LG 43UH610V - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rick 23-08-2016 Product paar dagen in bezit

Helder beeld, goede ultra HD ervaring, bijzonder goed geluid

Ik ben nu een paar dagen in het bezit van de LG 43UH610V en de tv stemt mij bijzonder tevreden. Mijn vorige tv was van een stuk kleiner (+/- 33") en HD-ready, dus voor mij is met de aankoop van deze tv een bijzonder grote stap vooruit gemaakt. De beeldkwaliteit is kraakhelder, de smart-tv menu's zijn erg overzichtelijk en makkelijk bruikbaar, er zit een goede CPU in waardoor de menu's snel openen maar ook bijvoorbeeld zappen naar een ander kanaal vloeiend en snel verloopt en er komt een bijzonder indrukwekkend geluid uit de ingebouwde speakers. Uiteraard zou een extern audio apparaat de ervaring nog levendiger maken, maar ik ben onder de indruk van de standaard speakers. Vooral wanneer je gebruik maakt van Netflix of een game speelt via console (ikzelf PS4), komen de kwaliteiten van deze tv echt naar voren. Gezien de prijs in verhouding tot de kwaliteit die het levert is dit een echte aanrader. Enige wat er op aan te merken zou zijn is de vormgeving van de tv (maar dan ben ik echt aan het azijn pissen). Zelf vind ik het een mooie tv, maar als je geld te veel hebt kan ik me voorstellen dat mensen kiezen voor een hogere prijsklasse alleen al daarvoor. Het is toch de centerpiece van je huiskamer.

Pluspunten

• Helder scherp beeld
  • Goede Ultra HD ervaring
  • Indrukwekkend geluid
  • Gebruiksvr smart functies
  • Uitstekende pr/kwaliteit

Minpunten

• Vormgeving

Elwee 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Unieke kijkervaring

Schitterend beeld en dito geluid. Licht toestel, vormgeving ietsjes te sober. 4k kwaliteit via netflix verbluffend. Zeer overzichtelijk te gebruiken en smartfuncties zijn prima. Deze TV van de toekomst, zoals vele andere uhd toestellen, verdienen snel betere uitzendingen van de tv zenders.

FMP 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne TV niet teveel poespas

Wij hadden al jaren een LG tv die het super lang volgehouden heeft. Maar aan alles komt een einde. Dus op zoek naar een nieuwe grotere tv. In een niet te dure prijsklasse. Deze TV in de aanbieding gevonden met ook nog 5 jaar garantie en een magic remote control.
Deze moet helaas omgeruild worden maar is geen enkel probleem bij de winkel waar wij hem kochten. Deze werd als actie gratis bij de tv geleverd. Tot die tijd kan ik mijn telefoon als magic controller gebruiken wat perfect werkt voorlopig. Dus dan heb je een aanwijzer muis functie.

Beeld is helder en geluid en gebruiksgemak voldoet aan onze wensen en dat is huis tuin en keuken gebruik ;-)
Kortom een fijne gezins TV.

Ron467 21-03-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne TV voor een prima prijs.

Start erg snel op, is lekker scherp, kleurrijk, dunne rand, eenvoudig instelbaar.
Gelukkig een begrijpelijk menu; TV ging na 4 uur automatisch uit, een (af fabriek) instelling die ik maar uit gezet heb. Hierdoor wel gelijk de vele andere mogelijkheden voor instellen van beeldscherm en andere zaken uitgeprobeerd. Even de tijd genomen en nu is hij helemaal naar mijn zin ingesteld.

Pluspunten

• lekker lichte, dunne TV
  • begrijpelijk menu
  • veel functies die een ander kan gebruiken
  • goede maat voor doorsnee huiskamer
  • ook het geluid vinden wij goed

Minpunten

• eigen afstandbediening nodig voor instellingen
  • veel functies die ik niet gebruik