De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana AH 665 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m**************@h****** 11-02-2022

Plezier verdwijnt na half jaar

Geschreven voor: Medisana AH 665

Dit is de 2e machine die ik heb gekocht. Eerste is weggedaan na 2 jaar ivm waterfilter welke niet te vervangen is. De tweede machine idem dito. Nu, na ruim een jaar zie ik steeds meer rommel in het water terwijl ik de machine elke keer goed reinig. Daarnaast is reinigen van de unit en de watercontainer moeilijk. Container kom je niet in om te reinigen, unit vertoond kalkaanslag. Kortom het eerste half jaar tevreden. Daarna beginnen de mankementen. Waterfilter is nog steeds niet leverbaar. Dit zal dan ook de laatste Medisana AH 665 zijn voor mij.

Pluspunten

• Ruisloos

Minpunten

• Filters niet verkrijgbaar
  • Moeilijk te reinigen
  • Grote uitgave voor een half jaar

m**************@h****** 23-10-2021

Weinig plezier als je een filter moet vervangen

Geschreven voor: Medisana AH 665

Wegens longproblematiek aangeschaft. Qua bevochtiging geen problemen maar als na 3 maanden het filter vervangen moet worden zijn die nergens te krijgen. Alle mogelijkheden afgezocht. Ze staan wel bij meerdere bedrijven in het assortiment doch ze worden niet geleverd. Alternatief... een nieuwe machine kopen. Dit doe je niet na 3-4 maaanden. Erg jammer.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Geruisloos

Minpunten

• Filters niet verkrijgbaar
  • Nauwkeurig onderhoud
  • Moeilijk schoon te houden vw kalk aanslag

Van Bommel 03-05-2021

Luchtbevochtiger medisana AH665

Geschreven voor: Medisana AH 665

Het apparaat meet de vocjtogheid in de lucht en voegt vocht toe indien nodig. Er ontstaat een fijner binnenklimaat en de lucht wordt ook gereinigd. Ik had steeds last van verkoudheid en benauwdheid en nadat apparaat werkte was dat vrijwel meteen minder en gaf het snel verbetering.
Een aanrader voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Stil
  • Goede vochtigheid in huis

hbthe 18-05-2020

Prima apparaat maar de filters zijn niet meer verkrijgbaar

Geschreven voor: Medisana AH 665

Ik heb het apparaat nu al meer dan 1 jaar. Eigenlijk na 3 maanden moet je de filters verwisselen.
De filters zijn nergens verkrijgbaar en daardoor is het apparaat niet meer te gebruiken.
Eigenlijk is het een schande om een apparaat te verkopen dat je alleen maar 1 seizoen kan gebruiken

Pluspunten

• Je hoeft niet elke dag bij te vullen
  • maakt de lucht ook schoon

Minpunten

• geen filters verkrijgbaar
  • onhandig bijvullen

Anja 11-05-2019

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Medisana AH 665

Pas gekocht het lijkt zijn werk goed te doen vochtgehalte in huis eindelijk goed ik zit in een nieuwbouwapartement super geïsoleerd maar niet goed voor de luchtwegen
Ik heb hem gekocht ivm te droge lucht in huis waar ik veel last van heb

Pluspunten

• Doet wat ie moet doen
  • Makkelijk te bedienen