Panasonic TX-40DXW704

4,00 cm dikte
Panasonic VIERA TX-40DX730E
8,7 (9)

Klaas 13-12-2016 Product paar weken in bezit

\schitterend beeld, haarscherp, vele mogelijkheden

Ik heb een 40 inch aangeschaft, wilde niet te groot en toch de nieuwste snufjes. Deze tv is echt een aanrader, veel mogelijkheden en schitterend beeld. Media vanaf diverse apparaten versturen naar de tv via de app, werkt fantastisc.

Pluspunten

• Zeer scherp beeld
  • Veel opties en mogelijkheden

Marcel 24-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi strak scherm

Zeer mooi natuurgetrouwe kleuren met diepe zwartwaarden in HD Kwaliteit, 4K is helemaal super.
Vorig jaar nog zijn voorganger de TX-40CX700E gekocht voor op de slaapkamer gekocht, die als minpunt had, het fletser worden van kleuren als men schuin wegdraaid van de TV. De nieuwe TV heeft daar duidelijk veel minder last van. Dik tevreden.

Pluspunten

• Netflix knop op afstandsbediening

Shirley- Jane 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Super beeld

Goed en helder beeld. Afstandsbediening heeft grote knoppen en is overzichtelijk. De tv is strak qua design en je kunt de voetjes op verschillende manieren monteren.

Pluspunten

• Mooie kleuren en helder beeld
  • design
  • Duideljke afstandsbedienig

David 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig beeld

Wat een geweldige tv. Ik wilde een tv van een goed merk van 40" met uhd en 100hz. Dan is dit de enige goede optie. Via Youtube alvast kunnen kijken naar UHD, echt fantastisch beeld. Ook de smarttv systeem werkt perfect.

Pluspunten

• 100 hz
  • UHD
  • HDR

Minpunten

• Geluid is niet geweldig

Maarten 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Dit is een super mooie televisie. hij is zeer geschikt voor gamen. hij kan de snelheid van de spellen goed aan.

Pluspunten

• groot scherm
  • snelheid

Minpunten

• min 1 meter van af zitten

Wim 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi scherm met prime beeld

Ik heb deze TV alsnog gekocht, nadat ik aanvankelijk een Samsung Curve had gekocht. Deze viel mij achteraf tegen en toen ik de beeldkwaliteit van Panasonic zag voldeed deze aan mijn verwachting.
De geluidskwaliteit is voor praatprogramma's prima, maar voor een spannende film niet echt optimaal. Maar gezien het platte scherm kan dit ook niet anders.

Pluspunten

• beeldschermkwaliteit
  • de instellingen zijn gemakkelijk te wijzigen

Minpunten

• Geluidskwaliteit

henksys 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

retescherp beeld

Door de relatief eenvoudige interface biedt deze smart tv een heldere toegang tot de mogelijkheden. 4K op een relatief klein (40") scherm biedt een retescherp beeld. Daarnaast is het scherm afgerond met een dun zilverkleurig randje, wat er net wat stijlvoller uitziet dan het obligate zwarte plastic van menig concurrent.

Pluspunten

• retescherp 4K beeld
  • heldere interface

Minpunten

• nog niet gevonden

rdv 10-11-2016 Product paar weken in bezit

panasonic 40dxw704

TV met goed en duidelijk beeld, eenvoudig en gemaakelijk bedienings progamma, leuke apps, voor deze prijs een echte aanrader

CB 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige TV ervaring

Zeer helder beeld duidelijke handleiding en een zeer goede helpfunctie,
samen met een mooie vormgeving een ideale tv ben er zeer blij mee

Pluspunten

• Beeld
  • vormgeving
  • Handleiding en Helpfunctie

Minpunten

• Geen A Energielabel maar B
  • Geen Scart aansluiting meer

Nico 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goede tv voor een scherpe prijs!

Mooi vormgegeven tv met superieure beeldweergave. Makkelijk te bedienen en de instellingen zijn eenvoudig te wijzigen. Geen ingewikkelde menu's en waar vele andere smart tv's ongekende mogeijkheden hebben op gebied van apps en games kiest Panasonic er voor om de nadruk te leggen op waar een tv voor bedoeld is: tv kijken ;-)

Pluspunten

• zeer goede beeldkwaliteit
  • smalle rand om het scherm
  • strakke vormgeving
  • eenvoudig in gebruik
  • voldoende aansluitmogelijkheden

Minpunten

• geluid is mager

Geert 16-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherm, makkelijke installatie.

Televisie is makkelijk te installeren. Prachtig beeld, eenvoudig te bedienen en veel instelmogelijkheden in beeld en geluid.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Prachtig beeld.

Jolanda 30-09-2016

Mooi beeld en prima geluid

Mooi duidelijk beeld het lijkt alsof je er zelf bij bent zo duidelijk en helder beeld. Ook geluid is erg goed en alles is duidelijk omschreven voor de installatie

Ingrid 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima TV

Het is een goede TV voor deze prijs, het beeld is superscherp en prettig om naar te kijken. Ook is de interface van het besturingssysteem makkelijk in gebruik. Door de handige sneltoetsen op de afstandsbediening ben je snel op de plek waar je wezen moet.

Ik gebruik deze TV vooral om te gamen en om films te kijken (via netflix/usb). Daar is deze TV ook ideaal voor. Door de vele USB ingangen kan ik makkelijk en snel films en series kijken via de USB. Ook is het prettig dat er opgenomen kan worden via de USB, waardoor je makkelijk je favoriete series kan bewaren op je computer. Daarnaast is de Netflix-knop op de afstandsbediening een handige toevoeging, zo kan ik heel snel kijken naar mijn series.

Wel is iets minder dat de Usb ingang aan de achterkant zit, als ik hem erin wilt doen moet ik eerst mijn tv wat opschuiven en zoeken naar een goede ingang. Als de USB erin zit is hij wel mooi weggewerkt, dus je ziet hem helemaal niet meer. Maar het is wel wat lastig om hem in de TV te stoppen.

Al met al is dit een uitstekende TV voor mijn slaapkamer, ik heb in ieder geval geen spijt van mijn aankoop!

Pluspunten

• Groot scherm met goede kwaliteit
  • Prettige interface
  • Snelle reactietijd op afstandsbediening

Minpunten

• Redelijk tot goede geluidskwaliteit
  • Beperkt aantal apps in de store

amar 27-09-2016 Product paar weken in bezit

Leuke tv

Mooi design en vooral heel goed beeldkwaliteit. Ook het gebruiksgemak valt niet tegen. Dankzij het design en het gewicht past deze tv perfect in mijn tv-lift. Verder heeft het ook een goed en duidelijk besturingssysteem

• beeldkwaliteit
  • Gewicht
  • formaat
  • Besturingssysteem

Nancy 22-09-2016 Product paar dagen in bezit

Superscherp beeld!

Wat ben ik blij dat onze oude tv het begeven heeft! ;) wat een verschil met onze bijna 10 jaar oude LG. Dun scherm, geweldig beeld. Makkelijk te bedienen. Het is dat we geen ruimte hebben voor een grotere tv maar dan had ik zeker we de 50" genomen ipv de 40".
En ideaal dat ik Netflix nu kan kijken zonder chromecast!

Pluspunten

• Superscherp beeld
  • Dun scherm
  • Smart tv

Minpunten

• Geen 3D

james bakker 09-08-2016 Product paar maanden in bezit

Overweldigend beeld

Eerlijk gezegd heb ik heel lang nagedacht of ik mijn oude full hd tv zou vervangen. Hiervoor had ik een 32inch. De ontwikkeling staat niet stil en daarom heb ik gekozen om de oude tv naar de slaapkamer te verplaatsen. Het 4k beeld is werkelijk prachtig. Wij zitten met een grote zithoek veel van de zijkanten te kijken. Ook dan is het beeld veel scherper dan mijn voorganger. De afwerking van het toestel met luxe rvs voegt echt iets toe aan mijn woonkamer.

Pluspunten

• strak design
  • makkelijk in gebruik
  • smart tv zeer snel

jaimy270898 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig beeld !

De televisie heeft een moderne uitstraling, het beeld is ontzettend scherp en helder ! Hierdoor ontstaan super mooie beelden. De televisie is ook makkelijk te gebruiken voor oudere mensen !

Pluspunten

• Uitstraling
  • Duidelijke afstandsbediening
  • Helder beeld
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Geluid op afstand

De Kuiper 16-01-2017 Product paar weken in bezit

Goed beeld en mooi uitelijk

Deze TV hebben wij gekozen om zijn strakke uiterlijk en het mooie beeld. Ook de aanwezigheid van de Netflix knop is een pré.
Na de koop enigszins teleurgesteld over de beeld kwaliteit maar na het aanpassen van de beeld instellingen nu zéér tevreden.
Ook gelijk een CI+ aangeschaft ( Ziggo) en een HDD USB( ivm het opnemen) zodat de Ziggo Samsung decoder niet meer nodig is.
Helaas heb ik nu weer zowel de CI+ als de decoder aangesloten omdat bij het opnemen op de USB geen ander programma kan worden getoond. Als ik dit v.t.v. had geweten dan zou ik de CI+ en de HDD USB niet hebben aangeschaft.

Pluspunten

• Beeld
  • Uiterlijk

Minpunten

• opnemen/pauzeren op hdd

Henk 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Heeft een zeer mooie weergave. Heeft een onopvallende mat zilveren rand en staat op leuke pootjes. De bijbehorende afstandsbediening is zeer overzichtelijk.

Pluspunten

• Apps op het scherm
  • Kleuren instellen naar je eigen voorkeur

Minpunten

• geen scartaansluiting (?)

Ingrid 07-01-2017 Product paar weken in bezit

Helder beeld, mooi design en eenvoudig in gebruik

Een tv met een mooi slank design, ontzettend helder beeld, prima geluid en een duidelijk en eenvoudig menu om alle functionaliteiten/apps te bereiken. Heerlijk om nu ook Netflix direct te kunnen kijken (knop afstandsbediening). Ben erg blij met deze aankoop.

Pootjes voor dit 40' model zijn overigens wel slecht op 1 plek te monteren.

Pluspunten

• helder beeld
  • eenvoudig in gebruik
  • mooi design

Minpunten

• nog geen spotify app
  • plaatsing pootjes