Sony KD43XD8305BAEP - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,50 cm dikte
43,0 inch

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

PaulJ 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fraai beeld

Deze Sony KD43XD8305B geeft een heel fraai beeld. Dit is mijn eerste 108cm en ik ben nogal overdonderd door het fantastische beeld. Het is via uitgebreide instelling helemaal naar smaak te regelen. Alle functies laten zich via logische menu's op beeld instellen via de logische afstandbediening. Ik heb nog niet alle (online) functies kunnen proberen, ik heb 'em pas net een avond. Ik kom hier later op terug.

Pluspunten

• kleuren, scherpte, prachtig beeldgevoel
  • afstandbediening gemak
  • instellingen gemak via beeldmenu

Ria 12-11-2016

n zeer goede tv beeld zeer aan te raden mooi rustig beeld had eerst n samsung op proef maar deze n klasse beter

Martin 17-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi warm beeld

zeer makkelijk te installeren en te bedienen. erg mooi en warm beeld. strakke vormgeving. geluid is prima

PaulJ 18-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

briljant

Nu, na enkele maanden in gebruik, kan ik iets meer vertellen over deze Sony KD43XD83 smart tv. Ik vind het ding helemaal geweldig. Behalve normale reguliere tv uitzendingen gebruik ik ook een paar apps. Zoals Youtube waarbij filmpjes die in 4K beeldkwaliteit aangeboden worden in volle pracht te zien zijn. Waanzinnig mooi. Heel handig hierbij is de zoekfunctie via spraakherkenning in de afstandbediening. De tv-eigen internetbrowser werkt ook hoewel je dan moet zoeken met een getoond toetsenbord die je omslachtig met een cursor via je afstandbediening moet besturen. Maar voor internetten is een tv denk ik niet direct bedoeld. De smart functies maken het verder mogelijk om vanaf je tablet of smartphone draadloos filmpjes te ontvangen. Een Chromecast is dus niet meer nodig. Gebruik van apps als Netflix of andere betaalde content heb ik niet (nog) geprobeerd. Er zit zelfs al een Netflix functietoets op de afstandbediening. Maar als dit in lijn gaat als de rest met deze TV zal dat ook wel lukken. Het eigen tv geluid is bij deze net als bij alle platte toestellen slecht. Heb een kabeltje aangesloten via de hoofdtelefoon aansluiting naar m'n geluidsinstallatie en ik heb nu perfect geluid. Afstandbediening mist voldoende reliëf in sommige knopjes, het zoekt daardoor wat minder snel via je vingers maar moet je dus wat meer zoeken met je ogen.
Al met al, een fijn toestel, ik ben er helemaal blij mee!

Pluspunten

• fantastische beeldkwaliteit, helemaal in 4K
  • aanwezige standaard apps zoals Youtube
  • kon TV makkelijk instellen naar mijn wensen

Minpunten

• geluid
  • Afstandbediening mist reliëf in knopjes

Teun 27-03-2017

Hoi Paul,

Ik lees dat je je via de hoofdtelefooninput je geluidinstallatie hebt aangesloten. Het werkt, maar het is er eigenlijk niet voor bedoeld. Ik raad je aan om de digital output of HDMI te gebruiken voor de beste geluidskwaliteit en het minste verlies.

Leo Jongste 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Sony TV - 43 inch Wat een mooi beeld.

De TV op zijn kwaliteiten uitgezocht. Nu aangesloten, het beeld nog mooier als gedacht. Zeer ruime instellingen, sommige zijn voor mij niet goed duidelijk. Maar de meeste instellingen was een eitje, mede door de eenvoud.

Pluspunten

• Schitterend beeld
  • Zeer veel instellingen mogelijkheden
  • Makkelijk kijk klaar maken.

Minpunten

• nog geen