Panasonic VIERA TX-50DXW704 - Reviews

4,00 cm dikte
50,0 inch

8,9

Marc 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Groot scherm, met natuurlijke kleuren.

Na vele merken vergeleken te hebben, uiteindelijk gekozen voor de Panasonic tv. Door de mooie natuurlijke kleuren en waarbij zwart ook echt zwart is. Geluidweergave is ook prima. Het design van het toestel is mooi strak uitgevoerd. Kortom erg blij met deze keuze.

Pluspunten

• Strak design
  • Beeldkwaliteit
  • Goed geluid
  • Eenvoudig instellen

Bommel76 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Panasonic 4k tv TX-50DXW704

Geweldige TV , we hebben vergeleken met philips , samsung en lg . maar deze Panasonic komt voor ons als beste uit de bus . Heldere beelden , fantastische kleuren , snelle wisseling van programma's en een prima geluid .

Pluspunten

• Kleuren
  • Beeldwissel
  • Gemakkelijke bediening

Arjan 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Super scherp beeld

Op zoek gegaan naar een nieuwe TV omdat de huidige naar de slaapkamer was verhuisd.
In de winkel sprong deze TV eruit qua scherp en helder beeld.
Thuis valt op dat beeldkwaliteit gelijk blijft op zowel 1.5 als 4 meter !
Eenvoudige installatie en gemakkelijke bediening.
I.c.m. een soundbar heb je je eigen thuisbioscoop !
Youtube bekijken (aansturing via je smartfone) is helemaal geweldig.

Pluspunten

• Beeldkwalitiet
  • installatie
  • bedieningsgemak
  • Smartfuncties

Danny 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige beeldkwaliteit en veel mogelijkheden

Na zorgvuldig zoeken en onze ervaring met een 42inch Panasonic Plasma scherm (die vanuit de woonkamer nu naar de bovenverdieping is verplaatst) gingen we weer voor een Panasonic.

In de winkel werd onze voorkeur al snel bevestigt door dit geweldige 4K scherm. Panasonic geeft voor ons de mooiste kleurweergave weer. De smartmogelijkheden zijn enorm en heel eenvoudig te bedienen, waardoor de tv zeer gebruiksvriendelijk is. Hij hangt nu enkele dagen aan de muur en door zijn zeer strakke vormgeving en omlijsting lijkt het wel een schilderij.

Het enige minpuntje is het geluid, maar wat wil je, het toestel is 4cm dik.

Pluspunten

• fantastische beeldkwaliteit
  • uitgebreide smart mogelijkheden
  • gebruiksvriendelijk
  • zeer strak design

Minpunten

• geluidskwaliteit

Ronald 28-12-2016

Mooi beeld met natuurlijke kleuren

Scherp 4K beeld bij Netflix, Beeld via KPN glasvezel had ik scherper verwacht. Geluid is prima voor zo'n platte TV.
Handleiding matig: fabrieksinstellingen geluid staan niet goed (geen geluid) en het duurde lang voordat dat in orde was (en lukte absoluut niet via de handleiding)

Pluspunten

• beeldscherpte
  • design

Minpunten

• handleiding

Fam. Floor 26-12-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig beeld, veel mogelijkheden

Een fijne smart tv. Mooi plat beeldscherm met een uitstekende 4k kwaliteit. Veel smartmogelijkheden die gemakkelijk te vinden en te bedienen zijn. Geluidskwaliteit is iets minder, maar niet slecht. Wij hebben een soundbar erbij aangesloten dus nu een bioscoop thuis!
Minpunt is dat de ophanggaten aan de achterkant erg laag zitten waardoor de ophangbeugel bij ons moest worden aangepast en de tv niet erg stabiel hangt.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Makkelijke navigatie
  • Veel mogelijkheden
  • Netflixknop op afstandbediening
  • Prachtig beeld

Minpunten

• Ophanggaten achterkant zitten erg laag

Nancy 24-12-2016 Product paar maanden in bezit

Super beeld

na 4 jaar heeft onze Sony televisie de geest gegeven, uiteindelijk besloten om over te stappen naar dit betaalbaar model van Panasonic met zeer zuiver beeld kwaliteit.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • design
  • Bediening

Fam. Geers 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende TV

Schitterende strakke tv. Mooie vormgeving met mooie voetjes. De rand is dun en metaalvormig wat tv een strakke afwerking geeft. Bij vergelijking in de winkel waren de kleuren van Panasonic warmer en realistischer dan Samsung of Sony waardoor we voor deze zijn gegaan. Menu's werken makkelijk en snel.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Warm mooi beeld
  • goed geluid

Minpunten

• nog geen gevonden

ACE 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Na het plotselinge overlijden van onze Sony tv moesten we noodgedwongen op zoek na vervanging. En nu sinds 2 weken de trotse eigenaren van deze uhd tv. We zijn er erg tevreden mee. Beeld is mooi en geen last van ghosting zoals de vergelijkbare klasse van Philips wel had.
Menu is erg eenvoudig enalles is goed in te stellen.
Het geluid mocht iets beter zijn,maar in zo'n dun toestel past niet veel meer,maar het is goed te doen(even sparen voor een soundbar)

Pluspunten

• Strak design
  • Mooie dunne rand
  • Helder beeld

Minpunten

• Geen scart

Esther 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot, bijna randloos scherm

Prachtig platte tv, geweldige beeldkwaliteit. Zeer gebruiks vriendelijk, instellen zo gebeurt. Nog even wennen aan het geluid.

Pluspunten

• Platte tv
  • Gebruiks vriendelijk

Minpunten

• Wat blikkerig geluid

Denis 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Strak design

Veel tv merken bekeken vergeleken maar bij Panasonic brengen de kleuren echt realistisch op het beeldscherm niet overdreven en haarscherp elk detail is te zien .Zeer makkelijk in gebruik en in te stellen. Bij bewegende beelden zijn geen enkel vertraging te vinden.Een mooi strak design met dunne zilveren randen.

Pluspunten

• De kleuren
  • scherpte
  • bediening

marcel 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

groot helder scherm

Nadat mijn oude toestel kapot ging. Op zoek gegaan naar een nieuwe sony. Maar na verschillende revieuws te hebben gelezen en in de winkel het beeldkwaliteit te hebben vergeleken. Toch voor deze gekozen. Het beeldkwaliteit is beter als die van de sony's in dezelfde prijsklasse. Plus dat er meer opties bij zaten als bij andere toestellen.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • zo te installeren

Minpunten

• nog niet tegengekomen

Gremsen 17-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goed beeld en mooie afwerking

Na ruim 10 jaar een Samsung LCD overgestapt op deze Panasonic, mede op aanraden van vrienden. Twijfelde nog over 40 of 50 inch, maar heb toch 50 besteld; daar heb ik geen spijt van, integendeel: wat een kijk-ervaring! Het beeld is mooi en scherp, geen strepen en dergelijke bij snelle bewegingen. Ook bij een schuinere kijkhoek blijft het mooi en scherp. Sommige oudere dvd's lijken bij afspelen op deze televisie door de mand te vallen qua beeldkwaliteit; niet zo scherp en korrelig. Ik vond het beeld in de standaardinstelling wel wat koel, maar dat kan eenvoudig worden aangepast; menustructuur is namelijk goed toegankelijk. Het geluid valt niet tegen, maar schiet voor films eigenlijk tekort; ik moet hem nog aansluiten op mijn hifi. De televisie is fijn afgewerkt met een smalle lijst die van metaal lijkt (dat zie je steeds minder is mijn indruk). Geen problemen om de zenders van KPN erin te zetten, dat gaat automatisch, maar de WiFi-connectie met internet verliep wat minder makkelijk (pas na uit- en inschakelen router). Duidelijke afstandsbediening met directe knoppen voor apps en Netflix.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Afwerking

Minpunten

• Geluid (films)

patricia 14-10-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi vormgeven televisie

We zijn zeer tevreden over deze televisie. Ondanks dat de geluidskwaliteit niet optimaal is is deze na het personaliseren in de instellingen toch acceptabel.
Alleen zou kpn (digitenne)niet compitable zijn maar toch heeft hij hem geaccepteerd. Misschien dat het geluid daarom niet op alle zenders synchroon loopt met het beeld.
Het beeldscherm is mooi groot met een fijne dunne rand. Hij is alleen niet helemaal vlak als je er langs kijkt maar dan ben ik ook een fiemel. En bij oudere films/series/programma's zie je de donkere pixels helaas beter.
Fijn menu met veel opties en gebruiksvriendelijk.
Al met al zeer te vreden

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • super dun
  • geen schokkend beeld

Minpunten

• niet helemaal vlak
  • pixels bij oudere opnames