De'Longhi UH 800E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi UH 800E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

Vos Houten 05-02-2012
Geschreven voor: De'Longhi UH 800E

Wij hebben hier in Houten (bij Utrecht) heel hard, kalkrijk water. Alle luchtbevochtigers gingen daaraan stuk, maar deze niet! Grote kalkkorsten om het verwarmingselement en jarenlang ontkalken met schoonmaakazijn krijgen deze luchtbevochtiger niet klein. Ongelooflijk maar waar dat dit apparaat het al drie jaar volhoudt. Wat ons betreft een 10! voor duurzaamheid en betrouwbaarheid. Het apparaat is makkelijk bij te vullen, heeft een grote tank, schakelt na al die jaren nog steeds feilloos uit als ie leeg is. We hebben weer een nieuwe besteld voor een andere kamer in huis, want dit is het enige type dat het blijft doen bij hard water.

booga275 06-02-2012

Het lijkt wel of u bij delonghi werkt...
de rest van de recesenten hebben er geen goed woord voor over...

Schakelt hij ook uit als de ingestelde luchtvochtigheid is bereikt?

booga275 15-09-2011
Geschreven voor: De'Longhi UH 800E

Het apparaat heeft nooit gedaan wat het zou moeten doen; zelf de luchtvochtigheid reguleren; het geeft low % aan, terwijl een luchtvochtigheidsmeter al 60% aangeeft... Dan gaat het na een tijdje kapot en:

- Zit je 2 maanden zonder
- Wordt het terug gestuurd, nog steeds kapot
- Aankloppen bij Delonghi helpt niet; zij schuiven
hun verantwoordelijkheid weg en noemen
e.e.a. "Acceptabel"
- Doen dus niets dan zeggen: stuur maar weer op
terwijl dit je gewoon weer geld kost dus...
- Reparatiebedrijf reageert niet om emails
Je zoekt het maar uit dus...

Kortom waardeloze service... Helaas niet het eerste Delonghiproduct waar ik dit bij ervaar... advies: Koop geen Delonghi apparaten!!

aart1706 07-12-2010
Geschreven voor: De'Longhi UH 800E

Zelfde probleem als andere klant. Kwamen haarscheurtjes in het plastic van het reservoir daar waar het apparaat warm wordt. Gevolg lekkage! Zeer onhanding met vullen (Zwaar geen handvat). Ook het traploos verstelbaar is niet waar Als je hem de hele tijd aan laat staan dan is alles beslagen en luchtvochtigheid 80 procent Stopt dus niet automatisch. Kortom zeer slecht product.
2 weken gebruikt en reed defect en ben toch zeer netjes met m'n spullen.

Rik Divine 13-11-2008
Geschreven voor: De'Longhi UH 800E

Incontinentie het apparaat begon spontaan leeg te lopen met een volle tank. En kwam er pas de volgende dag achter. Uiteraard nadat de garantie verstreken was
Met Delonghi gebeld maar ze wisten niet waar het aan kon liggen.
Nog een keer geprobeerd maar na een paar uur hetzelfde verhaal.
Heel vervelend als je niet thuis bent of ligt te slapen. Als je een houten vloer hebt kan je het wel schudden.
Ik heb het apparaat uit ten treuren gereinigd maar niets wilde helpen.
Verder lastig te vullen door op zijn kop zetten maar geen houvast.
De thermostaat of wat er voor door moest gaan heeft het nooit gedaan.
Ik heb overigens de UH 800 maar is bijna hetzelfde en extra functies werkte toch niet.
Nog geprobeerd een sluitdop te krijgen wie weet lag het daar aan. Niet te krijgen nergens. Delonghi helpdesk weet van niets.
Delonghi in de vuilcontainer gemieterd.