LG 43UH668V - Reviews

Kleur(en)
zwart

A. van Unen 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte TV

Super service in de BCC-winkel! Na een goede uitleg over alle mogelijke TV's en de voor- en nadelen hiervan, heb ik gekozen voor deze LG-TV. De verkoper laat je in je waarde en laat de keuze aan jou! Ik wil een TV met een niet al te groot beeld (43 inch), een goed geluid en kleurrijk beeld. Dat is precies wat deze TV biedt! Deze TV is iets dikker, maar daardoor kan hij grotere geluidselementen bevatten en dus is het geluid zonder aanvullende boxen perfect. Ook de kleuren zijn heel erg mooi! En dat alles voor € 650,- kortom: een prima prijs-kwaliteit-verhouding!

Pluspunten

• Door dikte tv perfect geluid
  • Zeer kleurrijk beeld

Andre 06-01-2017

Hoe kan het dat ik deze tv nergens voor €650,00 tegen kom ? Ook op de site van bcc staat hij voor €749,00.
Of is het een kwestie van afdingen?

RH 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherp beeld met weinig reflectie van licht

Net de TV gekocht. Mooi scherp beeld en weinig reflectie van het licht dat van buiten af op de TV valt. Als ik TV kijk, heb ik achter mij een groot raam. De verkoper melde dat het licht als het ware door het scherm opgenomen wordt; daar lijkt het inderdaad op.
Gemakkelijk te bedienen met de afstandsbediening die je door simpel in je hand te houden en te bewegen, dë pointer op het scherm kunt besturen. Nog wel even uitzoeken hoe ik iPad en iPhone aan kan sluiten (nog geen tijd voor gehad).

Pluspunten

• scherpte van het beeld
  • eanvoudige bediening

Pieter 28-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, haarscherp beeld, goed geluid voor een led tv

Eenvoudig te bedienen, combinatie met Humax Digitale ontvanger een haarscherp beeld, geluid is prima voor een led tv ( ontwikkeld door Harman Kardon ). Inderdaad met Digitenne een wat mindere kwaliteit. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• goed scherp beeld
  • geluid, ook zonder soundbar
  • goede afstandbediening; gebruiksgemak

Minpunten

• geen scart aansluiting
  • beeld bij lichtinval