De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit TR-90i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

b*******@h********** 09-09-2022

loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

prijs/kwaliteit een zéér goed toestel dat aan mijn verwachtingen voldoet. Het toestel is eenvoudig in gebruik en onderhoud.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit

I*****************@h********** 09-09-2022

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

de eerste keer de ik heb de loopband bestelde het was niet goed en het heeft heel lang gedeurend om nieuw loopband te kregen , en voor de loopband zelf ik geef 7/10 . de loopband draaide heel goed en maakt geen lawaai en heel sterke maar toch van buiten de kwaliteit was niet zo goed zoals de plakken van de stekers enzo en de plastic van de scherm had veel bubbel.

waumans 09-09-2022
Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Erg fijne loopband, inklapbaar neemt weinig ruimte in. Makkelijk te monteren en te bedienen

Pluspunten

• Stabiel
  • Hellingshoek
  • Bedien gemak

Minpunten

• ..... ehh

Tom 21-03-2021

Top

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Aanrader om aan de conditie te werken...............................................................................

Nm 28-02-2021

VirtuFit TR-90i

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Ik zou deze loopband zeker aanbevelen aan startende loopband lopers. Zeer gemakkelijk om te installeren en je kan de loopband overal in huis plaatsen. Neemt niet veel ruimte in en je kan het nadien netjes wegzetten. Je hoort de loopband een beetje maar het is geen hard of storend geluid. De verschillende trainingschema's is een mooie variatie. En je kan je behaalde doelen gemakkelijk bijhouden in de app! Ik loop er dagelijks een halfuur/ 45 minuten op en ben tot nu toe zeer tevreden

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Neemt niet veel plaats is
  • Trainingschema's
  • Maakt weinig geluid
  • Behaalde doelen bijhouden in app

Minpunten

• Redelijk zwaar
  • Trilt soms naar voor of naar achter
  • Korte kabel

Gijs 26-01-2021

Mooi in eenvoud.

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

De loopband ziet er mooi en degelijk uit. Het instrumentenpaneel is eenvoudig te bedienen. Het menustructuur is eenvoudig te bedienen. kwaliteit van het materiaal is goed.
Prijs - kwaliteit-verhouding is goed.

Pluspunten

• Degelijk
  • Overzichtelijk

Johan 25-01-2021

prima toestel

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

dit apparaat is voor de 60 plusser perfect , in begon erg lawaaierig hij staat op zolder en de stappen waren beneden in de huiskamer nog te horen maar dat is nu over is vast nieuwigheid geweest
de app stelt niet veel voor dit had wat uitgebreider mogen wezen

Pluspunten

• goed te plaatsen ondanks afmeting en gewicht

Minpunten

• let op toegestaan gewicht !!
  • ben je langer dan 1.85 moet je vooroverlopen
  • voorover lopen ivm sensoren handvat

Giel Massy 20-01-2021

Virtufit TR-90i Loopband : Een zeer professionele loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Deze loopband is solide, duurzaam, mooi van vorm en zeer praktisch in het gebruik. Ook de prijs is zeer redelijk voor het grote gemak wat je ervoor krijgt. Deze band is precies wat ik ervan verwachtte. Ik heb deze band aangeschaft omdat alle sportscholen vaak lange tijd zijn gesloten wegens de corona pandemie en ik heb daar geen seconde spijt van!

Pluspunten

• Zeer eenvoudige montage!
  • Eenvoudige, praktische bediening
  • Zeer klantvriendelijk personeel

Minpunten

• Ik zie geen minpunten

Eric Bulters 20-01-2021

Tevreden

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Na een eenvoudige montage de eerste kilometertjes gelopen op mijn nieuwe loopband.
Dit is een redelijk eenvoudige loopband die makkelijk is in het gebruik en lekker eenvoudig is te gebruiken .

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Bluetooth verbinding met telefoon

Joy 20-01-2021

overzichtelijk en degelijk

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

het is precies wat ik er van verwachtte. gebruiksvriendelijk. Veel gebruiksmogelijkheden.
enige minpunt is de assemblage. het was niet makkelijk om de schroeven er in te draaien. Verder zeer tevreden.

Carl 19-01-2021

Virtufit TR-90i

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

De Virtufit TR-90i is een heel fijne loopband met diverse programma's. Er wordt nu vrijwel dagelijks gebruik gemaakt van de loopband, nu we vrijwel niet kunnen sporten. Het is een echte aanrader als je toch lekker even wil sporten.

Pluspunten

• Eenvoudige te monteren
  • Gebruiksvriendelijk
  • Voldoende programma's
  • Fitshow App
  • Nederlandse handleiding

Minpunten

• Geen minpunten kunnen vinden

Bermati 19-01-2021

Loopband Virtuvit TR-90i

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Deze loopband is makkelijk in gebruik en ziet er modern ook. Ook het installeren gaat prima door één persoon met Nederlanstalige instructies. Een uistekende koop.

Pluspunten

• Licht
  • Kan veel gewicht hebben
  • Duidelijk display

Mir 19-01-2021

Goede loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Een fijne en compacte loopband die je goed kwijt kunt in een kleinere ruimte. De band loopt soepel. Drie standen in hoogte. En hij is breed genoeg zodat je er niet makkelijk naast stapt. De prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Pluspunten

• Soepele loopband
  • Compact
  • Voldoende stevig, ook al je wat zwaarder bent

Francis 19-01-2021

Loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Ik vind dit een goede loopband. Ik vind het jammer dat er weinig apps zijn waar dit mee werkt .want degene die ze aanbieden vind ik niet handig.

Pluspunten

• Snel monteren
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Slechte app en weinig keus

Inge 19-01-2021

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

goed toestel, makkelijk te gebruiken, maakt wel piepend geluid tijdens gebruik maar ik luister meestal naar muziek ondertussen dus geen mega probleem

Willem Huis 19-01-2021

Prima geadviseerd alternatief.

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Als alternatief voor de op dit moment niet leverbare "Wandelloopband" is mij deze loopband geadviseerd. Na een vlotte levering, dezelfde dag de loopband gemonteerd en in gebruik genomen. Toevalligerwijs was de prijs gelijk aan die van de "Wandelloopband" en dus passend in het gestelde budget. Het gebruik en het presteren voldoen volledig aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Oogt robuust
  • Duidelijke display

Janny 19-01-2021

Prima loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Makkelijke montage en makkelijk gebruik , door Bluetooth goed te koppelen met je horloge en telefoon.

henk wartenberg 19-01-2021

Mooie degelijke loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Mooi product bovendien makkelijke montage. Stekker erin en lopen maar. Diverse verschillende schema's maakt het allemaal nog aantrekkelijker.

Pluspunten

• makkelijke montage
  • simpele en heldere handleiding

Minpunten

• geheel
  • geen geheugen

Jan 19-01-2021

Easy to set up

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Compact, sturdy, easy to put up and easy to use. Bought it for home exercising. Like it very much. Recommend!

Pluspunten

• Compact
  • Easy to set up

Minpunten

• Screws
  • A bit heavy

Jolanda 19-01-2021

Hardloopband

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Zeer fijne hardloopband. Neemt niet veel ruimte in beslag. En maakt ook niet veel geluid. Erg blij met deze aankoop

Pluspunten

• Mooi compact
  • Maakt weinig geluid

Brigitte 19-01-2021

Fijne loopband.

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Voldoet helemaal aan onze verwachtingen omdat het apparaat makkelijk te instaleren is voor het eerste gebruik. Makkelijk screen die men kan bedienen bij het opstarten. Wij hebben voor dit type gekozen omdat er tot een gewicht van 150 kg op kan staan bij de trainingen. Dus dit type is te gebruiken door iedereen uit ons gezin. Gemakkelijk bij het op en af stappen en reageert gelijk doormiddel van extra beveiliging, waardoor de band onmiddellijk stopt mocht er iets zijn. Wij hebben hem in onze woonkamer neergezet zodat we er makkelijk gebruik van kunnen maken en daar is hij zeker geen sta in de weg.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • snel gebruiksklaar

C. Arend 06-01-2021

Tr90

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Ik heb de loopband nu een paar weken in gebruik. Het is voor mij een goed alternatief voor het buitensporten. Door de kou en slechte weersomstadigheden ga je toch minder snel naar buiten, daarom deze loopband aangeschaft. Hij loopt comfortabel en is uitgerust met verschillende programma’s. Wat ik ook erg fijn vind is dat de loopband verstelbaar is in verschillende hellingshoeken, dit zorg voor net wat meer uitdaging tijdens het trainen. Daarnaast is het prettig dat de loopband te gebruiken is met de fitshow app. Hierdoor kan ik mijn trainingen bijhouden en ook echt ergens naartoe werken.

Kortom, ik kan iedereen deze loopband aanraden. Makkelijk in gebruik, opklapbaar, uitgebreide programma’s en kwalitatief uitstekend.

Pluspunten

• Opklapbaar
  • Fitshow

Shrek76 11-12-2020

Instap loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-90i

Vandaag deze loopband ontvangen. Gelukkig via Ibood gekocht en niet de volledige prijs betaald.
Even wat 1e bevindingen. Het in elkaar zetten is meer het uitklappen en is dus zo gebeurt, alhoewel niet alle gaten allemaal netjes recht achter elkaar leggen. Tijdens een 1e testloopje van 30min op 10km/u heb ik na elke 10min de loopband terug op z'n plek moeten zetten omdat hij aan de wandel ging en ik aan het einde van de stroomkabel aangekomen was. De band staat op laminaat dus maar even een matje testen. De noodstop is erg jumpy. Als je iets op de tablet/mobiel doet en deze net niet goed terug zet (laag randje) en per ongeluk even de noodstop aantikt schiet hij los en stopt de band. Ik had het gevoel dat als ik iets slofte ik de band zelf iets tegen de draairichting in duwde.

Pluspunten

• Goede prijsdeal kunnen scoren
  • In elkaar zetten

Minpunten

• Loopband loopt zelf
  • Smal loopvlak
  • jumpy noodstop
  • randje voor tablet/telefoon te laag
  • voelt algeheel goedkoop/plastic aan

Team VirtuFit 14-12-2020

Beste Shrek76,

Hartelijk dank voor de reactie!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de goede prijsdeal, het display, het gebruiksgemak en het toestel in elkaar zetten.

We helpen u graag om meer plezier uit de loopband te halen. We vinden het vervelend dat u problemen ondervindt met dit toestel. We komen graag in contact met u om u verder te helpen. U kunt contact met ons opnemen via https://virtufit.nl/service/service-formulier/. We hebben een eigen service afdeling en zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Mocht u er niet uitkomen met het formulier dan mag u ook contact met ons opnemen via klantenservice@virtufit.nl.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw loopband!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit