Samsung UE55KS7000 - Reviews

Diepte
4,43 cm dikte
55 inch

Jorg1980 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung lijkt grote stappen te hebben gezet

Ik was in eerste instantie voor een LG LCD gegaan, maar helaas veel vertikale strepen in het beeld bij bewegende beelden. Samsung heeft dit veel beter voor elkaar. Ik vind het beeld ook opvallen neutraal (itt sommige oude Samsung tv's). Wat me verder opvalt is dat over eigenlijk alles heel goed is nagedacht. De pootjes die er zonder schroeven inschuiven, de smart remote, het makkelijke Tizen platform (alhoewel LG nog makkelijker is met de magic remote, die echter weer geen pauze/start knop heeft!), en bovenal de snelheid van alles.

Qua beeld heb ik wat aanpassingen gedaan: eerst beeldinstelling op film gezet, backlight op 4, warm 2, contrast 90. Verder hoefde er weinig te gebeuren. Goede standaard instelling van Samsung moet ik zeggen.

Pluspunten

• Beeld erg helder
  • Intuitieve bediening
  • Tizen snel en makkelijk

Minpunten

• Beperkte kijkhoek
  • Knoppen AB beetje klein
  • Achterkant zit niet al te stevig

Drasko 02-12-2016 Product paar weken in bezit

SUPER TV, een super mooie beeld

super goede prijs kwaliteit verhouding!!! ik heb samsung altijd al een goed product gevonden !
We hebben deze tv gekocht omdat we met samsung nooit problemen hebben !

LOUIS 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

SCHITTERENDE TV

MIJN BESTE TV NA 10 ANDERE TV
EENVOUDIGE BEDIENING
PERFEKT BEELD
GOEDE PRIJS NA RETOUR CACHSBACK
GEWOON KOPEN

Ilja 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Hele mooie tv, state of the art techniek

ik ben blij dat ik deze tv gekocht heb. Hij ziet er mooi uit, en is een technisch goed product, voor zover ik dat kan beoordelen. Waar ik ook blij mee ben is dat er veel moderne geintegreerde techniek bij zit, zoals dat je video kan afspelen via de NAS

Pluspunten

• mooi voorgegeven
  • technisch voorouitstrevend

Minpunten

• beetje aan de dure kant

piet 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Tv=duidelijk-helder-gemakkelijk te bedienen.

Alles aan deze tv is top. Prima instapmodel van de premiumrange van Samsung.Sporten zijn prima te volgen. HD upscaling is prima. Snelle interface van Tizen, ikzelf vind de connect box wel een goede zet. Beeld 4k en Hdr zijn prachtig. Dankzij inruil en cash back ook nog betaalbaar.

Het is een prachtige televisie kwa design

Lars N. 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige TV, a must have!

Ik heb deze TV met Black Friday besloten aan te schaffen. Nu we een paar dagen verder zijn moet ik zeggen dat het echt een geweldig apparaat is.

Het beeldkwaliteit is gewoonweg uitstekend. Het beeld is kraakhelder en is volledig naar eigen wensen aan te passen. Helaas ik wel problemen heb met het testen van de HDR features. Hier kan ik simpelweg niet achterkomen hoe ik deze testen kan.

Ook het geluid is van uitstekende kwaliteit. Had bij mijn voorgaande TV een Onkyo installatie, maar zou bij deze TV niet persé hoeven.

Al met al een top TV die voor elke TV liefhebber een must-have is.

Pluspunten

• Groot / Helder scherm
  • Goed geluid
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Onduidelijk hoe ik specifiek HDR kan testen

Gerard 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld

Het product nog geen week binnen maar erg indrukwekkende kleuren en details in het beeld. Erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Groot beeld
  • scherp

Minpunten

• Snoer naar kastjes te kort

S G 13-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig helder beeld

Indien je geen grote waarde hecht aan ondersteuning voor 3D is de KS7000 een geweldige TV. De input lag is ontzettend laag (21ms, super voor games), het beeld is ontzettend helder en heeft een goede afstelling out of de box! Ook de vormgeving is prachtig, de KS7000 heeft extreem dunne randen en is in zijn geheel ook een zeer dunne televisie.

De one connect box is een handig systeem om al je aansluitingen makkelijk bereikbaar te hebben.

Pluspunten

• Mooie vormgeving, dun
  • Goede instelling Out of the Box
  • Zeer lage inputlag (21ms)
  • One connect box is erg handig
  • Relatief goed geluid uit de TV zelf

Minpunten

• Geen 3D

Erwin 12-11-2016 Product paar weken in bezit

indrukwekkend beeld

In de woonkamer voor het eerst gekozen voor een Samsung TV, 48". De kwaliteit vond ik toen al zeer goed tov de Sony die ik had. Voor de TV kamer wilde ik een 55" en de keuze was nu heel simpel, weer een Samsung. Deze nieuwe Quantum Dot schermen zijn top, het design is superstrak, beeld is een plaatje, zeker in UHD op Netflix. De webbrowser is weer een stuk sneller dat mijn eerdere Samsung id woonkamer. Recent een stream bekeken van de formule 1 wedstrijd, ging top. Ook de bediening van de apps is een stuk verbeterd. De integratie met de Animo settopbox van Vodafone is zeer geslaagd: snel en simpel. Jammer dat de kleine afstandbediening niet meer de aanwijsstip heeft van mijn andere Samsung, dat vind ik wel heel handig. Ook de losse connectionbox vind ik wat jammer, maar ja, de TV is wel superdun. Ik heb bewust gekozen voor een plat scherm ipv curved; dat laatste vind ik te weinig toevoegen en staat ook minder strak. Het geluid is zeker niet verkeerd voor zo'n platte TV. Ik wacht nog even met de aanschaf van een soundbar. Een echte aanrader deze TV, zeker met de cash back actie van €200.

Pluspunten

• beeldkwaliteit en superstrak design
  • integratie settopbox
  • eenvoudig bediening
  • snelle webbrowser
  • beschikbare apps

Minpunten

• losse connectionbox
  • geen aanwijsstip meer id afstandbediening

bossie 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

super tv goede scherpe beelden ook acties zoals voetbal.

tv die alle verwachtingen waar maakt. scherp mooie kleuren kan de acties goed weekgeven. Lekker slank design afstandbediening met spraak, leuke gadget. Echt overbodige luxe om jezelf te verwennen. Geluid kun je compenseren met een soundbar.

Pluspunten

• beeld
  • bediening
  • gadgets

Minpunten

• geluid

F Sweep 02-10-2016 Product paar dagen in bezit

Groot Beeldscherm

Een mooi vorm gegeven tv met een super helder scherm met een snelle processor voor snel over schakelen tussen de diverse menu's.

Frank 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

Top TV

Wij hebben dit scherm nog maar kort in huis, maar de scherpte en kleuren zijn ongelofelijk mooi. Wij kwamen van een oude HD ready TV en de stap naar deze SUHD is gewoon spectaculair.

Pluspunten

• superscherp
  • zeer mooie kleuren

sjacie 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

strak design, scherp beeld

Zojuist de Samsung UE55KS7000S ontvangen en geinstalleerd, met de one-connect box was dit erg makkelijk. Voedingskabel in de TV, netwerk erbij en de one connect kabel. Op de one connect box de HDMI kabels en de TV kon aan. Makkelijke setup, wil echter wel erg zijn best doen om met de TV afstandsbediening ook de ziggo receiver te bedienen. Binnen een paar minuten beeld en nu genieten.

Pluspunten

• beeld
  • design
  • tizen platform

Minpunten

• geen 3D

Marco 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

top kassie!

Super mooi contrast, scherp beeld!Tikje duur, maar value for your money...toch wel!
Twijfel, niet doen....beest van een tv!
Besteld bij plattetv.nl super service, ontzettend behulpzaam. Ik koop hier zeker meer!

Arjan 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooi scherm!

Deze TV heeft echt een fantastisch scherm met oneindig veel mogelijkheden lijkt het wel. Het kalibreren van het scherm met instellingen van diverce homecinema websites is aan te bevelen, het wordt dan nog mooier. De manier om de beste kwaliteit audio naar de receiver te krijgen valt nog wel iets tegen. Kan wel via HDMI ARC maar het is mij niet goed duidelijk of je dan ook echt True HD en 7.1 geluid krijgt. Is ook niet goed terug te vinden in de e-handleiding of op internet

Pluspunten

• beeld
  • design

Minpunten

• handleiding
  • audio aansluiten

kees 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

SUPER SCHERP BEELD

SUPER MOOI BEELD EN HELDERE KLEUREN VOL MET SNUFJES EN MOGELIJKHEDEN OM AL JE APPARATEN TE KOPPELEN MET SMART AFSTANDSBEDIENING

Minpunten

• spiegelend glas

Peter 25-08-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung TV

Eenvoudige installatie van de televisie. Het beeld is scherp en mooi. Bediening van de televisie is zeer eenvoudig.

reurt 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

superscherp beeld

Superscherp beeld, mooie warme kleuren. Televisie reageert ook snel.

enige minpuntje:
doordat ik mijn kabels door de muur (in de muur gemetseld) heb geleid in een kabel goot en het toestel zo groot is dat je al een halve meter kabel kwijt bent om achter de tv vandaan te komen, is de one connect kabel is te kort.

Pluspunten

• superscherp beeld

Minpunten

• korte one connect kabel

Sjors 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een oogstrelend 55 inch beeld met een super input lag!

Deze UE55KS7000 nu een paar dagen in bezit en.....wat een top TV!! Klaar voor de toekomst waar ik nog jaren plezier van ga hebben!!
Heel goed en leuk geholpen door James van plattetv.nl Utrecht, ik had namelijk eerst een andere tv voor ogen maar deze was niet meer leverbaar dus plattetv.nl heeft voor mij heel veel moeite gedaan om alsnog een tv te vinden met de specificaties waarnaar ik op zoek was en richting het bedrag waar de andere tv voor stond te komen.
Ik wilde een goede en snelle 4K tv met een lage input lag (21 MS in gamemode) voor het gamen op mijn Xbox one (input lag is hoe snel je reactie te zien is op het scherm nadat je een knopje hebt ingedrukt, heel belangrijk voor first personal shooters!!).
De kleuren en scherpte spatten van het scherm af ondanks dat ik een lage internetsnelheid thuis heb waardoor ik helaas geen HD beelden kan ontvangen van KPN interactieve tv. Handige one connect box ( 1 stroomkabel...1 kabel naar je tv voor alle HDMI apparaten/usb sticks etc en 1 kabel voor de LAN internet aansluiting)...tv reageert snel bij opstarten...realistische scherpe kleuren (zelfs bij voetbalwedstrijden)dankzij het 10 bit beeldscherm....smart hub werkt snel en enorm goed...bij het upscalen van het beeldmateriaal naar HD of 4K zie je een wereld van verschil!!.
Deze tv heeft geen 3D mogelijkheid maar daar heb ik ook bewust voor gekozen, had hiervoor namelijk de Samsung UE46D6530 met 3D functie maar hier maakte ik eigenlijk nooit gebruik van (ik heb liever een beter scherm dan een scherm van mindere kwaliteit met 3D functie).
Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen vandaar dat ik deze op voldoende heb gezet.
Nu ga ik dit verhaaltje afsluiten zodat ik weer lekker in dit natte nederlandse zomerweer een Netflix serie op mijn gloednieuwe perfecte scherm kan gaan kijken!!

Groeten Sjors

Pluspunten

• Lage input Lag (21ms)
  • superscherp en snel beeld
  • makkelijk te bedienen
  • mooi design
  • upscalen

Minpunten

• LAN niet in connect box

Rick Kwakman 07-08-2016 Product paar weken in bezit

Samsung UE55KS7000S

9,6
Heel mooi strak design, geweldige beeldkwaliteit en makkelijk te bedienen. Al met al een geweldige TV!