vidaXL Wicker ligbedden set + Kussens 2 st. + 1 tafel Zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de vidaXL Wicker ligbedden set + Kussens 2 st. + 1 tafel Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HJWB 06-06-2015
Waarschuwing: wickler ligbedden, zeer slechte kwaliteit!

Aangezien we nu een heerlijke tuin hebben op het zonnige zuiden leek de tijd rijp om ligbedden aan te schaffen. In maart van dit jaar vonden we op de website van VidaXL een mooie aanbieding die aan onze wensen voldeed. Dus de bestelling geplaatst. Nu enige tijd verder de mooie lente dagen waren aangebroken was het de tijd om de ligbedden in elkaar te zetten. Na enige moeite, omdat de rugleuningen wat te breed leken was het dan toch gelukt. Om deze aankoop te vieren, een test lig gedaan. Hier is het echter nooit van gekomen, aangezien bij het plaatsnemen het frame al door zijn hoeven zakte. Het andere exemplaar leek het te houden maar zag er ook uit alsof het ieder moment in elkaar zou zakken. Vrijwel direct zaten op beide frame's roestplekken (zelfs onder de 'roestvrije' beschermlaag)

Aangezien dit niet aan het verwachtingspatroon voldeed en dit een ondeugdelijk product is, contact gezocht met de klantenservice van VidaXL.nl
Na veel heen en weer gemail was was teruggave van het aankoopbedrag of vervanging voor een alternatief niet bespreekbaar.

Het laatste bod was om een ligbed te vervangen voor hetzelfde ligbed of een voucher te besteden op de website ter waarde van de helft van het aankoopbedrag. (Alléén te besteden met een bedrag wat hoger is dan de waarde zelf)

Met beide opties niet eens omdat ze een ondeugdelijk product hebben geleverd. De prijs-kwaliteitsverhouding is ver te zoeken en de klantenservice doet alsof ze zeer coulant zijn, maar gooien de leveringsvoorwaarden en het zichttermijn van 14 dagen in de strijd als het hun uitkomt.

De omschrijving op de website is misleidend en riekt naar oplichterij, aangezien er wordt gesuggereerd dat het een duurzaam product is wat jaren mee gaat.

Kortom de koude douche gaat wat mij betreft naar de klantenservice van VidaXL.nl