaar uitgehouden.
Ik denk dat de voeding die erbij zit gewoon kapot gaat.
Het geld vind ik dat erg slecht.

Maar het schimmel probleem was wel opgelost.
Ik zoek nu apparaten die het wel een jaar of 10 uithouden.
En waar je de vochtigheid en instellingen op af kunt lezen.
Mijn ca-703 had dat nog niet. Maar ik ben niet echt geneigd weer van clean air te kopen al doet de bevochtiger in huis het prima.

h********@g******** 26-06-2022
Geschreven voor: Clean Air Optima CA-703

Ik heb het ding helaas gekocht. Na een tijdje kon ik er niet meer tegen. Ik heb hem weggegooid. Wat een nutteloos apparaat. Doet helemaal niks dan geluid maken.

h********@g******** 08-03-2022

Een dom product

Geschreven voor: Clean Air Optima CA-703

Ik snap het niet, het is best een duur apparaat, maar hij maakt alleen maar geluid.
Er komt absoluut geen water in de tank. Ik kan niet geloven dat een bedrijf zo'n nutteloos ding op de markt brengt. En er zijn toch ook mensen die tevreden zijn.
Helaas, zonde van het geld.Jammer

Pluspunten

Minpunten

• Apparaat werkt niet

Jim 01-09-2021

Valt héél erg tegen

Geschreven voor: Clean Air Optima CA-703

Bij 86% luchtvochtigheid en 21 graden is de opbrengst na 24 uur slechts 300 ml. Dit valt héél erg tegen en is minder dan de helft volgens de specificaties.

Bovendien wordt de voeding van de Clean Air buitengewoon heet, zo heet dat deze nauwelijks nog is vast te houden.

Minpunten

• zeer magere luchtontvochtiging
  • voeding wordt buitengewoon heet

David 24-07-2020

Great product

Geschreven voor: Clean Air Optima CA-703

Works perfectly for small rooms. Relative Humidity went down from 70% to 50% over night with just 2 degrees risen temperature. Top quality product!