ProForm Performance 600i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProForm Performance 600i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Henk Otten 23-02-2018

Breed loopvlak

Geschreven voor: ProForm Performance 600i

Ik heb deze loopband aangeschaft om te trainen tijdens de koudere dagen. Omdat ik vaak snel hardloop is het belangrijk een groot loopvlak te hebben. De 600i heeft een fijn loopvlak waardoor ik in de winter alsnog de nodige kilometers kan maken.

Pluspunten

• Loopvlak
  • Programmas

Geurts 20-02-2018

Voldoet aan verwachting van mij

Geschreven voor: ProForm Performance 600i

Alle specs kloppen. Ben dus tevreden met de aankoop. Specs die aan mijn verwachtingen voldoen zijn de snelheid, helling, robuustheid en display functionaliteiten.

Pluspunten

• Zie bovenstaande tekst

Jakobsen 10-02-2018

Specialisch advies

Geschreven voor: ProForm Performance 600i

Het advies wat ik heb ontvangen was op maat. Na her doorgeven van mijn wensen kreeg ik de perfomance 600 voorgesteld. Ik wou een loopband die niet verveeld, breed is en een goede demping. Alle 3 de eisen voldoet hij ruimschoots aan. Bedankt

Pluspunten

• Demping
  • Breed
  • Scala aan programmas tegen verveling

Minpunten

• Tillen

Hermani 08-02-2018

Makkelijke loopband

Geschreven voor: ProForm Performance 600i

De loopband is heel makkelijk jn gebruik. Display easy, opklappen easy, afvallen minder easy, maar dat ligt aan mezelf. Het is een behoorlijke investering geweest en dit betaald zich terug. Alles instellen is wel een gedoe. Wanneer het staat is het wel weer makkelijk. Nu nog afvallen, de loopband kan mjnn gewicht gelukkig wel aan

Pluspunten

• Display easy
  • Opklappen easy
  • Stabiel

Minpunten

• Instellen gebruikers

Rodney 06-02-2018

Combinatie ifit en loopband is top

Geschreven voor: ProForm Performance 600i

Ifit is werkelijk waar geweldig. Het maakt en trainen zo veel leuker. Daar heb ik ook een goede loopband voor nodig, daarbij kwam ik uit op deze. De automatische aanpassing van helling en tempo is echt ongekend. Wat ik vooral ook prettig vind is de goede motor, mijn vorige loopband begon een kabaal te maken na een verloop van tijd. Hij klapt ook heel makkelijk op ondanks de grootte.

Pluspunten

• Ifit
  • Aanpassingen gelijk aan training
  • Opklapbaar

Minpunten

• Geen top olie bijgeleverd voor smeren, wd40 graag

Carla 05-02-2018

Goede proform performance 600i

Geschreven voor: ProForm Performance 600i

Stabiele loopband met mooie monitor. Wat verwacht mag worden voor die prijs krijg je. Groot, stabiel en uit gebreid. Dit in combinatie ben een aardige monteur is een goed cijfer waard

Pluspunten

• Uitgebreid
  • Groot
  • Stabiel