Fysic FC-28

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FC-28 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

MedicNL 22-03-2017

Goede stoom uitvloed

Geschreven voor: Fysic FC-28

Dit product gekozen omdat hij naast het aangeven van de luchtvochtigheid ook kan ioniseren. Er zitten meerdere functies op waaronder ook aromatherapie.

Pluspunten

• Goed veel, geurloze stoom
  • Duidelijk display
  • Veel functies
  • Grote watertank, daardoor wel groot

Minpunten

• Vrij groot
  • Filter om de 6maanden vervangen

Jacques 06-02-2017

Werkt prima

Geschreven voor: Fysic FC-28

Deze luchtbevochtiger aangeschaft, omdat in januari 2017 door koud droog weer, de luchtvochtigheid bij ons, volgens ons weerstation, tot onder de 40% was gedaald. Resultaat gevoelige ogen, onbehaaglijk binnenklimaat.
De fysic kan ook grotere ruimtes aan, vandaar deze keuze.
En hij doet prima wat hij moet doen: vochtigheid binnen een paar dagen naar de 50-55%, hoewel de Fysic en het weerstation hier regelmatig 5-10% van mening verschillen. Als je hem voluit laat gaan komt er een massale dampwolk uit 😉.
Erg tevreden met dit product dus. Belangrijke bijkomstigheid bleek de ionisator, mijn vrouw heeft last van hooikoorts / pollen, en dat ging ook een stuk beter opeens !
Lekker geurend olietje erin gedaan, werkt ook top.
Helaas geeft Fysic nauwelijks informatie over een paar functies : hoe sterk is de ionisator bijvoorbeeld, en wat doet de functie "Heat" nou eigenlijk ?
Maar toch een prima beoordeling, want hij doet wat hij moet doen 👍

PS: bij de score op "warmteafgifte" heb ik maar "goed" gescoord, hoewel dit aspect niet van belang is. De bevochtiger geeft geen warmte af, maar frisse koele waterdamp.

Pluspunten

• Bevochtigingsfunctie
  • Ingebouwde ionisator
  • Eenvoudig instelbaar

Minpunten

• Zeer beperkte informatie ionisator
  • Onduidelijke Heat functie

Servi Machielse 26-01-2017

Een mooie vormgegeven luchtbevochtiger.

Geschreven voor: Fysic FC-28

Een juweeltje in huis . werkt zoals het hoort ,geruisloos en efficient en is zeer gemakkelijk te bedienen. De Fysic FC-28 deed zijn werk als bevochtiger meteen perfect.

Pluspunten

• goede dosering vochtafgifte
  • mooie ledverlichting

Minpunten

• Nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Robin 26-12-2016

Duidelijke bediening, Warmte functie en Ionisator

Geschreven voor: Fysic FC-28

Duidelijke bediening en heeft een warmte functie voor bacteriën welke duidelijk werkt.
Helaas kan het geluid van de bediening niet uitgezet worden en slaat hij de laatste instellingen niet op. Dus elke keer weer opnieuw alles instellen. Werkt de vochtigheid in een grote ruimte makkelijk omhoog naar 45/50% vanaf 30%.

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Stil
  • Ionisator
  • Warmte functie

Minpunten

• Niet aan de bovenkant te vullen
  • Slaat instellingen niet op
  • Bedieningsgeluid niet uit te zetten
  • Zware watertank na vullen

Hettie 01-12-2016

Geschreven voor: Fysic FC-28

Geeft goede bevochtiging. Duidelijke verbetering van luchtvochtigheid na al een paar dagen. Geschikt voor grotere ruimte.

Pluspunten

• duidelijke display
  • hydrometer
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• Waterreservoir is lastig vullen en terug plaatsen
  • Moet op 60 cm hoogte staan
  • Zwaar vol reservoir
  • Niet te doen voor oudere/minder krachtige mensen
  • Condens op tafeltje

Jan Planije 30-11-2016

Ultrasone luchtbevochtiger type FC-28

Geschreven voor: Fysic FC-28

De vochtigheidsgraad was veel te laag in mijn woning daarom heb ik ik voor dit apparaat gekozen.
Het werd ten eerste heel snel geleverd en ten tweede is de bediening en de Nederlandse beschrijving is voor iedereen goed te begrijpen. Het apparaat werkt uitstekend en voldoet aan de verwachtingen.

Roger 21-11-2016

Geschreven voor: Fysic FC-28

Het apparaat werkt goed. Veel mogelijkheden om in te stellen. Verder kan je geurolie toevoegen wat voor een aangename geur zorgt.

Pluspunten

• Automatische instelling luchtvochtigheid

Harry 17-09-2016

Groot apparaat

Geschreven voor: Fysic FC-28

We hebben de fysic fc-28 gekocht om de luchtvochtigheid te regulieren vanwege longproblemen. Het apparaat is eenvoudig in gebruik, de toetsen zijn overzichtelijk en er zit een goede gebruiksaanwijzging bij. Een grote kamer met open keuken kan het apparaat gemakkelijk aan. Enig nadeel is dat het vullen lastig is en een vol waterreservoir erg zwaar is en onhandig qua vorm en grootte is.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Handleiding
  • Vermogen

Minpunten

• Vullen waterreservoir
  • Gewicht waterreservoir

Antoinette 13-07-2016

Geschreven voor: Fysic FC-28

Mijn vader van 97 gebruikt elke dag en nacht de Fysic FC-28, dit i.v.m. zijn droge ogen. Heeft hierdoor minder last van zijn ogen. Kan nu meer zijn activiteiten ondernemen, wat een meerwaarde geeft voor zijn leven. Nadeel dat het voor hem te zwaar is om de fysic FC- 28 bij te vullen. Krijgt gelukkig veel aanloop van verpleging en familie, die ondersteunen hem hierin. Ook is De Fysic FC-28 makkelijk te bedienen. Wat voor mijn vader een pre is.
Door het vele gebruik geeft het een waas over het meubilair en ramen. Maar dat neemt niet weg dat hij er erg blij mee is.

Officiele reactie van Hesdo 14-07-2016

Beste Antoinette,
de waas op de meubels wordt veroorzaakt door hele kleine deeltjes kalk die in het water zitten. Met gedemineraliseerd water heb je daar geen last van, wellicht iets om eens te proberen?