ProForm Performance 350i Loopband

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProForm Performance 350i Loopband op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Luckas 27-01-2017

Lopen met streetvieuw is een verrijking

Heb het product inmiddels een tijdje en het is echt gaaf om met google maps te lopen. Veel leuker dan buiten in de kou! Het aantal programmas is enorm, eigenlijk teveel voor mij maar het is mooi mee genomen. Na het sporten is de loopband makkelijk op te bergen wat voor mij een vereiste is vanwege mijn ruimte thuis.

Pluspunten

• Lopen met google
  • Veel programms
  • Opbergen is niet moeilijk

R kamp 27-01-2017

Goede loopband met mooi display

Deze loopband heeft een gaaf verlicht beeldscherm waar veel statistieken op staan zoals snelheid en calorie verbruik. Verder is het een solide apparaat en heb ik gelet op de garantie die erop zit. Dit vind ik belangrijk voor als er Iets mee is. Voor het meten van mijn hartslag heb ik een borstband gekocht hoewel het ook met de sensoren op het apparaat kan.

Pluspunten

• Verlicht display
  • Veel statistieken zichtbaar
  • Garantie voorwaarden
  • Solide apparaat

Michel 26-01-2017

Goede schokdempers voor de gewrichten

Er zit een speciaal schok demper systeem in de loopband gebouwd wat perfect voor mijn gewrichten. Na het sporten rij ik de loopband naar de schuur en heb ik er binnen geen last van. Een leuke optie is Google maps hiermee train je oo leuke locaties

Pluspunten

• Google maps
  • Schok demper systeem
  • Transport wielen

Ric 26-01-2017

Stevige degelijke loopband voor thuis

Deze stevige loopband past perfect bij mij thuis in de woonkamer.het heeft vele trainingsopties qua schema's en programma's en de hellingshoek is een echte uitdaging voor mijn kuiten. Erg tevreden met de loopband welke ik nu al een tijdje heb.

Pluspunten

• Stevige solide loopband
  • Hellingshoek
  • Veel programmas

Arend en familie 13-12-2016

Fantastische loopband voor hardloper!

Wij hebben deze loopband getest in de winkel en hij sprong er voor ons echt uit! Hij loopt soepel, heeft een goede demping wat erg handig is aangezien mijn vrouw last heeft van de gewrichten. Voor mij is het grote loopvlak erg prettig met hadlopen. De verkoper vertelde dat de ronde wattage meter een nieuwe optie is op de ProForm loopbanden en op deze manier kun je goed zien op welke intensiteit je loopt. Mijn zoon vindt de ipadhouder erg handig want daar kan hij een filmpje op kijken en deze valt gelukkig niet over het display zodat je ook de trainingsresultaten blijft zien.

Pluspunten

• kwaliteit
  • makklelijk en mooi te bedienen scherm
  • achtergrondverlichting op het scherm
  • borstbandoptie
  • voor het hele gezin!