Tunturi T70 (2010)

ProForm Performance 600i

ProForm Performance 600i Best Reviewed feb 2018
9,3 (6)

FrankLD 05-10-2012
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze loopband nu ruim 2,5 jaar in bezit en heb er al vele kilometers op gelopen. Werkelijk een prima product. (Ik gebruik meerdere producten van Tunturi en ik heb van geen enkele aankoop spijt).
Het enige onderhoud dat ik eraan doe is af en toe schoonmaken met een vochtige doek en eens per 2 maanden een beetje speciaal smeermiddel in 2 hiervoor aangebrachte uitsparingen spuiten. Dit laatse is om de loopband soepel te houden.

Deze loopband beschikt over een automatisch verstelbare helling, waardoor je zegmaar bergopwaarts gaat lopen/rennen.
Er zijn tal van keuzeprogramma's en uiteraard ontbreekt een Polar hartslagsensor niet.
Ook aan de veiligheid is gedacht: Als je een speciale klip aan je kleding bevestigt dan wordt er (als je bijvoorbeeld valt of de afstand tot het console te groot wordt) een sleutel uit het console getrokken waardoor de loopband onmiddellijk stopt met draaien.

Tunturi = duurzaam, dat staat voor mij wel vast.
Geschreven voor: Tunturi T70 (2010)