Philips luchtzuiveraar HU5930/10 - Reviews

Best Reviewed dec 2016 Philips luchtzuiveraar HU5930/10

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Meegdje 12-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Luchtzuiveraar

Prima produkt. Ik ben longpatienten heb hier veel profijt van de lucht blijft schoon en het vochtgehalte op pijl. Een nadeel vind ik dat het apparaat soms borrelt.

Pluspunten

• Schone lucht

Minpunten

• Borrelen

Meegdje 24-03-2017 Product paar maanden in bezit

Prima apparaat

De luchtreiniger beval prima. Een goede luchtvochtigheid in huis. Storend vind ik soms het borrelend geluid.

Dorine 18-01-2017

rectificatie

Ik schreef eerder een slechte beoordeling op deze pagina. Het apparaat bleek kapot te zijn.
De nieuwe Philips HU5930 heeft de luchtvochtigheid snel op een prettig niveau gebracht. Onze kamer van 72m2 kan hij aan. De luchtvochtigheid hier was 31% en nu 57%

Diana 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Modern uiterlijk, prima formaat, stil.

Gekregen als testapparaat. Hij is stil, ziet er modern uit en is prima van formaat. De slaapkamer is binnen no time op de ingestelde luchtvochtigheid, de huiskamer is echter te groot (60 m2) en krijgt hij niet op de juiste luchtvochtigheid.

Pluspunten

• modern uiterlijk
  • stil

Minpunten

• kan kamer (60m2) niet aan

MarkEHV 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Betere luchtkwaliteit in de winter

De Philips luchtzuiveraar zorgt op de eerste plaats voor betere luchtvochtigheid in huis wat zeker tijdens de winterdagen merkbaar is. De luchtzuiveraar is eenvoudig in gebruik, na de eerste keer instellen hoeft alleen het water bijgevuld te worden en af en toe het filter onder de kraan schoongemaakt te worden.

Helaas is er (nog) geen app om de luchtkwaliteit op je telefoon te bekijken, maar het scherm op het apparaat zelf is ook duidelijk hiervoor

Pluspunten

• Betere luchtkwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen app om luchtkwaliteit te monitoren

MarkEHV 02-12-2016

Merkbaar betere luchtkwaliteit

Tijdens de herfstdagen waar de luchtvochtigheid hoog is, en winterdagen met lage luchtvochtigheid is het verschil met en zonder de luchtzuivering merkbaar. Hierdoor moet wel een aantal keren water bijgevuld worden.

Helaas is het (nog) niet mogelijk om de kwaliteit van de lucht en de luchtvochtigheid via een app te zien [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Philips luchtreiniger 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Philips luchtzuivering

Het geeft een constante luchtvochtigheid en een prettige lucht in huis.. Het apparaat is stil. Ik ben longpatiënt en vind dit heel aangenaam.

btrx 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Zuinig in gebruik, geruisarm

We hebben dit project van Philips voor een test ontvangen. Voor ons was vooral belangrijk dat de luchtbevochtiger in de slaapkamer kan worden gebruikt. Hij maakt heel weinig geluid en het licht van de bediening kan makkelijk worden uitgeschakeld. Daardoor is hij zeer geschikt voor de slaapkamer. Verder staat hij altijd aan, daarom is het fijn dat het een zuinig apparaat is. Enig nadeel is dat het een groot product is maar dat is begrijpelijk omdat er filters en een grote tank inzitten.

Pluspunten

• energiezuinig
  • geruisarm
  • geeft geen licht in het donker

Minpunten

• groot

btrx 30-11-2016

Geruisloze luchtbevochtiger

De luchtbevochtiger staat bij ons in de slaapkamer en hij maakt heel weinig geluid. ook is het fijn dat het licht van het bedieningspanel uitgeschakeld kan worden.

Voor ons was voornamelijk de luchtvochtigheid een probleem in ons huis, over de luchtreiniging kan ik weinig vertellen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maria 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Doet het prima!

Deze luchtbevochtiger is heel gemakkelijk te bedienen via een touchscreen. Er zit een timer op (tot 8 uur instelbaar), de ventilator is regelbaar op diverse niveau's, een keuze voor luchtvochtigheidspercentage en je kunt de kamertemperatuur aflezen. Indicatielampjes gaan branden als het tijd is om het nanocloudfilter te ontkalken of het waterreservoir bij te vullen.
Wat opvalt is dat deze bevochtiger vrij geruisloos werkt. Daarbij wordt de luchtvochtigheid snel naar een hoger percentage gezet. Zodra dit bereikt is, blijft het percentage rond de gewenste luchtvochtigheid schommelen. De nare verwarmingslucht is vlug weg en dat is merkbaar. Geen last meer van droge ogen en hoofdpijn. Én een gunstig effect op onze parketvloer!
Het apparaat is heel simpel schoon te maken vanwege het strakke oppervlak en het touchscreen. De watertank is eenvoudig uitneembaar evenals te de reinigen onderdelen. De tank vul je gewoon onder de kraan, geen knoeipartij.
Ik ben er heel tevreden over!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Snel werkend
  • Goede kwaliteit
  • Makkelijk te bedienen en te reinigen
  • Functioneert prima

Minpunten

• Vrij groot apparaat

Maria24 29-11-2016

Uitstekend, eenvoudig te bedienen apparaat

Ik ben er heel tevreden over! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Liaantje14 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Philipsluchtzuiveraar

Ik vind het een fijn product, als je hem aanzet zie je gelijk de luchtvochtigheid van de ruimte. Hij maakt niet veel geluid en gaat snel naar de gewenste luchtvochtigheid.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijk in gebruik
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Het apparaat is vrij groot

Liaantje14 27-11-2016

Goed product, doet wat het belooft

De luchtbevochtiger is makkelijk te installeren en te bedienen en maakt niet veel geluid. Je kunt bij inschakeling gelijk de luchtvochtigheid van de ruimte zien. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hoeter 25-11-2016

Je merkt na een paar weken echt verschil

Zowel mijn zoontje als ikzelf hebben erg veel last van droge huid. Sinds we de luchtbevochtiger hebben is vooral bij mijn zoon een vooruitgang merkbaar. Hij heeft veel minder last van jeuk!

Pas toen we de luchtbevochtiger hadden geïnstalleerd zagen we hoe droog het in huis was... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Alver 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede overzichtelijke bediening

Deze luchtbevochtiger geeft zuivere frisse lucht met de juiste vochtigheid, waardoor de gevoelige huid en ogen duidelijk verbeterd. Ook mensen met astma hebben er voordeel bij, wat rust geeft op de luchtwegen.

Pluspunten

• goede vormgeving

Minpunten

• goed vertileren

Alver 24-11-2016

Met succes toegepast zoals omschreven in de reklame

De vochthuishouding in huis is erg prettig een frisse gezuiverde lucht wat ook merkbaar is bij astma en de huid en de ogen. Er moet ook goed geventileerd worden bij het in bedrijf stellen van de luchtbevochtiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jillz 24-11-2016

Zorgt voor een aangenaam klimaat.

Het product zorgt voor een aangenaam klimaat in huis. Geen droge lucht meer. Het apparaat produceert geen nevel en dat is erg prettig. Je voelt daadwerkelijk het verschil in huis. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anita66 23-11-2016

Gemakkelijk, eenvoudige bediening en super resultaat

Het is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Geeft een goed rusultaat, luchtvochtigheid gaat snel omhoog en blijft goed zonder witte aanslag op meubels e.d [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Meegdje 23-11-2016

Prima product en is stil in gebruik.

Een prima product een fijn constante luchtvochtigheid in de woonkamer. Alleen kan soms een vervelend borrelend geluid maken , dit doet het als de luchtvochtigheid te hoog wordt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]