Panasonic VIERA TX-50DXW704 - Reviews

50 inch

8,9

Fam. Geers 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende TV

Schitterende strakke tv. Mooie vormgeving met mooie voetjes. De rand is dun en metaalvormig wat tv een strakke afwerking geeft. Bij vergelijking in de winkel waren de kleuren van Panasonic warmer en realistischer dan Samsung of Sony waardoor we voor deze zijn gegaan. Menu's werken makkelijk en snel.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Warm mooi beeld
  • goed geluid

Minpunten

• nog geen gevonden

ACE 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Na het plotselinge overlijden van onze Sony tv moesten we noodgedwongen op zoek na vervanging. En nu sinds 2 weken de trotse eigenaren van deze uhd tv. We zijn er erg tevreden mee. Beeld is mooi en geen last van ghosting zoals de vergelijkbare klasse van Philips wel had.
Menu is erg eenvoudig enalles is goed in te stellen.
Het geluid mocht iets beter zijn,maar in zo'n dun toestel past niet veel meer,maar het is goed te doen(even sparen voor een soundbar)

Pluspunten

• Strak design
  • Mooie dunne rand
  • Helder beeld

Minpunten

• Geen scart

Esther 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot, bijna randloos scherm

Prachtig platte tv, geweldige beeldkwaliteit. Zeer gebruiks vriendelijk, instellen zo gebeurt. Nog even wennen aan het geluid.

Pluspunten

• Platte tv
  • Gebruiks vriendelijk

Minpunten

• Wat blikkerig geluid

Denis 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Strak design

Veel tv merken bekeken vergeleken maar bij Panasonic brengen de kleuren echt realistisch op het beeldscherm niet overdreven en haarscherp elk detail is te zien .Zeer makkelijk in gebruik en in te stellen. Bij bewegende beelden zijn geen enkel vertraging te vinden.Een mooi strak design met dunne zilveren randen.

Pluspunten

• De kleuren
  • scherpte
  • bediening

marcel 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

groot helder scherm

Nadat mijn oude toestel kapot ging. Op zoek gegaan naar een nieuwe sony. Maar na verschillende revieuws te hebben gelezen en in de winkel het beeldkwaliteit te hebben vergeleken. Toch voor deze gekozen. Het beeldkwaliteit is beter als die van de sony's in dezelfde prijsklasse. Plus dat er meer opties bij zaten als bij andere toestellen.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • zo te installeren

Minpunten

• nog niet tegengekomen

Gremsen 17-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goed beeld en mooie afwerking

Na ruim 10 jaar een Samsung LCD overgestapt op deze Panasonic, mede op aanraden van vrienden. Twijfelde nog over 40 of 50 inch, maar heb toch 50 besteld; daar heb ik geen spijt van, integendeel: wat een kijk-ervaring! Het beeld is mooi en scherp, geen strepen en dergelijke bij snelle bewegingen. Ook bij een schuinere kijkhoek blijft het mooi en scherp. Sommige oudere dvd's lijken bij afspelen op deze televisie door de mand te vallen qua beeldkwaliteit; niet zo scherp en korrelig. Ik vond het beeld in de standaardinstelling wel wat koel, maar dat kan eenvoudig worden aangepast; menustructuur is namelijk goed toegankelijk. Het geluid valt niet tegen, maar schiet voor films eigenlijk tekort; ik moet hem nog aansluiten op mijn hifi. De televisie is fijn afgewerkt met een smalle lijst die van metaal lijkt (dat zie je steeds minder is mijn indruk). Geen problemen om de zenders van KPN erin te zetten, dat gaat automatisch, maar de WiFi-connectie met internet verliep wat minder makkelijk (pas na uit- en inschakelen router). Duidelijke afstandsbediening met directe knoppen voor apps en Netflix.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Afwerking

Minpunten

• Geluid (films)

patricia 14-10-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi vormgeven televisie

We zijn zeer tevreden over deze televisie. Ondanks dat de geluidskwaliteit niet optimaal is is deze na het personaliseren in de instellingen toch acceptabel.
Alleen zou kpn (digitenne)niet compitable zijn maar toch heeft hij hem geaccepteerd. Misschien dat het geluid daarom niet op alle zenders synchroon loopt met het beeld.
Het beeldscherm is mooi groot met een fijne dunne rand. Hij is alleen niet helemaal vlak als je er langs kijkt maar dan ben ik ook een fiemel. En bij oudere films/series/programma's zie je de donkere pixels helaas beter.
Fijn menu met veel opties en gebruiksvriendelijk.
Al met al zeer te vreden

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • super dun
  • geen schokkend beeld

Minpunten

• niet helemaal vlak
  • pixels bij oudere opnames