Focus Fitness Jet 2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Jet 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

w*******@g******** 14-05-2023

Bevalt prima

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Gebruik de Focus dagelijks metveelplezier en tot op heden zonder enig technisch probleem

Is goed 30-01-2023

Langer leven.

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Heb 46 jaar gelopen ook aan wedstrijden deel genomen maar moest door een domme val ermee stoppen door ernstige enkelfractuur. Dokter zei dat ik nooit meer zou kunnen lopen, maar ik aanvaardde dit niet en voelde mij nog goed. Dus kocht ik de loopband meer om mijn vrouw te plezieren omdat zij zo in beweging kon blijven zonder zich buiten te moeten begeven. Uit nieuwsgierigheid toch ook geprobeerd wat het met mijn enkel zou doen, en eerlijk het ging prima. Ondertussen ben ik 81 jaar en ik “wandel” 3 x per week 3 km pijnloos aan 5 km/uur, geweldig. Ik voel mij terug herboren want ik was verslaafd aan sport en lopen. Dank zij die loopband ben ik nu een gelukkig mens geworden. Aan ieder die mijn review zouden lezen geef NOOIT de moed op om welke reden ook als je nog gezond ben of oud ben geworden van niet meer te sporten. Zo blijft ge continue in beweging dat zeggen dokters toch want rust roest en dat willen we toch niet. Koopt zeker binnen je mogelijkheid een degelijke loopband en de focus fitness Jet 2 is zeker qua prijs en mogelijkheden zeker aan bevolen.

Pluspunten

• Niet te duur en stevige toestel.

v*********@g******** 30-01-2023

Ad van

Aangeschaft voor mijn vader van 85
Hij heeft een hele rustige beginstand
En goed stevig veilig met noodkoord

Pluspunten

• Goede beginstand
  • Stevig

w*******@g******** 24-01-2023

Hulp bij conditie opbouw

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Zoals eerder aangegeven vanaf de koop t/m de plaatsing geheel goed verlopen. Nu enkele maanden in gebruik gaat alles naar wens bij dagelijks gebruik. Conditie gaat vooruit.

Sandra 31-10-2020

Focus Fitness Jet 2 loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Fantastische loopband voor thuis! Prima in elkaar te zetten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik was op zoek naar een 'simpele' loopband zonder al te veel toeters en bellen. Ik heb een vorm van reuma en lopen is goed voor mij. Deze band is stabiel en heb ik minder last van pijn! Nog even en ik kan erop dansen :)

Greetbat 21-09-2020

Loopband Jet 2 uitermate geschikt voor thuisgebruik

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Op internet gezocht welke loopband voor mij geschikt zou zijn. Ook keek ik naar de prijs omdat ik de band alleen maar gebruik om te wandelen en te joggen. Mijn oog viel op de Jet 2 omdat het mij een heel stabiele loopband leek tegen een heel aantrekkelijle prijs. Gekocht en 1 dag daarna al bezorgd. De loopband voldoet aan al mijn wensen en ik ben er heel erg tevreden over. Ben 77jr en de band houdt me lekker fit. Top!!

Pluspunten

• Duidelijle display
  • Breed loopvlak

Minpunten

• Handleiding mag iets duidelijker zijn
  • Nvt

Richard 09-01-2020

Fijne loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Hele fijne loopband, bevalt tot nu toe goed. Makkelijk in elkaar te zetten en snel op te bergen omdat hij ingeklapt kan worden

JM 20-12-2019

Simpel maar degelijk, zeker voor z'n prijs

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Het in elkaar zetten viel me reuze mee, maar het is wel handig om dit met z'n tweeën te doen. Qua hellingshoek zijn er maar 2 standen, maar er zijn wel een aantal programma's in te stellen (niet geprobeerd nog). Voor de prijs lijkt het vooralsnog een heel degelijke loopband (pas 3 weken in bezit). Ik gebruik hem voor wandelen, niet voor hardlopen.

Pluspunten

• makkelijk te monteren
  • makkelijk te bedienen
  • loopt soepel
  • diverse programma's

Minpunten

• harde piep als je hem aanzet, kort maar irritant
  • 2 opties qua hellingshoek

Erwin 19-12-2019

Goede prijs kwaliteitsverhouding ,

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Werkt perfect . Stipte levering . Stevig robuust toestel.Makkelijk alleen te monteren. Simpel eenvoudig scherm maar voldoet aan alle eisen om dagelijks een beetje te sporten.

Minpunten

• Er is geen uitleg over de programma's

Heidi 18-12-2019

Goedgekeurd!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

De levering was heel vlot en op de beloofde dag aangekomen. Mijn man had geen problemen voor de montage. Het lopen gaat vlot, goeie demping. Misschien was het handig geweest om een boekje met trainingsschema's er bij te krijgen

Pluspunten

• eenvoudige montage
  • opklapbaar

Lulu 18-12-2019

Niet twijfelen maar kopen!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Ik heb de loopband nu ongeveer 2 maanden en voor een beginner is dit een aanrader!
Makkelijk in elkaar te zetten (ongeveer 15min), voelt stevig aan, en naar mijn mening maakt het amper geluid.
Makkelijk te verplaatsen door de wieltjes en opgeklapt neemt het niet te veel ruimte in beslag.

*wil je de loopband vanuit de opgeklapte positie weer plat? Onder in tegen de rode stang aandrukken (met je voet) en de loopband zal zachtjes neer zakken.

NIET TWIJFELEN! GEWOON KOPEN!😁😉👍🏻

Pluspunten

• Duurzaam
  • Stil
  • Makkelijk te verplaatsen
  • Snel in elkaar te zetten
  • Snelle levering!

Minpunten

• Tot nu toe geen minpunten

Rianne 22-10-2019

Loopband JET2

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Ik ben heel tevreden over de loopband en zeker ook heel tevreden over de snelle levering.Ik heb de loopband sinds half september 2019 in het bezit en het in elkaar zetten is goed te doen met de handleiding. Ik heb al aardig wat kilometers erop gewandeld/hard gelopen en loopband maakt weinig geluid. De verschillende programma's zijn ook ideaal om je trainingen wat af te wisselen. Ik ben een beginnende loper en kan jullie deze loopband zeker aanbevelen

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Tot op heden nog geen minpunt kunnen ontdekken

TJY 29-07-2019

Stevige, complete en betaalbare loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Goede stevige loopband voor een betaalbare prijs. Zeer compleet. Gebruiksaanwijzing laat te wensen over maar na wat uitproberen toch gelukt. Aanrader voor beginnende loper.

Pluspunten

• Compleet
  • Betaalbaar

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing

Stayshamago 24-07-2019
  • Product gekregen

Zeer goed apparaat

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Ik heb de loopband 3 weken, ik gebruik het elke dag, eenvoudig te monteren, gebruiken en verplaatsen, het is stil. Ik voel me zoveel beter sinds ik het gebruik. Ik ben blij met mijn aankoopm. Ik raad het 100%

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit

loopband 30-05-2019

fijne loopband voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

wij hebben ongeveer 10 jaar geleden bijna dezelfde loopband bij betersport gekocht en regelmatig
tot volle tevredenheid gebruikt,dus toen hij kortgeleden kapot ging was de keuze niet zo moeilijk
en dus een nieuwe gekocht ,bovendien is de helling instelbaar.
dat wij tevreden zijn met betersport blijkt wel want wij hebben op 10 october 2018 ook nog een
roeiapparaat besteld waar wij heel tevreden mee zijn.

Pluspunten

• makkelijk verplaatsbaar
  • weinig geluid
  • betrouwbaar

Minpunten

• geen

sabine bakker 24-05-2019

fijne loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

mooie loopband voor die prijs.
veelzijdige programma,s erop en hij loopt perfect. keurig in te klappen dus neemt niet veel plek in beslag.

Pluspunten

• goede prijs/product verhouding
  • compact
  • veelzijdige programma,s erop
  • heeft wieltjes dus makkelijk verplaatsbaar
  • rent heel soepel

Minpunten

• te log om naar zolder te verplaatsen

romeijn 21-05-2019

duidelijk en groot scherm, zeer heldere instructie

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

De Fitness Jet 2 dat alles wat ik had verwacht en qua instellingen biedt hij zelfs nog meer dan ik verwacht had. Ik was ook erg verrast hoe degelijk verpakt (in doos en op een eigen pallet) de loopband tot zelfs bij mij binnen werd afgeleverd. Met de goede instructie staat hij werkend en al binnen een half uur zonder een enkele vraag.

Pluspunten

• heldere instructie
  • nette manier van afleveren

Paul 25-01-2019

Afgeslankte volwaardige loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Wij - 70-plussers - wilden kunnen conditielopen zonder de deur uit te hoeven. Op internet kwamen wij de Jet2 loopband tegen. Een afgeslankt model maar met alle nodige basisfuncties. De reviews ware heel positief. Hij is redelijk makkelijk verplaatsbaar en in enige mate inklapbaar. Als loopmachine perfect en ook nog scherp geprijsd.

Pluspunten

• Doet precies wat hij doen moet.
  • Gemakkelijk naar wens in te stellen.
  • Duidelijke display.

Minpunten

• In elkaar zetten vraagt nodige aandacht.
  • Zelf ontdekken aansluiting kabeltjes.
  • Handleiding ietwat te summier.

Helma 21-01-2019

Focus fitness Jet 2 loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Nooit gedacht dat ik nog eens een beoordeling schrijf over een fitnessapparaat! Ik ben nou niet echt het type dat dagelijks door het dorp rent. Ik heb last van aangezichtspijn, kan slecht tegen temperatuurverandering. Ik ben 61 jaar en het is wel nodig dat ik voldoende beweeg. Oplossing: deze loopband. Ik gebruik hem met plezier elke dag, tv voor me en zo vliegt de tijd om. Helaas ben ik deze week buiten! gevallen, knieband gescheurd. Moet genezen met rust en daarna kan ik dus weer voorzichtig proberen op de loopband. Hij is gemakkelijk in gebruik. Nadeel is dat je hem handmatig op helling moet zetten, maar zover ben ik voorlopig niet.

Pluspunten

• Goed leesbaar display
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Handmatig op helling zetten
  • Ff zoeken naar goed programma

John 21-01-2019

Goede bediening

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Het is een echt aanrader! Goede programma`s, gemakkelijk in gebruik, geluid van de loopband kan iets beter. Is ook gemakkelijk te verplaatsen.

Janny 21-01-2019

Hele fijne loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

De loopband is precies wat ik ervan verwacht hij heeft een fijne breedte en lengte van de band
Misschien wat minder geschikt voor iemand die er echt op wil hardlopen maar een pittig wandeltempo gaat prima

Pluspunten

• Fijne afmeting van de loopband
  • Kan opgeklapt worden

Fam. van Dijk 28-11-2018

Goede snelheids instelling op

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Mijn vrouw en ik zelf gebruiken de band om te revalideren zij voor een nieuwe knie en ik voor een nieuwe heup,zijn beide zeer tevreden.

Pluspunten

• Makkelijke te verplaatsen

WB 28-11-2018

Fijne loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Fijne loopband. Geeft ook hartslag weer. Heb er al een aantal keren op gelopen en hij doet precies wat hij moet doen. Erg prettig.
Er zitten alleen nog steeds geen goede handleidingen bij. Het in elkaar zetten is even uitzoeken (vooral de goede volgorde en welke schroef precies waar moet). Maar het is niet superingewikkeld, dus je komt er wel uit. En ook voor het gebruik zelf is de handleiding wel erg kort. Waarschijnlijk moet er ook iets kunnen met trainingsschema's, maar dat moet ik nog even uitvinden.

Pluspunten

• Fijne loopband
  • Doet wat hij moet doen

Minpunten

• Handleidingen zijn heel erg kort

ROB 17-11-2018

Sport gewoon beter, loopt geluidloos & al met al GOED.

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2

Ik heb ( had ) etalage benen zo goed als genezen, wel DOORZETTEN , hoef niet meer naar de fysio ( 2 x per week op vasten tijden )

Pluspunten

• Mobiel
  • Geruisloos
  • Ziet er goed uit.

Minpunten

• Smeren.