Samsung UE43KS7500 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,31 cm dikte
43,0 inch

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Adel 06-09-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch beeld

Fantastisch beeld, mooie kleuren en superscherp.Met de smalle rand ook nog eens supermooi om te zien.
Eenvoudige installatie

Pluspunten

• beeld
  • installatie

Minpunten

• af en toe wat naijlen

brands 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige tv

De tv is vrij eenvoudig te installeren. Alles spreekt voor zich en anders is er een handleiding die je kunt gebruiken.

Het beeld is werkelijk fantastisch te noemen. Mooie kleuren, veel diepte, zeer scherp en als je bijvoorbeeld naar natuurfilms kijkt, dan lijkt het net alsof je door een raam naar buiten kijkt en echt aanwezig bent.
Het geluid is ook erg goed voor een tv (40 Watt), maar uiteraard moet je het niet vergelijken met surround sound en dergelijke.

Het is een curved tv en wij kijken hoofdzakelijk recht van voren, maar ook vanuit een hoek van ca. 30 graden is het beeld nog steeds redelijk goed. Ga je nog iets meer richting de 45 graden t.o.v. de tv, dan wordt het beeld wel wat meer flets en vaal. Dus bedenk van tevoren vanuit welke kijkhoek je hem gaat gebruiken.

Je hebt 4 hdmi aansluitingen en 3 usb aansluitingen, voor de meesten m.i. ruim voldoende.

Enig nadeel wat ik kan bedenken is dat je geen scart kan aansluiten, maar dat is ook eigenlijk niet echt van deze tijd. Misschien een goede reden om de "oude" dvd speler een keer te vervangen.

Als je de tv op het net aansluit, dan kun je met de afstandbediening (maar het is nog eenvoudiger als je een toetsenbord hebt) op het internet surfen.

Ik geef geen oordeel over de duurzaamheid, want daar is het te pril voor.

Pluspunten

• zeer scherp beeld
  • veel diepte
  • heldere kleuren
  • goed geluid

Minpunten

• geen scart aansluiting

Bob 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Haarscherp beeld, goed geluid, snel!

Terecht is deze TV beoordeeld als beste koop (40-43 inch TV's) in augustus 2016 door de consumentenbond. Beeld is haarscherp met prachtige kleuren. Het geluid is verbazingwekkend goed voor een TV met een ultra dunne curved beeldscherm en dus nauwelijks een klankkast. Afstandbediening zonder cijferknopjes is mooi vormgegeven en werkt prima; met name de spreekfunctie is een vondst! TV reageert snel op commando's wat erg prettig is. 2 jaar fabrieksgarantie. Kortom: veel waar voor je geld!

Pluspunten

• Beeld en kleur
  • Prijs- kwaliteit

Sebastiaan 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig beeld en bijzonder mooie vormgeving

Gekozen voor het SUHD beeld en dat is een juiste keuze geweest, prachtige kleuren, helder beeld, perfecte details!

Pluspunten

• Beeld
  • Gebruiksgemak