Virtufit Elite TR-1000i Semi-Pro Loopband

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Elite TR-1000i Semi-Pro Loopband op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

carl 29-09-2019

Prima apparaat

Een goed en degelijk apparaat. Alles eenvoudig (Gebruiksvriendelijk) in te stellen. Makkelijk op te bouwen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk

Minpunten

• gewicht.

Hageman 26-09-2019

Top apparaat

Dit apparaat helpt mij mijn sportieve doelen te behalen. De TR-1000 loopt soepel, heeft een groot loopvlak en is stil. Daarnaast gebruik ik het console veel. Deze werkt snel en is duidelijk leesbaar.

Pluspunten

• Loopt soepel
  • Groot loopvlak
  • Console werkt goed

Minpunten

• Kreeg ‘m moeilijk de trap op

Alida 20-09-2019

Sterke motor

Sterke motor en veel mogelijkheden betreft de geïntegreerde programma's. Het scherm is simpel in gebruik en heeft niet al teveel poespas, daarnaast is deze ook goed afleesbaar.

In verband met het zware gewicht van de loopband raad ik wel aan een mat aan te schaffen ter bescherming van de vloer.

Pluspunten

• Motor
  • Opties

Minpunten

• Erg zwaar

abdelelg 28-02-2019

Goede loopband

Goede loopband. Snel geleverd en in elkaar gezet. De loopband is inklapbaar en verplaatsbaar, wel erg zwaar. Gebruik geen programmas, alleen manual en dan met sneltoetsen de snelheid en de helling. Ligt wel vaak zwart stof onder de band op de vloer, dit komt door de schoenen op de band en is niet erg. Na het lopen klap ik hem en neemt hij niet veel ruimte in. Kan deze loopband iedereen aanbevelen

K Voorman 88 28-02-2019

Led scherm

Deze loopband heeft een groot scherm met duidelijke weergave. Het design ziet er degelijk en simplistich uit, geen toeters en bellen zoals vele anderen maar toch veel mogelijkheden.

De te-1000 is stiller dan verwacht. Op hogere snelheden maakt hij iets meer geluid maar zodra de deur gesloten is heeft hier niemand verder last van.

De montage was goed te doen voor iemand met gemiddelde technische kennis. De handleiding is niet heel uitgebreid, maar duidelijk genoeg om te begrijpen. De verpakking is wel erg groot en een sta in de weg zolang hij nog in de gang ligt.

Verder ben ik erg te spreken over de demping. Dit is een stuk aangenamer dan buiten op de harde ondergrond. Toch draag ik wel goed schoeisel ter preventie van blessures.

Kortom een degelijke loopband die hopelijk nog vele km’s mag meemaken.

Pluspunten

• Demping
  • Uitstraling

Minpunten

• Verpakking

John 26-02-2019

Robuust toestel

Tot deze loopband gekomen vanwege de robuuste uitstraling, en dat is ie ook. Een erg mooi afgewerkte loopband waar ik de nodige km’s al op heb gemaakt.

Pluspunten

• Stevig
  • Voldoende snelheid
  • Afwerking