Focus Fitness Jet 5 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Jet 5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Hennie.R 22-03-2019

Goeie stevige loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

loopband aangeschaft omdat mijn vrouw een herseninfarct heeft gehad en dat zij veel moest bewegen, nou maak ik ook gebruik van elke dag een uurtje lopen. en wij zijn er heel blij mee . ik had hiervoor een crosstrainer maar daar deed ik niks meer mee. maar de loopband maakt nu overuren een geweldig product.

Pluspunten

• Een goeie en stevige loopband
  • Display is goed af te lezen
  • Je rolt hem zo weg
  • je zet hem zo in elkaar

Minpunten

• Je word er alleen moe op
  • Erg zwaar om hem naar boven te beuren

marianne 22-03-2019

focus fitness jet 5

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Prima loopband, ik gebruik hem elke dag. Voor een half uur op 4,5 km per uur. Het enige nadeel is het geluid tijdens het lopen. Hij is zeker niet geruisarm.

Pluspunten

• helder,duidelijk display
  • stevige handgrepen.

Minpunten

• geluid tijdens lopen
  • plaats van de aan /uit knop

Wil Menting 19-12-2018

Deze loopband voldeed aan mijn eisen.

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Ik was op zoek naar een loopband, die enigszins vergelijkbaar was, met een loopband bij een sportschool. Ik heb gekeken naar: geluid (motor met genoeg PK en goede demping), loopgedeelte (voldoende breedte en lengte loopband), automatische helling instelling, hartslagmeting, diverse voorgeprogrammeerde snelheid programma's, makkelijk inklapbaar en niet onbelangrijk, naar de prijs/kwaliteit. Ik heb de loopband nu 3 weken en heb er al een aantal keren op gelopen. Hij bevalt mij prima en voldoet geheel aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• sterke motor
  • groot loopvlak
  • weinig geluid
  • goeie demping
  • duidelijk display

Elly 19-12-2018

Ruim loopgedeelte, duidelijk display makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Fijn apparaat door voldoende ruimte op het loopvlak, door duidelijk display makkelijk in te stellen, het apparaat geeft weinig geluid als je erop loopt en is heel makkelijk weg te zetten. Ik ben er echt heel blij mee omdat ik op deze manier kan wandelen/sporten wanneer ik kan en wil.

Pluspunten

• Makkelijk zelf op te stellen, ook als leek
  • Laag geluidsniveau

Peter J. 19-12-2018

Uitstekende aankoop voor de wintermaanden tot trotseren

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Deze loopband heeft alles wat je nodig hebt om thuis, droog en warm je conditie te blijven onderhouden. Ik loop elke week 4-5 keer op de loopband nu het buiten donker is savonds.
Ideaal om te blijven lopen en geen excuses te verzinnen omdat het koud en donker is.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Snel gemonteerd
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• GEEN

Hans 14-12-2018

Prima loopband voor een economische prijs

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Voldoet ruim aan alle eisen die je aan een loopband in deze prijsklasse mag stellen. Laatste montagehandelingen zijn goed omschreven en zijn simpel te doen.
Gewicht kan een probleem zijn indien je zoals wij hem op zolder wilt plaatsen, maar hij is op een simpele wijze in hanteerbare hoofdgroepen uiteen te nemen en ook weer gemakkelijk in elkaar te zetten.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • eenvoudige montage
  • goede bediening
  • goede demping
  • sterke motor

Minpunten

• geen negatieve helling

Wichert 07-04-2020

Goedemiddag, ik deze loopband gisteren binnen gekregen en ik kom niet uit de handleiding die er bij zit.
Het display is volledig anders. U schrijft Gebruiksgemak en display makkelijk afleesbaar. In mijn handleiding gaat het over een totaal ander display. Ik weet dus niet hoe ik U1 en 2 en 3. Gewicht leeftijd enz. Kun u mij dit verklaren hoe u dat heeft gedaan of heeft u een andere handleiding. Dealer lastig bereikbaar ivm Corona.

Ties 31-10-2018

loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

In het fitnesscentrum maakte ik al veel gebruik van de loopband. Nu heb ik er één thuis! Helemaal geweldig de Jet 5. Slecht weer vormt geen excuus meer voor het overslaan van de zo noodzakelijke lichaamsbeweging. De loopband biedt veel mogelijkheden om te variëren in snelheid en helling. Dus voor 'elck wat wils'. Ik ben nu nog aan het 'uitproberen'. De mogelijkheid tot programmeren van je wekelijkse beweging ga ik zeker benutten. Op één ding verkeek ik mij. Om de loopband boven te krijgen moest ik enkele sterke mannen regelen.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • makkelijk te bedienen
  • veilig en stabiel

Michelle 31-10-2018

Degelijk en stevige loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Een stevige loopband met voldoende mogelijkheden in snelheid en helling. Behoorlijk zwaar om de trap op te krijgen (3 man voor nodig), maar daarvoor krijg je wel een degelijke loopband wat zeker wel fijn is voor hardlopen. Zorg er wel voor dat je de plastic banden om de loopband pas verwijderd als hij op zijn plaats staat.

Was even puzzelen met de band in het midden krijgen en deze blijft ook nu na bijna 1 week gebruik nog af en toe naar een kant trekken. Gelukkig met minimale moeite weer te herstellen. Ben alleen benieuwd of dit blijvend is of dat de band na aantal keren gebruik voort in midden blijft.

Heeft ook goede demping welke je al merkt bij lichte hellingen.

Al met al zeer goede loopband met voldoende mogelijkheden om het lopen uit te bouwen.

Pluspunten

• Goede demping
  • Voldoende snelheid en hellingsmogelijkheden
  • Degelijke loopband
  • Opklapbaar

Dirk jan 21-10-2018

Weinig geld. Goeie loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Werkt uitstekend Gekozen voor beweging. Je hoeft niet naar.de sportschool te gaan. Makkelijk te gebruiken

Pluspunten

• Hoef niet naar sportschool

Minpunten

• Nee

Etje 17-10-2018

Focus Fitness loopband Jet 5

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

een prima loopband. doet wat ik ervan verwachte. Is stil en loopt soepel. Een echte aanrader voor thuis fitness.

Pluspunten

• stil
  • automatische uitschakeling
  • helder beeld
  • makkelijk te bedienen

Ton 27-08-2018

Robuuste loopband voor scherpe prijs

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

We zochten een loopband om 's winters te kunnen doortrainen als de omstandigheden buiten te slecht zijn. Wij wonen buitenaf, waar de wegen niet/nauwelijks verlicht zijn.
De Focus Fitness Loopband Jet-5 in eerste instantie gekozen om brede en lange loopoppervlak. Andere loopbanden in deze prijsklasse zijn smaller / korter. Met een langer en breder loopvlak, hoef je niet zo op te passen dat je naast de band stapt en je kunt langere passen maken (varieren paslengte, pasfrequentie).
Loopband gekocht via Internet, dus kon niet testen, product bekijken. De Focus Fitness Jet-5 overtrof onze verwachtingen. De band is zeer robuust en stevig uitgevoerd. Demping is goed. Geluidsniveau is laag. De loopband is eenvoudig te monteren (6 schroeven indraaien) en eenvoudig te bedienen. De Jet-5 heeft 36 programma's, maar het ook zeer eenvoudig om tijdens het lopen zelf variaties aan te brengen in intensiteit en snelheid, dmv de tiptoetsen. Hellingshoek is eenvoudig elektrisch instelbaar tijdens het lopen.

Wij (mijn echtgenote en ik) zijn heel tevreden met deze aankoop. Een aanrader voor iedereen die niet het hele jaar door op de weg of op de baan kan/wil trainen.

Pluspunten

• Groot loopvlak
  • Robuuste constructie
  • Eenvoudige bediening
  • Veel trainingsvariaties mogelijk
  • Geluidsarm

Minpunten

• Juist weergeven hartslag duurt zeker 30 seconden

Jan 27-07-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Ik ben 80 jaar en vond dat ik nog maar weinig lichaamsbeweging had. Geen zin om buiten steeds weer datzelfde vervelende rondje te moeten lopen, terwijl ik nog wel wat jaartjes gezond wil blijven. Nu kijk ik tijdens het lopen lekker naar de tv en moet mezelf bedwingen om niet meer te gaan doen dan het gratis bijgeleverde persoonlijke trainingsschema aangeeft. Een veelbelovende start dus.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteitverhouding.
  • Makkelijk op- en neerklapbaar
  • Weinig of geen lawaai

Minpunten

• Moeilijk verrijdbaar

werk aan je conditie 24-07-2018

Stevige constructie, gemakkelijke bediening, groot loopvlak

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

De ideale afmeting, mooi design maar vooral gemakkelijk in gebruik. Deze loopband heeft veel programma´s voor alle leeftijden met snelheden en hellingshoeken die je begeleiden om ongemerkt je conditie op te bouwen.
Zware constructie, goede demping dus, heel tevreden!

Pluspunten

• stevige constructie
  • groot loopvlak
  • mooi design

Geewizz 24-07-2018

Stevige loopband, functies iets minder

Goede stevige loopband.
Display en bediening is goed maar nogal beperkt.
M,n, het feit dat er een aantal touch knoppen opzitten die niet gebruikt kunnen worden is een beetje vreemd.
Lijkt er een beetje op dat de elektronica niet helemaal past bij het originele ontwerp.
De gebruiksaanwijzing betreffende m.n. de trainings programma's is ook uitermate summier.
Je kunt echter voor info altijd even bellen met Betersport maar ik vind het niet helemaal top.
Hij doet echter prima waar hij voor gemaakt is en de kwaliteit lijkt na 4 weken intensief gebruik in orde te zijn en daar gaat het uiteindelijk om.

Pluspunten

• Stevig en niet te groot
  • Redelijk stil

Minpunten

• Display en bediening erg summier

Mositien 21-07-2018

FFJet 5

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Net alsof je in de sportschool wandelt, maar dan in je eigen slaapkamer. Prima loopband, maakt niet al teveel lawaai en een prima alternatief voor een extra daggie sporten

Pluspunten

• Lekker breed loopvlak
  • Weinig lawaai

Peggy-Ann 29-04-2018

Eenvoudig apparaat, perfect voor professioneel thuisgebruik.

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

De Focus Fitness Loopband - Jet 5 - heb ik inmiddels ruim een maand in huis. Het apparaat is zwaar en we moesten het nog eerst naar de zolderverdieping krijgen. Dat lukte heel goed. Ik heb voor dit model gekozen omdat het eenvoudig te monteren was. Dat klopt ook! En het doet het uitstekend! Zeer eenvoudig in gebruik. Maakt niet veel lawaai. Een uitstekend apparaat voor professioneel thuisgebruik. We zijn er erg blij mee, en gebruiken het heel vaak. De programma's zijn heel handig. Of de hartslagmeter echt correct is, weet ik niet, want soms is de hartslag wel erg hoog. Maar voor de rest prima. Ook het instellen van de snelheid of helling is heel gemakkelijk en gaat soepel. Inklappen is eenvoudig, maar dat doe je eigenlijk niet, want het blijft nog wel ruimte in beslag nemen. Dus gewoon laten staan en elke dag trainen. Zeer aan te raden!

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • eenvoudig te monteren
  • degelijk apparaat
  • opbergvakjes voor telefoon of drinkfles
  • breedte en lengte loopband goed

Minpunten

• hartslagmeter lijkt niet correct

Petra 11-04-2018

Perfect voor thuis!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Heel makkelijk in gebruik met een duidelijke handleiding. Zeer aangenaam voor thuis gebruik. Inklapbaar dus makkelijk weg te zetten.

Pluspunten

• Handig
  • Opklapbaar
  • Goede handleiding

Minpunten

• Iets korte stekker

Miranda 23-03-2018

Top loopband!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Deze loopband voldoet aan al mijn verwachtingen. Makkelijk in elkaar te zetten en met al 30 voorgeprogrammeerde programma's heel makkelijk in gebruik. Daarnaast nog voldoende andere mogelijkheden om te programmeren, zowel qua snelheid als qua helling. Design ook prima en display heel overzichtelijk (hartslag, afstand, calorieën). Echt een aanrader!!

Pluspunten

• Programmeren
  • Display

Luc 05-02-2018

Degelijk

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Omdat ik graag ren maar niet in de regen, heb ik deze loopband gekocht, hij is voor deze zachte prijs ontzettend degelijk en maakt weinig geluid, in elkaar zetten is ontzettend makkelijk, als er dan iets negatiefs te melden is: het apparaat is zwaar ( wat ten goede komt voor de degelijkheid) maar je hebt minimaal 2 man nodig om em naar boven te dragen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Ziet professioneel uit
  • Goedkoop voor deze klasse
  • Makkelijk in bediening

Minpunten

• Zwaar om naar andere verdieping te tillen

Peetje 26-01-2018

Top loopband!!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Pfff sporten....niet echt mijn ding. Vooral als moeder is het erg moeilijk te combineren met het gezin en de hobby’s van manlief!
In de sportschool stond ik altijd erg graag (of ja graag 😉) op de loopband. Na lang gesport te hebben wat super werkt als je dat wel min. 2 keer in de week doet was ik er nu klaar mee. Het gepuzzel om weg te kunnen thuis was ik zat. Mijn nicht had een loopband en dat leek me wel wat. We hebben de volgende dag meteen dezelfde besteld en wat is deze fijn. Prijs technisch is hij super. Fijn programma om in te stellen alles is makkelijk in gebruik, lekker brede loopband maakt het lopen erg prettig. Ook erg fijn dat hij al bijna in elkaar staat als je hem binnen krijgt. Uit de doos en een half uurtje later sta je er al op. Het is heerlijk om dit thuis te kunnen doen. De kids in bed en sporten maar....ik zou iedereen deze loopband aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Brede loopband
  • Weinig montage bij aankomst
  • Fijn display, zelfs de i pad kan erop

Minpunten

• Heb er nog geen ondekt!

Sophie 26-01-2018

Prima loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Een prima loopband waar je met veel plezier je meters per dag loopt.
De band is bijna geruisloos en goed verplaatsbaar

Pluspunten

• Loop licht
  • Geruisloos
  • Eenvoudige bediening

Tania 25-01-2018

Makkelijke en eenvoudige bediening

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Vind het een heel makkelijk apparaat om mee te werken. Was ook heel eenvoudig te monteren. Groot duidelijk scherm. Loopband is breed en lang genoeg. Zitten wel boxen in maar geen aansluiting voor een mp3. Qua lawaai valt dit heel goed mee. Goede demping ook. Prijs qualiteit zeker en vast zijn geld waard.

Pluspunten

• Breed loopoppervlak
  • Lang loopoppervlak
  • Groot scherm
  • Maakt geen zwaar geluid

Minpunten

• Geen mp3 aansluiting

Eric 24-01-2018

Nog beter dan verwacht!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Na vele weken kijken, vergelijken en overal advies inwinnen deze loopband aangeschaft. Vooral de snelheid/ pk's van de motor en vele voorgeïnstalleerde programma's gaven de doorslag. Het apparaat werd volledig volgens afspraak geleverd in een stevige- en onbeschadigde verpakking. Na het apparaat uitgepakt te hebben, viel de snelle installatie van het apparaat in positieve zin op. Het geluid van de motor van loopband is niet erg luid, alleen raad ik aan wel een mat onder het apparaat te leggen om het geluid van het 'stampen' te dempen. Onderhoud valt reuze mee. Bij levering wordt de siliconenolie en gereedschap geleverd. De handleiding is beperkt maar voor mij duidelijk genoeg. Er staan wel een paar dingen in de handleiding die niet kloppen. Zo zitten er bijvoorbeeld geen speakers in, terwijl dat wel in de handleiding staat vermeld. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed en ik ben zeer tevreden met het apparaat. Jammer is wel dat de 'sticker' op de console niet erg netjes is opgeplakt. Bij mij zit daar een luchtbel onder wat ik persoonlijk jammer vind. Ik zou zeker een 9 hebben gegeven maar ik heb vanwege de handleiding en de 'luchtbel' een halve punt minder willen geven. Maar gezien een 8,5 niet mogelijk is, is het een 8 geworden.

Pluspunten

• Motor vermogen
  • Snelheid
  • Prijs-Kwaliteit
  • Installatie
  • Levering- Verpakking

Minpunten

• Beperkte handleiding
  • Afwerking (in mijn geval)

E Vos 21-01-2018

mooie loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

In 2014 werd ik ziek en was het voor mij niet meer mogelijk om buiten te gaan hardlopen. Na 3 jaar anders sporten toch besloten een loopband aan te schaffen. De Focus Fitness Loopband- Jet 5 maakt het dat mijn conditie elke week beter word en geeft mij een voldaan sport gevoel.

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar zetten
  • km 1 tm 16 te regelen
  • apperaat makkelijk te bedienen
  • voldoende programma s en voor ieder wat wils

Minpunten

• ik mis de cooling down van 5 min extra

Max van Varsseveld 18-01-2018

Duidelijk scherm en fijne knoppen structuur

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

De loopband is eenvoudig te installeren. De opklapfunctie van de loopband spreekt mij ook aan. Daarnaast biedt de loopband meer dan voldoende trainingsmogelijkheden. Het verstellen van de hellingshoek verloopt heel soepel.

Pluspunten

• goede programmering
  • geluidloos