Panasonic VIERA TX-40DX730E - Reviews

Diepte
4,00 cm dikte
40 inch

hj grijsen swifterbant 16-11-2016 Product paar weken in bezit

mooi beeldscherm en geluid en prima leverancier

apparaat is goed geplaatst door Zeebra dronten de ingebouwde schotel ontvanger bevalt uitstekend de 40 inch uitvoering heeft helder beeld en geluidskwaliteit voor ons, inmiddels wat oudere mensen

rshamaker 28-10-2016 Product paar weken in bezit

Panasonic 4K tv (VIERA TX-40DX730E)

Nadat mijn Philips Ambilight het spontaan begaf ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe tv.
Hier zijn enkele dingen belangrijk;
1. Het beeld moet haarscherp zijn voor films en games;
2. Het design moet strak zijn;
3. De tv moet snel opstarten;
4. Kabels wil ik makkelijk weg werken.

Na onderzoek vielen opties zoals curved en 3d af. Beide hebben voor mij weinig toegevoegde waarde. Bij navraag bleek dat de mensen in mijn omgeving die wel deze opties hebben, zij het eigenlijk zonde van hun geld vonden. Bij het zien van het zwart en de kleuren van de Panasonic VIERA TX-40DX730E, in combinatie met een goede deal bij Wehkamp wist ik dat deze tv hoog scoorde op prijs/kwaliteit verhouding. Weliswaar is 4k nu nog niet echt gebruikt, over enkele jaren verwacht ik dat dit de standaard zal gaan zijn. Dan is het fijn als de tv hier al op is voorbereid.

Daarnaast is het design van de tv buitengewoon strak. Een dunne aluminium rand en een mooie gladde zwarte oppervlakte in combinatie met mooie, strakke voetjes. Hierdoor past deze tv naadloos in mijn interieur. Persoonlijk vind ik tv's met alleen zwarte randen er goedkoop uitzien.

Panasonic levert standaard een fijn klepje mee waardoor de kabels al snel bij elkaar gevoegd kunnen worden. Erg prettig!

Hoewel de Philips tv prima was, duurde het opstarten lang. De Panasonic start bijna al direct op waardoor je al snel kan Playstationen of tv kan kijken.

Het enige minpunt, maar dat is nu eenmaal het geval met een platte tv, is het geluid. Dit vind ik zelf niet goed genoeg. De Philips Ambilight was dikker, gecombineerd met tweeters en boxen. Aan dit geluid kan deze tv niet tippen waardoor je wel een soundbar of boxen moet aanschaffen.

Pluspunten

• UiIterlijk
  • Start snel op
  • Beeld
  • Kleuren
  • Prijs/kwaliteits verhouding

Minpunten

Adrie 25-10-2016 Product paar weken in bezit

een mooie aanwinst

Ik ben erg tevreden over het merk Panasonic en zeker ook over de net aangeschafte tv. De kleuren zijn natuurlijk en helder. Het is een mooie tv qua vormgeving. De 4K kwaliteit is perfect. Het installeren spreekt vanzelf, alles wordt via het beeldscherm uitgelegd. Ook de afstandbediening werkt simpel.

Pluspunten

• helder beeld
  • makkelijk in het gebruik
  • heeft een mooi geluid

Minpunten

• tot nu toe nog niet