LG OLED55C6V - Reviews

Heyvaert W 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische ervaring!

Na een aantal LED tv's te hebben gehad die me toch altijd tegenvielen op gebied van zwartwaarden en kijkhoek, had ik mijn oog laten vallen op de LG 55C6V OLED TV. Man, man, wat er verademing op gebied van beeldkwaliteit! Vooral blu-ray en 3D films afspelen is een lust voor het oog. Fantastische kleur- en detailweergave, zelfs in 3D! Het geluid valt goed mee al is een soundbar of homecinema wel aan te raden, de voetsteun mocht wel iets stabieler gemaakt geweest zijn. Al bij al een top tv met vele mogelijkheden, een echte aanrader voor een betaalbare prijs. Tot hiertoe ben ik dik tevreden over mijn aankoop. PlatteTv.nl, bedankt voor jullie snelle afhandeling!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Disign
  • Zeer goede 3D weergave

Minpunten

• Voetsteun mocht stabieler

TeCo 29-10-2016 Product paar maanden in bezit

LG OLED55C6V

We hebben deze LG OLED55C6V nu ruim 1 maand in bezit en het is een plaatje, heb al prachtige 3D beelden gezien, alles gekoppeld via HMDI via de receiver (4K ultra sturing) met een goede kabel, zwart is zwart en een zeer goede kijkhoek, we zitten allebei ongeveer 25% gedraaid voor de tv en geen probleem met kijken, wat LG tegen inbranden heeft gedaan is ook erg slim van ze, op stand-by laten staan en het z.g. inbranden heeft geen kans meer, dat was vroeger toch een probleem met Oled tv.
Webbs 3.0 werkt uitstekend en ja het kan altijd beter maar het gaat prima zo.
De mogelijkheden zijn erg groot, dus is een maand in bezit niet erg lang, dus dat doen we dan wel als we hem 1 jaar hebben.

Pluspunten

• Geen inbranden meer
  • Mooi uiterlijk
  • Zwart is zwart
  • Passieve 3d
  • Gemakkelijke remoot

Minpunten

• Geen handleiding bijgeleverd

Bosrand 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Genieten

Prachtige tv. Meteen verkocht door de beeldkwaliteit. De smart tv OS 3 met cursor werkt verassend goed. Leuke aanvulling. Onze vorige tv was een plasma tv. Nooit echt overtuigd van LCD schermen in vergelijking met Plasma. Dit scherm overtuigd me wel (OLED?). Minpunt is het geluid!

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • mooi design
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• geluid

Sjirk 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Super beeld

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe OLED tv. Het beeld is super scherp. Heel gemakkelijk te installeren. Prettig in gebruik met een gemakkelijke afstandsbediening.
Wij hebben de tv opgehangen; vonden de voet niet echt geweldig.
Geluidskwaliteit van tv zelf vinden wij matig.

Pluspunten

• Super scherp beeld
  • Makkelijk te installeren
  • Fijne afstandsbediening

Minpunten

• Voet niet zo mooi
  • Geluidskwaliteit

Mike Amsterdam 09-10-2016 Product paar dagen in bezit

Beste curved oled scherm op het moment

Hele complete 4k oled tv.
Prachtig afgewerkt.
Goede intuïtieve en gebruiksvriendelijke software.
1 van de betere schermen van het moment (2016)
Er is veel discussie over oled vs uhd lcd.
Lcd is beter in lichte , zonovergoten ruimtes maar lcd kan niet tippen aan de volle kleuren van oled
Een groot plus punt aan deze reeks van lg is ook de magic remote.
Samsung heeft keyboards en diverse oplossingen bedacht, maar al deze oplossingen kunnen niet tippen aan de magic remote van lg .

Pluspunten

• Software
  • Magic remote
  • Afwerking
  • Beeld kwaliteit

Minpunten

• Gevoelig voor weerkaatsing van zonlicht
  • Minder helderheid dan lcd