Honeywell HH350E4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Honeywell HH350E4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

thighcherry 28-01-2016
Geschreven voor: Honeywell HH350E4

Ik heb deze luchtbevochtiger gekocht omdat de luchtvochtigheid in huis te laag was. Ik kreeg daardoor vooral last van droge ogen en statisch elektrische schokken bij aanraking van metalen voorwerpen (bijvoorbeeld deurklinken). Er waren nog geen reviews op Kieskeurig aanwezig maar op andere websites was men over het algemeen positief. Daarnaast is Honeywell voor mij een vertrouwd merk. Dus gekozen voor deze luchtbevochtiger. Ik heb hem nu bijna een week in bezit en de luchtvochtigheid is van 34 naar 48 procent gestegen. Het resultaat is boven verwachting. Het apparaat doet zijn werk in alle rust. Ik gebruik de laagste stand en dan is het enige dat je af en toe (als het stil is) hoort een klotsend geluid van de watertank. Op de hoogste stand is het apparaat wel duidelijk hoorbaar. De watertank is eenvoudig te vullen en te plaatsen. In tegenstelling tot wat ik over andere luchtbevochtigers hoor wordt de vloer om het apparaat heen niet nat of vochtig. Het enige wat iemand als minpuntje zou kunnen ervaren is het formaat en wellicht de vormgeving/het uiterlijk van het apparaat. Maar dat is persoonlijk. Al met al, wat mij betreft, zeker een aanrader. Overigens is de vraag “warmteafgifte” niet van toepassing. Over degelijkheid kan ik binnen een week niet oordelen, maar deze luchtbevochtiger voelt en oogt zeer degelijk.

Henk 30-12-2016

Afgaand op de eerste review heb ik dit apparaat aangeschaft. Dat in alle rust z'n werk doen vind ik een heel matige uitdrukking over het geluid dat het apparaat produceert. Ik weet nu dat ik het apparaat alleen aanzet als ik niet thuis ben of als ik ga slapen. Het geluid van de TV moet ik harder zetten als ik het apparaat aan heb staan en naar de TV kijk, het maakt naar mijn idee veel te veel geluid.

Henk 30-12-2016

Mijn review klopt niet! Na het aanzetten is de eerste stand van de schakelaar de hoogste stand. Ik keek niet verder maar kwam daar pas later achter. Het is wel onlogisch dat vanuit de uit-stand het apparaat meteen in de hoogste stand staat en daarna met de schakelaar de lagere stand wordt ingeschakeld. De lagere stand is zodanig dat je het apparaat eigenlijk niet hoort als het aan staat.

joske uit breda 06-03-2016

Hallo Thighcherry,
er is inmiddels al weer een tijd verstreken, zou je ons nu nog eens iets over je bevindingen kunnen laten weten. wij overwegen namelijk ook tot aanschaf over te gaan om de zelfde redenen. Hoe zit het met de kalkafzetting waar in de reviews over andere apparaten wordt gesproken en wat bedoel je met duidelijk hoorbaar?
met dank voor je tijd,
Mvrg. Pauline