Samsung UE49KU6400 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,52 cm dikte
49,0 inch

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

IRD 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima prijs-kwaliteit

Na lang rondkijken, hebben we uiteindelijk voor dit model gekozen. Het ging tussen Samsung, LG en Sony. Alle drie maken hele mooie schermen, maar Samsung steekt er net wat bovenuit wat ons betreft. De prijs-kwaliteitverhouding is het grootste pluspunt. Dit 4K scherm hebben we voor 729 euro gekocht bij de tvreus. Inmiddels een week in huis, ter vervanging van 32 inch Samsung, en buitengewoon tevreden. De Smart remote is wel even wennen, en is niet voor alles even handig. De Smart Tv functies (netflix, youtube, etc) werken wel uitstekend. Design is ook mooi: heel dun scherm, smalle zwarte rand, mooie voet. En we hebben ook bewust voor een model gekozen zonder voice-control, vanwege privacy overwegingen.

Pluspunten

• 4K scherm
  • prijs-kwaliteitverhouding
  • Smart TV apps
  • Geen voice control (ivm privacy)

Minpunten

• Geen Scart aansluiting

IRD 20-02-2017

Nu ruim 3 maanden verder zijn we nog steeds zeer tevreden over de aanschaf. Vooral de Smart TV Apps (Netflix, Youtube, publieke/commerciele 'uitzending gemist' varianten, Videoland, Pathe) zijn een groot succes. Heel af en toe lopen de apps vast. Een keer heb ik de stroom van de TV gehaald om een probleem met Netflix op te lossen (de app 'hing' al meer dan een dag), maar meestal lost het zich vanzelf op. Het enige nadeel is dat Teletext nogal verstopt zit, en de smart remote ook totaal niet handig is voor teletext. Gelukkig hebben we nog een oude Samsung remote met TXT knop en cijfers. Daarmee werkt het ook prima.

Sabina 19-02-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung 49ku6400

Na lang twijfelen of wij een nieuwe tv nodig hadden, uiteindelijk voor deze tv gekozen. Vervolgens was keuze voor dit model snel gemaakt door de vele positieve reviews die wij hadden gelezen. Het beeld van de tv is toch wel het grootste pluspunt. Het beeld is onwijs scherp en de kleuren zijn prachtig. De tv heeft een modern ontwerp, strak en dun. Bovendien was de tv zo geinstalleerd. Het enige minpunt is de kleine afstandsbediening, daar moesten wij even aan wennen.
De tv hebben wij gekocht via FOKA.nl voor 699€. Naar onze mening was dit een goede prijs kwaliteit verhouding voor de tv. Bovendien had FOKA.nl een uitstekende service, de tv was snel bezorgd en ze belden een dag van tevoren om te vragen hoelaat wij de tv afgeleverd wilden hebben.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Modern ontwerp
  • Makkelijke installatie
  • Vele opties (netflix, YouTube)

Minpunten

• Kleine afstandsbediening

Denise 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie televisie superscherp beeld

Onlangs deze tv aangeschaft en wij zijn er erg content mee. Prachtig scherp beeld en strak vormgegeven.Het menu is duidelijk en makkelijk mee te werken.

Bert 30-04-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung UE49KU6400 gekocht bij Foka Superstore

Vandaag een Samsung UE49KU6400 gekocht bij Foka Superstore. Vermits we in België wonen wilden we het proberen om deze bij hen te kopen. Super en voldoende uitleg van de verkoper gekregen. Uiteraard de prijs was ook interessant om er een uitstapje van te maken. Hopelijk mogen we minstens 5 jaar genieten van de tv zonder problemen. Maar we zijn er zeker van dat Foka Superstore in geval van problemen zal helpen mocht er iets zijn. Dit omdat ze super vriendelijk zijn.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit goede tv
  • Goed beeld
  • Gemakkelijk te installeren
  • Met soundbar van samsung super geluid
  • Multisurround systeem

Minpunten

• Geen tot hiertoe

Piet 20-03-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung UE49KU6400 Smart TV

De keuze op dit model hadden we snel gemaakt. Wat meteen opviel aan de tv was de scherpe kwaliteit van het beeld. Je kan echt het verschil merken tussen een "normale' tv en een tv met UHD kwaliteit. Het is echt een plug en play product. Geen gebruiksaanwijzing aanwezig, deze moet je zoeken op internet. Maar omdat het een gemak dient is dat verder geen probleem. De smart tv functies werken perfect en zijn echt een pluspunt. Daarnaast is het design lekker strak.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Geen CI + module

Ruud van Veen 18-02-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige Ultra HD televisie met strakke vormgeving

Heel mooi vormgegeven Ultra HD Televisie. Echt een belevenis om naar te kijken door het scherpe beeld; het Ultra HD beeld geeft heldere kleuren en 4x meer detail dan een Full HD TV volgens de specificaties. Ik kan iedereen deze tv aanraden. Het aansluiten van de tv ging eigenlijk wel super makkelijk. Televisie detecteert zelf aangesloten randapparatuur.
Als weekenddeal aangeschaft tegen een aantrekkelijke prijs.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Installatie eenvoudig
  • Prijs /kwaliteit verhouding
  • WiFi geintegreerd

Minpunten

• Geluid blijft een zwak punt
  • Complexe afstandbediening
  • geen 3D

Koekoek 12-02-2017 Product paar dagen in bezit

Top beeld, mooi scherp

Bij foka aangeschaft met de weekend deal actie. Super beeld en mooi scherm. Goede specificaties, echt een hele stap vooruit tob van een oude breedbeeld.

Pluspunten

• Kleuren
  • Formaat

CBrouwer 12-02-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig scherm

Super mooie tv. Echt een belevenis om naar te kijken. Ik kan iedereen deze tv aanraden. Het aansluiten van de tv ging super makkelijk.

Pluspunten

• Formaat
  • Installeren
  • Beeld
  • Mogelijkheden

Teun 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE49KU6400

Ik had eerder geen hd tv Maar hier gaan mijn ogen van open.
zeer strak beeld mooie Kleuren.
Alleen de afstand bediening mag wat uit gebreider is beperkt met aan uit
geluid Menu moet je via een omweg dat vind ik storend,

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • Mogelijkheden
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Klijne afstand bediening

Jan 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, geweldig scherp beeld.

Een prima tv met heerlijk scherp beeld. Beeldverversing is uitstekend. Prima combinatie met horizon kastje van Ziggo.

Pluspunten

• Beeldweergave
  • Beeldverversing
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• standaard voet had iets hoger gemogen.