Samsung UE43KU6400 - Reviews

43 inch

6,7

Fred 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie TV met enkele aandchtspunten

Via MediaMarkt met cashbak actie 600 euro voor dit mooie toestel betaald. Eerste dag al pech gehad met loslatende achterkant (grote kier tussen omlijsting en achterkap). Hiervoor is een monteur geweest van Samsung en heeft het netjes vastgezet. Af fabriek niet goed afgewerkt, was overigens ook zo bij enkele showmodellen in de winkel !

Een ander minpuntje is de kijkhoek, vanaf de zijkant is het beeld flets. dit is een nadeel als je rond een TV je zithoek hebt, degene die er recht voor zit heeft de mooiste beelden.

Verder alleen positief: mooie smart tv gadgets, veel mogelijkheden en instellingen, snelle verwerking van commando's en functies enz...

Voor de prijs van deze instapper een mooie aankoop.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • mogelijkheden
  • bedieningsgemak

Minpunten

• afwerking achterzijde
  • zijwaartse kijkhoek

Vd vlies 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scheerm

Het scherm werkt als een spiegel wanneer je een lampje tegen over de tv aan de muur hebt hangen dan zie je dat constant in je beeld op de tv als ik dat geweten had had ik hem nooit gekocht dat is de eerste tv waar ik spijt van heb dat ik hem gekocht heb had altijd Sony maar Samsung was de beste werd gezegd dus let op wat je koopt mat scherm heb je daar geen last van

Pluspunten

• Goed beeld

Minpunten

• Scherm is spiegel

C.G.F te Zwolle 24-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooi groot scherm fantastische bediening en beeldkwaliteit!

Na veel reviews te hebben gelezen en een bezoek aan een grote aanbieder ben ik uiteindelijk gevallen voor deze Samsung UE43KU6400. Een andachtspunt is dat je een TV moet hebben met voldoende hertz voor snelle beelden, anders krijg je blokken te zien. Maar deze TV heeft een super scherp beeld en 1500 Hertz. Géén blokken te zien. Bediening en installatie is super eenvoudig. De Smart TV functie is super net zoals de diverse beeldinstellingen (4 stuks). Na 12 jaar een breedbeeld TV met beeldbuis is dit het Walhalla! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Mooi strak en eenvoudig design
  • Simpele bediening
  • Strakke en heldere beeldweergave
  • Goede Smartfuncties via Wifi
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Géén