Panasonic TX-40DXW604 - Reviews

40 inch

9,9

Karel 12-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooi beeld

Super beeld en goede handleiding. Makkelijke instalatie en simpele afstandsbediening. Prijs kwaliteit in verhouding.

D. Verhout 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne tv met luxe uitstraling

Ben erg tevreden over deze nieuwe TV ! Wij hebben altijd panasonic gehad omdat we hier goede ervaringen mee hebben. Nu voor het eerst een Smart TV voor netflix en uitzending gemist. Werkt erg gemakkelijk. De beeldkwaliteit is prachtig.

Marleen 10-05-2016 Product paar dagen in bezit

Verrassend super compleet!

In de mei vakantie hebben we ons huiskamer opgeknapt en daar hoorde ook een nieuwe tv in. We hadden eigenlijk maar twee wensen, groter dan onze oude 32" Samsung tv en een disgn die zal passen in onze nieuwe huiskamer.
De verkoper bij de media markt heeft ons verschillende nieuwe tv's laten zien, we waren al snel over eens dat de Panasonic het mooiste zou passen. (We hebben in de winkel eigenlijk nauwelijks naar de specificaties gekeken)
Nu na een week de tv te hebben gebruikt zijn we super positief verrast hoe compleet onze tv is.
Bediening is super snel, en makkelijk in gebruik.
We hebben zelf verschillende APP's die we vaak gebruiken als beginscherm ingesteld.
Het geluid van dit toestel is zo vol dat we voorlopig ons oude stereo-installatie niet hebben aangesloten.
Beeld kwaliteit is echt heel scherp, zelf in niet HD kanalen.
Kortom, we zijn echt verrast.