Medisana Intensive Humidifier Medibreeze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana Intensive Humidifier Medibreeze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

clovesc 28-08-2011

op zich een leuk en functioneel apparaat, maar echt te klein voor een gemiddelde woonkamer. Effect op luchtvochtigheid was zowat nihil.

Jopie2727 02-02-2011

Leuk apparaat om in werking te zien. Effect is snel duidelijk merkbaar. Denk wel om je laminaat/parket als je het apparaat dicht bij de vloer neerzet, het wordt erg vochtig plaatselijk.

Mijn oudste zoon heeft last van de droogte en hoest veel, sinds dit apparaat in werking is gezet hoest hij een stuk minder. Het verbetert per dag. (droge lucht irriteert de slijmvliezen, vooral merkbaar bij moderne ventilatiesystemen, lees: WTW.)

Het apparaat is inderdaad geluidsarm zoals de fabrikant claimt en zeer gebruiksvriendelijk.

Kortom, echt een aanrader!

Jack consumer 17-12-2010

Ik heb dit apparaat gekocht vanwege de droge lucht in huis.
Het apparaat stelt niet veel voor. Het weegt weinig en is van goedkoop plastic gemaakt. Het ingebouwde licht is wel weer leuk.
Na inschakelen van het apparaat de luchtvochtigheid in de gaten gehouden. Er veranderde eigenlijk niets. De lucht bleef droog.
Na twee dagen stopte het apparaat met werken. Ik heb het meteen bij het vuil gezet en niet eens van de garantie gebruik gemaakt. Conclusie: Weggegooid geld.

leanderx23 29-01-2010

Vandaag gekocht bij de Media Markt, was normaal 59,00 (net zo duur als de goedkoopste hier) echter ivm kortingsactie voor 51,00 euro gekocht.

Mooi ding om te zien met verschillende functies, ik gebruik het ding om op de kamer van mijn zoontje te zetten die veel last heeft van de droge lucht in deze koude winter.

Hij is in ieder geval al helemaal gefascineerd door de licht-functie die erop zit die een rustgevend blauw licht geeft, verder zie je de nevel uit het tuitje komen wat er ook mooi uitziet. Na enkele uurtjes merkte je gelijk al verschil, dus het werkt nog ook!

Was erg makkelijk om te vullen en de gebruiksaanwijzing was op enkele taalfoutjes na, vrij duidelijk. Zit 3 jaar garantie op en weet van kennisen dat Medisana een vriendelijk bedrijf is. Ook erg blij met de 2 snelheden die op het ding zitten waardoor je zelf kan bepalen hoeveel vocht er moet komen.

Tot nu toe dus aardig tevreden! Echt een plaatje om te zien!