Philips 43PUS6551 - Reviews

7,70 cm dikte
43 inch

Ordu 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooi

Wat een mooi tv zeg, wij zijn er heel erg blij mee, ambilight zorgt voor een sfeer, makkelijk in gebruik, en zeker een blikvanger in onze woonkamer, kortom zeer tevreden en zeker een aanrader..

Pluspunten

• Heldere beeld
  • Makkelijk in gebruik
  • Betaalbaar

JW 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe Philips Televisie

Helemaal blij met onze nieuwe philips televisie, de voorganger had het begeven, omdat philips het mooie ambilight en een haarscherp beeld heeft is onze keuze hierop gevallen.

Hans 14-07-2016 Product paar weken in bezit

Goede aankoop

Niet eerder een tv gehad van deze afmeting. Beeld en geluid zijn erg goed ten opzichte van ons vorige toestel. Ook het ambilight heeft ons aangenaam verrast. Het geeft je alles bij elkaar een heerlijk kijk genot. Met andere woorden een prima aankoop.

Gezin met 2 kinderen 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en prachtig beeld

Het design met mooie middenvoet was eyecatcher voor ons en vinden wij heel erg smaakvol. Na het installeren, wat vrij eenvoudig te doen was door simpelweg het menu te volgen, kregen we het mooie beeld met fijne natuurlijke kleuren te zien. Het ambilight is voor ons een nieuwe ervaring en geeft een prettige achtergrond en geeft bepaalde rust. Verder een afstandsbediening met qwerty toetstenbord aan achterzijde is erg praktisch. Toetsen op afstandsbediening hadden wat groter mogen zijn voor ons. Het geluid is voor ons ook helemaal top. Goeie aankoop dus!

Gean 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ambilight, je wil nooit meer iets anders

Als je eenmaal bekend bent met ambilight wil je nooit meer iets anders. Onze vorige tv was ook met ambiligt, dus nu zijn we daar ook weer voor gegaan. nog meer beleving met tv kijken

Lucy uit Schoonhoven 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een kijkplezier!

Wij zijn heel blij met deze televisie. Het beeld is haarscherp en we zijn verrast door het mooie effect van het ambilight. Wat een kijkplezier! Het licht achter de tv verandert heel soepel en automatisch met het beeld mee, en daardoor lijkt onze tv nóg groter. Het geeft op de een of andere manier ook rust dat de achtergrond zo onopvallend meekleurt. De kleuren passen altijd exact bij het beeld. Wonderbaarlijk stukje techniek.

Go Back 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips made....., just great

Een fantastisch toestel met ongekende mogelijkheden.
Beeldkwaliteit is super,ambilight geeft een extra dimensie aan TV kijken en ook het geluid is goed.

T.W. 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

43PUS6551/12

Mooie 4K televisie op handige draaivoet. Prachtig beeld en mooie realistische kleuren.Ook tevreden over het ambilight.

Wim 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips televisie

Mooi beeld en goed geluid. Heeft een moderne vormgeving. Heel gebruiksvriendelijke met veel mogelijkheden.

Frits 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super Super

Heb pas een nieuwe televisie gekocht 43 inch het beeld is geweldig , verder is de vormgeving mooi strak en het geluid is ook prima . Ben zeer tevreden over deze aankoop en heb veel vertrouwen in het produkt Philips.

Mona 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

43PUS6551/12

Geluid van de tv voldoet redelijk goed.. Met soundbar nog een mooier geluid
Zeer veel verschillende mogelijkheden.
Vorm en voetstandaard zeer mooi.