Duux Tag Ultrasone Luchtbevochtiger (Wit)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Duux Tag Ultrasone Luchtbevochtiger (Wit) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

P van der Burg 28-03-2020

Mooie vormgeving, werkt uitstekend!

Ik had last van ontzettend droge lucht in huis, ik kon zowat mijn eigen huis van stroom voorzien zo elektrisch geladen was ik. Met deze bevochtiger is dat binnen een uurtje helemaal opgelost. Hij staat mooi in mijn interieur, is van groot formaat waardoor je niet elk half uur water bij moet vullen en hij is ook nog voorzien van een lampje aan de onderkant waardoor hij op de slaapkamer ook als nachtlampje werkt. Het allerfijnst is dat er aromatherapie in kan - nu ruikt het ook 10x beter hier in huis.

Pluspunten

• maat
  • uiterlijk
  • aromatherapie toegestaan in reservoir

DS 16-11-2019

Prachtig, maar gaat na een paar maanden stuk

We hadden er hier twee van gekocht voor de woonkamer, best een investering. Erg mooi, handig in gebruik en het filter gaat iets van een half jaar mee. Voor de zekerheid alvast reservefilters gekocht, ook niet goedkoop. Na een maand deed een van de twee het niet meer zo goed, na twee maanden was hij helemaal stuk en de ander hield er na drie maanden mee op. Prachtig design, maar onvoldoende kwaliteit.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Werkt in het begin goed

Minpunten

• Na een maand al de eerste haperingen
  • Na drie maanden allebei stuk

Marco 27-01-2019

Luchtbevochtiger

Deze bevochtiger aangeschat omdat de luchtvochtigheid in mijn woonkamer onder de 40% is.
Aangezet je hoort hem nauwlijks ook omdat de tv aanstaat.
Hij doet wat hij moet doen de lucht bevochtigen top apparaat👌
Na een uur staat de percentage al op 49%.

Pluspunten

• Min en max stand
  • Weinig overlast qua geluid in de woonkamer
  • Makkelijk in gebruik nemen

Minpunten

• Nog niet ontdekt