Samsung UE55KS7000 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,43 cm dikte
55,0 inch

Beoordeling op basis van 161 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MartinKoster 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Perfectie met Samsung UE55KS7000

Ik gebruik de Samsung UDH tv nu enkele dagen en hij heeft me enorm verrast. Ik kom van een 5 jaar oude LG met 3d support. Maar wat een enorm verschil is dat met dit UHD scherm van Samsung.

Ik heb gekozen voor de 7000 serie, omdat ik geen fan ben van de Curved modellen. Persoonlijk denk ik dat Curved een hype is en dat het over 1 a 2 jaar helemaal over zal zijn.

De tv heeft een super helder beeld en is haarscherp. Vanuit de doos zijn de kleurinstelling vrij netjes, hoewel ik wel zou aanraden dat iets aan te passen.

Ik heb dit als volgt gedaan voor het beste resultaat:
Standaard - voor dag waarde
- auto motion: off
- smart led: low
- dynamic : off
- colour tone : Warm2

Daarnaast kan je nog wat tunen met de witwaardes.
Maar dit geeft me echt een super beeld, welke erg dicht tegen de professionele standaarden aan ligt.

Zelfs de zwart waardes zijn enorm goed en je krijgt echt diep zwart te zien.

Samsung staat altijd al aan de top met hun Tv's, en deze is daar zeker geen uitzondering op. De 7000 serie is wellicht de onderkant van de high-end modellen, maar hij is de beste in zijn prijsklasse. Je kangeen betere 4k Tv vinden in deze klasse.

Jeroen1969nl 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Samsung ue55ks7000

Wat een magistraal en natuurlijk beeld. Nu een week in bezit. Bedieningsgemak is enorm. Beeld kwaliteit is echt heel erg goed. Zeker na de thx instel app. Een blueray krijgt echt een andere dimensie. Maar zelfs horizon box is heel erg mooi kijken. Design is prima! Mooi dun plat beeldscherm. Formaat is mooi in de meeste huiskamers. Aanbeveler!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Neutraal in de stellen
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Beeld zwart kan beter

Cootje_F2410 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, super scherp beeld met veel kleuren

Na online en in winkels gezocht te hebben naar een nieuwe TV, hebben we de Samsung UE55KS7000 gekocht, niet online maar in de winkel. Wow wat een top beeld zeg. Super scherp en wat een kleuren...je zit het verschil echt.
Installatie van de TV is super eenvoudig, zelfs gecombineerd met de horizonbox van Ziggo. Je geeft aan dat het signaal via de box gaat en via welke provider en alles werkt meteen samen. Zelfs de afstandsbediening is meteen aan de box gekoppeld.
Wij zijn erg blij dat we de keuze hebben gemaakt om deze TV aan te schaffen. Hopelijk hebben we er lang plezier, want hij is pas een paar dagen in ons bezit :D

• Super scherp Beeld
  • Prachtige kleuren, duidelijk waarneembaar
  • veel opties (smart tv)

Minpunten

• Aanschaf dure HDMI kabels

Goldenboy 22-01-2017 Product paar dagen in bezit

UE55KS7000

Heerlijke tv! Geweldig beeld, super snel en echt een game/voetbal tv! Niet voor niets 21 ms input leg, daar waar andere merken veel hoger zitten. 4k is echt verbruffend, kan eigenlijk niet veel hierover zeggen. Superding! Love my tv! Owja, geluid is echt redelijk goed voor zo een platte tv.

Pluspunten

• 4k beeld
  • Gamen
  • Voetbal kijken
  • Connectiviteit (wifijn direct, bleutooth etc)

Minpunten

• Geen 3D

JG 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima TV

Prima TV, gemakkelijk in te stellen en direct een prima beeld. Na instellen van persoonlijke voorkeuren ben ik erg tevreden. Ook het geluid is best acceptabel

laboteam 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, mooier en mooist!

Prachtige tv!

Net voor de jaarwisseling 2016-2017 heb ik deze tv gekocht en direct geïnstalleerd. Dat ging erg gemakkelijk en alles was duidelijk!

Internet installeren en de instellingen waren standaard al prima. Maar met een beetje tweaken waren de kleuren nog prachtiger. Zelfs zonder UHD content perfect beeld.

Ik heb lang getwijfeld een nieuwe tv en zoals mijn vrouw altijd zegt: "degene die we hebben is toch prima?". Maar ik had 5 redenen om een nieuwe tv te kopen en te kiezen voor deze tv:
1) Boys sometimes need new toys :) en de huidige was prima maar wel 46''...dus...ja tijd voor venieuwing.
2) De 6000 serie heeft een refreshrate van 50Hz en vanaf de 7000serie is dit 100Hz.
3) OLED (UHD) vond ik nog te duur, al is het beeld wel prachtig!
4) LG 100Hz (vanaf 800serie) was toch iets minder is kleurintensiteit dan de Quatum dot S-UHD van samsung.
5) 200euro cash back van Samsung.

Al met al ben ik dus uitermate tevreden en tot dus ver geen moment spijt van mijn aankoop.

Over een tijdje zal ik nog een update geven over mijn gevoel van deze tv.

Pluspunten

• scherpte
  • refreshrate
  • vormgeving

Minpunten

• zwart is niet zwart, is ook geen OLED

LOUIS 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

GOEDE PRIJS NA RETOUR CACHSBACK
GEWOON KOPEN

reurt 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

superscherp beeld

Superscherp beeld, mooie warme kleuren. Televisie reageert ook snel.

enige minpuntje:
doordat ik mijn kabels door de muur (in de muur gemetseld) heb geleid in een kabel goot en het toestel zo groot is dat je al een halve meter kabel kwijt bent om achter de tv vandaan te komen, is de one connect kabel is te kort.

Pluspunten

• superscherp beeld

Minpunten

• korte one connect kabel

Peter 31-07-2016 Product paar weken in bezit

samsung ue55ks7500sxxn

Nu twee weken in bezit. Geweldig beeld...superscherp. Apparaat reageert supersnel. Mooie design afstandsbediening.

YEK 01-07-2016 Product paar weken in bezit

Super TV zoals Het ook is naar genoemd!!!!!

Dit super televisie staat al een paar weken in mijn woonkamer. Wat zul je zeggen als je zoiets moois thuis heb. Hij heeft uitstekend goed beeld en geluid. Aangezien geluid in dit moddelen tv's zijn zooo slecht maar deze pakt het zeer goed uit. Dit zijn een van de belangrijkste dingen.
De Ultieme design maakt het zo mooi dat de televisie duur oogt en zelfs zo dun dat die hij amper opvalt in je woonkamer. We hebben hem aan het muur hangen, dankzij de nieuwe techniek van Samsung tv sluit je tegenwoordig al je randapparaturen op een bijgeleverde externe kastje. Dit externe kastje is met enkel kabel verbonden met je tv. En dit maakt het zo makkelijk dat je televisie niet telkens van de muur moet afhalen als je iets aan wilt koppelen. Het blijft niet bij deze, SUHD tv van samsung zijn zo scherp dat de UHD opname's, zelfs van meter afstand zeer scherp ogen.
Vervolgens heb je opties internet, game, apps etc. en dit blijft zich zoals voorgaande moddelen ontwikkelen.. De interface is zo overzichtelijk ingedeeld zelfs iedere persoon kunt er gemakkelijk mee om maar het is altijd even wennen zoals bij elke product. En foto's en video's afspelen via smartphone of pc op samsung tv is niet zo moeijlijk als vroeger.
Samsung heeft bij dit innovatie model overal aangedacht zelfs tot aan kleinste detail. Min punten heb ik nog niet ontdekt. Sterker nog ze bestaan niet bij dit ultieme tv.

Marcel 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig Beeld

De TV is niet goedkoop, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Het beeld is werkelijk fantastisch.
Het geluid is voor "normaal" TV kijken zeker voldoende. Voor de echte film ervaring (wat bij dit type/grote TV hoort) is een surround set zeker noodzakelijk.
De vormgeving van de TV is strak (zelf een klepje voor de achterkant om de aansluitingen weg te werken).
De one connect box kan heel handig zijn, maar als je de TV aan de muur kan kan de kabel hier naartoe te kort zijn. Bij mij was dit het geval, dus hangt deze box nu achter de tv. Jammer dat deze geen montage mogelijkheden heeft dus zit nu geklemd tussen de kabels. Had mooi geweest als hier een muur beugel voor was.
Voor het monteren van de TV aan de muur zijn M8 bouten nodig met een lengte tussen de 43 en 45mm. En laat deze maat bij de lokale bouwmarkt nu niet leverbaar zijn, dus moet je met ringetjes deze opvullen. Voor het bedrag van deze TV had deze wel standaard meegeleverd mogen worden.

Al met al een mooie TV.

Rutger Bockholts 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe wereld gaat open met Samsung SUHD

Van een Samsung 40" LCD naar de 55KS7000 SUHD mét HDR, geeft een ontzettend vele malen beter beeld dan de LCD TV. De dunne rand om het beeld van een paar millimeter is zo mooi en maakt de tv optisch ook een stukje kleiner.
Mooi voordeel is ook de SmartHub, waarbij één kabel naar de tv loopt(en stroomsnoer natuurlijk), maar dat alle andere aansluitingen op de SmartHub zitten (antennekabel, usb, hdmi, spdif) en er geen dikke kabelgoot meer nodig is naar de tv. In deze tv zit een 40W speaker en het geluid in tegenstelling tot andere tv's met maar 5, 10 of 20W speakers, is zeer mooi.
Afstandbediening is prima, zoals we van Samsung gewend zijn.

Michael 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

UE55KS7000

Wat een fantastisch mooi toestel. Mijn vorige toestel was de UE46ES7000, en eerlijk is eerlijk Samsung heeft wederom de verwachtingen overtroffen. De zwart en wit waardes zijn ongelooflijk mooi, design is verbluffend, dunste toestel wat ik ooit gezien heb. Ondanks er geen camera voor skype en handbeding meer op zit (lees gadget) ben ik ontzettend blij verrast door de nieuwe gebruiksvriendelijke interface, ook laat de afstandbediening zich kinderlijk eenvoudig koppelen met een decoder of ander randapparatuur.

Ideaal is de one-connet box, ontzettend praktisch voor het ophangen. Niks dan lovende woorden al moet het geluid wel extern lopen, via audiosysteem of soundbar, erg praktisch icm soundconnect van Samsung (bluetooth koppeling)

Wat betreft de UHD kwaliteit, veel meer kleur en helderheid dan een normale HD tv. Wat betreft de kleur en beeld instellingen zijn die bijna eindeloos, daar moet ik nog eens goed voor gaan zitten, maar out of box benaderd het toestel een zeer realistische waarde.

WIM 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

WAAR VOOR JE GELD!!!!!!!!!!!!!!!

9,6
STRAKKE MOOIE TV, MISSTAAT IN GEEN ENKELE WOONKAMER. HELDER BEELD, ZACHTE KLEUREN. GEMAKKELIJKE BEDIENING

Dominic 13-03-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig beeld, maar ook wat nadelen

Allereerst een groot nadeel aan deze TV.
Voor mijn geluid heb ik een AV-receiver (Pioneer VSX-923) aangesloten via HDMI en ook met een optische kabel omdat ARC maar niet wil werken.
Deze TV schakelt automatisch om zodra er een HDMI apparaat wordt ingeschakeld. Dat betekend dat iedere keer wanneer ik me receiver inschakel omdat ik het geluid over me receiver wil hebben, de TV omschakelt naar het HDMI kanaal van receiver en ik naar Zwart beeld zit te kijken.
Het automatisch omschakelen kan niet worden uitgezet.

2e nadeel is dat bij Apps zoals RTL XL en NL Ziet soms het beeld gaat flikkeren. Je moet dan eerst de TV aan en uit zetten wil je hier vanaf komen.

Dan de voordelen,
Het beeld is echt prachtig!

De TV is binnen 1 seconden ingeschakeld.

Het menu werkt snel.

De extra afstandsbediening werkt ook erg prettig en snel. overigens gaat deze niet via IR, dus hoeft niet perse op de TV gericht te worden. sommige toetsen moet je wel hard indrukken.

Het Samsung logo aan de voorkant heeft onwijs fel licht, deze kan wel worden uitgeschakeld.

De one connect box is erg handig, alleen de kabel is wel vrij dik,
Wij hebben een goot in de muur en hier paste die niet doorheen, dus hij zit alsnog achter de TV.

Om de TV op te hangen heb je de bijgeleverde plastic busjes nodig. deze zijn ongeveer 4 cm lang, en steken ruim 2 cm achter uit de TV. Hierdoor komt je TV wel verder van de muur te hangen. Wij hebben bij de ijzerwarenzaak kortere busjes van Nylon gevonden. waardoor er nog maar 2 mm tussen TV en beugel zit.

Aantal beschikbare Apps is beperkt, maar de belangrijkste zitten er tussen.

*Tip, zoek even op internet hoe je de TV kunt kalibreren voor betere beeldweergave, instellingen vanuit de fabriek zijn namelijk niet fanatisch.

Pluspunten

• Beeldkwaliteid
  • Kleurenweergave
  • Snel

Minpunten

• Auto omschakelen HDMI
  • ARC geen ondersteuning voor alle fabrikanten
  • Functioneren Apps

Frank 09-03-2017 Product paar weken in bezit

Goed toestel

Mooi scherp beeld, voldoende groot, zwart is zwart. Zuinig qua stroomverbruik. Hele verbetering ten opzichte van vorige Panasonic plasma 106 cm van 7 jaar oud.

deniet 06-03-2017 Product paar dagen in bezit

Top TV

Prachtig beeld, scherp, mooi vormgegeven TV. Geluid is goed voor gewoon TV kijken.
Er is een NL gecertificeerde CI+ versie beschikbaar (UE55KS7000SXXN), maar als je de TV aansluit op een setop box, bijv. een Ziggo Horizon box, dan kun je ook de Europese versie zonder CI+ module nemen, die is ca. 100 Euro goedkoper.

Pluspunten

• fantastisch beeld, helder kleuren
  • fraaie en toch eenvoudige afstandsbediening
  • One Connect Box
  • makkelijk toegankelijke apps

Raja 007 06-02-2017 Product paar dagen in bezit

Super mooi tv met veel extra's

Een week geleden opgehaald bij bcc en gelijk aangezet! SUHD Beeld met quantomdot is ze super mooi dat bijna niet te geloven is. Design is heel sjiek met heel fijne en dunne lijst. Kortom een perfecte tv.

Pluspunten

• Suhd
  • 4k beeld
  • Smart afstandsbediening

Minpunten

• Geen 3D

RM 02-02-2017 Product paar dagen in bezit

Helder beeld

Groot helder en scherp beeld. Zeer gebruiksvriendelijk. Aansluiten en bedienen van de home cinema set met de smart afstandsbediening is lastig.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Scherp beeld
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Home cinema set/smart afstandsbediening

Gerard 30-01-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung ue55ks7000

Ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen ,als de uitzending niet van HD kwaliteit is valt de scherpte echt tegen.Ook al heb je een HD pakket is het van groot belang dat de opnames ook van HD kwaliteit zijn.
Als het beeld een beetje snel beweegt valt het op dat hij dit niet goed kan bijbenen.
Bij nat geo wild HD werd er een impala door een leeuw achterna gezeten en de impala verdween of was maar een schim. En dat vind ik echt een afknapper.

Pluspunten

• One connect
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Scherpte
  • Grijze gloed van de zijkant gezien
  • Tegenvallen bij snel bewegende beelden