Samsung UE55KS8000L - Reviews

55 inch

9,1

L de Vries 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Boven verwachting

Heel lang aan het vergelijken voor geluid en beeld kwaliteit. Daarbij vooral met het oog dat ik een helverlichte kamer op het zuiden heb en hierdoor altijd met zonneschijn verduistering nodig ben.
Qua beeld en geluid kwam ik betreffend speaker vermogen/kwaliteit al gauw in de 8000 serie. Stond nog te dubben tussen de oude kj8000 en de deze ks8000.
Al gauw bleek dat dit nieuwe model echt weer een stuk beter uit de verf kwam qua beeld en geluid. en zou beter tegen zonlicht bestand zijn. Ja Ja, vaker gehoord.
Wel..... Niet verwacht, maar inderdaad in gebruik fantastisch beeld in een vol verlichte kamer met mooi helder geluid.
SUPER tevreden. Geen gordijnen meer dicht. Helder beeld. Goed geluid en makkelijk te bedienen. En ja, aps; ze zitten er op, maar maak daar echt niet veel gebruik van.
herkent mijn andere apparaten en opslag, dus voor mij voldoende.

Weber 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi product

Zeer mooie tv. Om het beeld af te stellen naar eigen smaak kost veel moeite. Enige minpunt is wanneer je niet recht voor de tv zit wordt je beeld heel licht. Als je hoger dan de tv staat of te ver naar links of rechts zit is dit. Dit hoeft niet erg ver te zijn.
Verder een zeer mooie en goede tv.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Beeld bij 4K
  • Snelheid apps
  • Smart hub

Minpunten

• Kijkhoek
  • Afstellen beeldkwaliteit

steve 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

briljant beeld

fantastisch mooi vormgegeven TV met de beste prestaties op dit moment. Samsung laat andere merken in het S-UHD LCD segment achter zich.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • vormgeving
  • gebruiksgemak
  • 1000 nits
  • premium

Minpunten

• inkijkhoek

Erwin 05-09-2016 Product paar weken in bezit

UE55KS8000

Na lang zoeken heb ik besloten om de UE55KS8000 aan te schaffen. Super beeld, goed geluid, handig is de one connect box en het installeren is zo gebeurd. Zeer tevreden!!

LvR 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super Samsung SUHD 4K TV UE55KS8000 Series

Samsung blijft voor mij de #1 leverancier van televisies. De beeldkwaliteit, het gebruiksgemak en het design zijn steken met kop en schouders uit boven andere merken. Dit is nu mijn 4e Samsung tv en ik wil eigenlijk geen andere meer.

LvR 08-08-2016

LvR: Na een paar dagen de tv te hebben gebruikt, ben ik er nog steeds content mee. De installatie van de KS8000 is uiterst gemakkelijk. Zelfs de smart remote werkt prima, al had ik daar door de vluchtigheid van de installatie niet genoeg tijd voorgenomen om het accurraat te installeren waardoor ik het even opnieuw moest doen.
De smart remote werkt prima en programmas zoals Netflix werken direct zonder eerst het via een telefoon of tablet te activeren.

LvR

Ineke 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig design, super beeld

Toen we deze tv in de winkel zagen waren we meteen verkocht. Prachtig scherp en gedetailleerd beeld en een supersmal randje.
Eenmaal thuis de tv opgehangen en in een woord: geweldig!

Stansat 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Subliem beeld, prachtig design en redelijk geluid.

Het beeld is werkelijk een plaatje vooral met 4K materiaal.
Het design is prachtig, werkt goed samen met Ziggo Horizonbox.
Jammer geen scart voor oude videorecorder en duurzaamheid moet zich nog bewijzen maar deze tv is een vervanger van 8 jaar oude Samsung tv dus heb ik daar veel vertrouwen in.ik kijk veel series bij Netflix en moet constateren dat series en films met HDR een vervelend bijverschijnsel hebben.De tv schakelt deze functie automatisch in en zodra er een ondertiteling is verlicht dit het scherm iedere keer wat erg hinderlijk is.Mijn advies aan Samsung is: Geef de vebruiker de mogelijkheid deze functie uit te zetten want het is beslist ergerlijk en verpest het beeld. Als 2e minpunt kan ik noemen de samenwerking via een horizonbox via een Denon versterker loopt niet erg intuïtief en moet bij elke start de afstandsbediening van de Denon erbij pakken voor het geluid. Diverse keren goed ingesteld maar verliest de samenwerking zodra ik alles uitschakel. Overigens kijk ik veel zonder extra 5.1 geluid van de versterker omdat het geluid van de tv zelf zeer acceptabel is. De intergratie van de 2 afstandsbedieningen zou van mij ook een pluspunt zijn omdat je nu toch 2 afstandsbedieningen in handbereik heb om alle functies te kunnen bedienen....onhandig dus. De upgrade van van het beed van SD naar SUHD is zeer matig, van upscaling kun je niet spreken, matif (oud) videomateriaal blijft van zeer matige kwaliteit. Het wachten is op de UHD box van Ziggo volgend jaar en nog betere reguliere kwaliteit van de normale zenders 720p is nu de uitzendnorm, dat moet beter in de toekomst om optimaal van 4K te kunnen genieten (zie promo's op youtube en Netflix UHD films. Verder een uitstekend alternatief voor de nog prijzige LG OLED tv&39;s.
Ik ben op bovenstaande puntjes na zeer tevreden.

Stansat 26-07-2016

Als aanvulling op mijn review moet ik vermelden dat je werkelijk de digitale handleiding moet downloaden en lezen op de satelietkanalen te installeren. Een wat teleurstellende in te stellen favorieten, mijn satelietbox doet dat veel beter en integreer deze kanalen dus niet. Ook moet ik nog vermelden dat de koop bij vonBurg in Rotterdam een hele goede keus was, uitstekende service.
Stansat

Jessica 04-01-2017

Beste Stansat, mag ik vragen wat je moest betalen bij VonBurg te Rotterdam? Stuur mij maar even een persoonlijk bericht als je wilt naar: bartvanbrakel@kpnmail.nl. Gr. Bart

JP 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch!!

Heb deze tv na lang wikken en wegen gekocht. De reden hiervoor was de toch wel hoge aanschafprijs en het enorme aanbod van Ultra HD tv's op de markt. Daarnaast is er ook nog de keuze of men gaat voor een gebogen scherm of een platscherm.

Na het lezen van meerdere reviews van experts, heb ik toch gekozen voor een platscherm.

Na de tv te hebben uitgepakt, viel het me pas op hoe groot hij is, maar vooral hoe enorm dun. Het is echt een prachtig stukje design, maar waar de tv pas echt schittert, is zodra je deze aangezet :-)

Het beeld is écht in 1 woord super, zeker als men bijv. bluray content kijkt. Het beeld is zo ontzettend scherp, contrastrijk en mooi dat film kijken echt een andere dimensie word. Ook tv kijken via Ziggo ziet er prachtig uit, vooral als men Formule-1 kijkt.

Ook de Apps die erbij zitten werken goed en snel. Ik heb bijv. Netflix nog nooit zo snel zien werken. Het is aanklikken en 1 a 2 sec later zit je midden in je favoriete serie of film.

Verder heb ik nog niet veel meer kunnen testen, omdat ik de tv nog maar net heb. Voor wat ik nu heb gezien kan ik deze tv echt aan iedereen aanraden.

ALISA 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

TOP AANKOOP!

IN 1 WOORD GEWELDIG VOLDOET AAN ALLE VERWACHTINGEN HAARSCHERP BEELD, GOED GELUID, PRACHTIG SCHERM, MAKKELIJK AAN TE SLUITEN

Roadmaster 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Roadmaster

We zijn heel tevreden over de beeldkwaliteit. Er kan weer zonder bril gekeken worden. We zijn nog aan het worstelen welke afstandsbediening we moeten pakken, maar dat is een kwestie van tijd. We hebben hem net een week. Vormgeving is heel strak zonder overbodige randen. Sommige films geven een 3d effect. Heel scherp beeld ook. Voorlopig blijft deze SUHD wel staan.

Emperhoror 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Adem benemende beeld ervaring

prachtig beeld,mooi ontwerp van de buitenkant ziet en voelt hoogwaardig aan.
Het Tizen besturings systeem werkt zeer soepel overzichtelijk en snel,heeft goede netwerk ondersteuning via DNLa.en speelt bijna alles af.
Wat ook fijn is dat met de bij geleverde universele afstandsbediening alles wat ik er opheb aangesloten te bedienen is:humax decoder,pioneer vsx-921 en de xbox one.

cjapio 25-05-2016

Ks8000 gisteren ontvangen. Hoe is de humax recorder aangesloten? Bij mij zit lan en antenne in de humax recorder/decoder en verbonden via hdmi met one connect. Hier krijg ik een foutmelding door : niet goed aangesloten. Ik hoor graag hoe u dit hebt aangesloten. Bij voorbaat dank.

Ineke Jonkman 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV

9,4
De TV heft een mooie uitstraling, beeld is geweldig. Mooie kleuren en zeer scherp. Met de "one connection" is de TV heel makkelijk en snel aan te sluiten zonder een bundle kabels langs de muur. Onze eerste beleving is zeer positief!

Enzo 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Gave TV

Deze TV combineert een waanzinnig beeld met een gave uitstraling. Beeld is onovertroffen mooi. Daarnaast werken de App's super snel en makkelijk.

Pluspunten

• Heel mooi beeld
  • Super dun
  • Goed geluid

Wim 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig beeld

Prachtige tv, zeer gemakkelijk te bedienen. Heldere diepe kleuren, een heel verschil met onze vorige televisie.

Roger 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung KS8000 flat

Prachtig design, het beeld is fantastisch en de tv overtreft verder alle verwachtingen. Mooie en snelle overzichtelijke menu's. Handig is ook de smartbox waardoor alle kabel netjes in het meubel kunnen worden weggewerkt. En de voice command button is nu al favoriet. Even netflix roepen en de tv opent netflix! Kortom, ik sta 100% achter mijn aankoop.....En dan is een 10 gewoon een 10!

Pluspunten

• Smart box
  • Prachtig design, ook op voet zeer mooi
  • Subliem beeld
  • Voice command
  • Smart afstandsbediening oogt erg elegant

Minpunten

• Voetmontage luistert nauw. Gevolg scheef beeld
  • Hoofd afstandsbebieding oogt eenvoudig
  • Aanbod apps houdt niet over

JohannaBreedijk 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Merk Samsung heeft onze voorkeur

Erg goede ervaring met Samsung TV toestellen, vandaar deze keuze. De quantum dot geeft een extra beleving zonder gebruik te maken van een 3D bril. Het bioscoopgevoel heb je bij een toestel met dit formaat en beeldkwaliteit.

Van Brakel 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastische TV met weergaloos beeld!!!

Ik kan hier heel kort over zijn: GEWLDIG! Ik ben nogal een pietje precies en ik had hoge verwachtingen van dit product. Werkelijk alles is waar, beeld, geluid, kwaliteit noem maar op! Vooral het easy cinnect-systeem van deze TV is een hele uitvinding! Door dit systeem zitten de aansluitingen niet meer achter de TV, maar is alles gecentraliseerd naar 1 kastje, waardoor het heel gemakkelijk is randapparatuur aan te sluiten.
De TV is erg makkelijk te bedienen, het beeld is mega goed. Kortom: ik raad dit product zeker aan! Een dikke dikke aanrader.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Super beeld
  • Zeer gemakkelijk aan te sluiten

PETER 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

MODEL

MIJN TWEEDE SAMSUNG TV. NOG BETER DAN DE VORIGE ZEER SCHERP BEELD ON OOK NOG EEN GOED GELUID. OOK HET STROOM GEBRUIK IS GUNSTIG

MarcelV 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige TV

Onze eerste Samsung TV na jaren naar Philips te hebben gekeken. Wat een geweldig en levendig beeld! UHD merk je uiteraard pas bij bijbehorend materiaal, maar er zijn al heel veel 4K Youtube films/clips die je kunt streamen, Naast Blueray.
Installatie was eenvoudig, geluid laten we via (altijd) via het home cinema center lopen (nog niet eens naar geluisterd, sorry.....) Ook de Apps lopen soepel en de smart functie is eenvoudig en vlot.

Pluspunten

• Geweldig beeld
  • 4K voorbereid
  • Smart functies
  • 55 INch

Minpunten

• Optical en HDMI audio out schakelen uit met TV
  • Geen doorvoer van audio vanuit Settopbox (radio)
  • Smart afstandsbediening beperkt tot TV

Pieter 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig groot scherm

Prachtige beeldkwaliteit. Een lust voor het oog. Het instellen van de beeldkwaliteit vergt even tijd. Daarna begint het ultieme kijkgenot. Een wereld van verschil met mijn vorige Philips Ambilight 43 inch. Even getwijfeld tussen beeldformaten 49 inch en 55 inch. Ben achteraf blij met de 55 inch keuze. De 4k UltraHD beelden van YouTube zijn ongelooflijk scherp. Toestel is aan de prijs, maar het zeker waard!

Pluspunten

• scherpte beeld
  • standaard geluid van tv is goed
  • aansluitmogelijkheden te over
  • prachtig design
  • kleurbereik is enorm groot

Minpunten

• toestel minstens 25 cm van muur met standaard
  • audio van tv apps alleenopt isch naar receiver