Joy Sport Relax - Reviews

Snelheid tot maximaal
16 km/h

8,1

dirkkio 30-10-2013 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken in het bezit van deze loopband. Ik moest er toch aan geloven om te gaan sporten. Flink zitten rondneuzen op internet tot ik deze tegen kwam bij www.fitnessschuur.nl Prijs/kwaliteit is uitstekend! Mijn vriendin is ook helemaal weg van het apparaat en komt elke keer bij mij sporten. Nu kom ik er zelf bijna niet meer aan toe haha. Nu heb ik haar geadviseerd om er ook eentje aan te schaffen. Door de snelle levering kan ik dadelijk zelf weer aan de slag.

zonjan2 12-05-2010 Product paar dagen in bezit

Ik wilde vanwege een aantal medische klachten een kwalitatief goede, doch niet te dure loopband hebben. Na langdurig onderzoek is de keuze uiteindelijk gevallen op de
Joy Sport Relax. Ondanks dat ik hem pas een halve week in gebruik heb, merk ik nu al dat ik beslist geen miskoop heb gedaan. Het is een stevig, stabiel apparaat met vele mogelijkheden. Ook het geluid van de motor is laag.De demping voor de gewrichten is zeer goed Ik kan iedereen deze loopband aanraden.
Jan

ErikBouwman1 28-11-2009 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben deze loopband nu 2 jaar en zijn er erg tevreden over. Buurman moest alleen wel even helpen om hem boven te krijgen , in elkaar zetten was zo gebeurt. Geen op of aanmerking over de loopband ,waar wij al vele kilometers op hebben gelopen en nog zullen lopen. Goede demping in loopvlak , goed voor de gewrichten. Stabiel en gebruiksvriendelijk apparaat.