Samsung UE55KS7000 - Reviews

4,43 cm dikte
55 inch

Gelukkige Samsungkijker 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Fantastisch beeld en geluid

Na zeer goed bevallen van vorige Samsung TV, ook nu weer na bekijken van diverse andere tv's toch weer uitgekomen op een Samsung. Blinkt uit in zowel beeld, geluid, als gebruiksgemak.

Pluspunten

• prachtig helder beeld
  • gebruiksgemak

A. de Goede 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super strak beeld

Het beeld is top. De kleuren spatten van het scherm en het lijkt soms of je 3D zit te kijken. Bovendien is de tv is erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • gebruiksgemak

Bert 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig beeld en eenvoudige aansluiting

Op advies deze mooie Smart TV aangeschaft. Prima keus. Scherp beeld, mooi formaat en uitstekende koppeling met Sonos. Eenvoudige bediening met SMART remote control. Jammer genoeg wel 2 afstandsbedieningen. Aanrader.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Schermgrootte
  • Aansluiting Sonos

Minpunten

• 2x Remote control

Annemarie 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Helder beeld op enorme tv

Een prachtige 55inch tv, zo helder dat het bij 4k bijna lijkt alsof je naar buiten kijkt!
Tv is esthetisch ook erg mooi om te zien, dunne rand met subtiel zilveren kleur.

Tot nu toe is de tv gemakkelijk te bedienen zit zelfs een super leuke smart afstandsbediening bij.

Voor een tv ook prima geluid al hebben wij er toch voor gekozen een 5op1 geluudsset en bij te kopen.

Enige nadeel is dat deze tv niet met een universele wandbeugel gemonteerd kan worden zonder extra bouten en moertjes te kopen.

Voor de rest prachtig beeld, 4k en enorm groot 😃

Pluspunten

• 4k resolutie
  • Groot scherm
  • Esthetisch mooi
  • Helder beeld
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Niet zomaar te monteren met universele wandbeugel

Dennis 10-01-2017 Product paar weken in bezit

SCHITTERENDE BELEVING!

Vandaag de 55 inch ontvangen na deze omgeruild te hebben voor de 49 inch omdat het toch wel een maatje groter kon, absoluut geen spijt. dit is de 3e omruil tv in 6 weken omdat ik de eerste van een ander merk had uitgekozen welke ondanks belofte dat het perfecte combi zou zijn met zelfde merk spelcomputer. Samsung beeld is echt het mooiste beeld wat er bestaat en in combinatie met het smart gebeuren een super tv.

Pluspunten

• super beeld
  • bediening
  • smart

Minpunten

• smart ab koppelen aan SONOS

Angelique 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

super tv, groot scherm haarscherp beeld en veel extra's.

haarscherp beeld, super mooi design. Vele opties in het menu en alles is makkelijk te bedienen. Ik heb de 55 inch, in de winkel leek deze wat klein maar thuis is het een kast van een scherm misschien een handige tip voor de koper;).

Pluspunten

• haarscherp beeld
  • HDR/4K
  • mooi design
  • makkelijk menu met vele extra's

Minpunten

• prijs
  • 2 afstands bedieningen

troost 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Fantastische kleuren

De kleuren zijn fantastisch en de tv bedient intuïtief. De uitvoering is mooi en erg dun, een sieraad in de woonkamer.

Pluspunten

• intuitief
  • mooie kleuren
  • wit is wit

Marcel W. 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

lekker groot!

Ik dacht eerst dat deze TV te groot was voor mijn woonkamer, maar dat viel erg mee. Staat mooi. Prachtig beeld, goed geluid voor een platte TV. Makkelijk te monteren en goed verpakt...

Pluspunten

• mooi design
  • strak!

Maikel van der Heijden 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Scherp beeld met goede kleurweergave

Ik was op zoek naar een nieuwe tv welke weer voldoet aan de huidige standaard met UHD en HDR ondersteuning. Na het lezen van verschillende reviews online ben ik uitgekomen bij jde Samsung 55KS7000. Het scherm is zeer scherp en zo uit de doos is de kleurweergave ook goed.
Online heb ik nog wat kalibratieschema's gevonden om het scherm perfect af te stellen.

Alle content welke je aanbied, zoals vanaf de Ziggo decoder en Full HD content wordt mooi op het scherm getoond. Ik gebruik het toestel naast films voornamelijk ook voor gamen. Dit gaat prima met een Xbox One.

Aan het toestel zelf zitten in principe maar 2 kabels. De stroomkabel en de one connect kabel welke naar de one connect box gaat. Op de one connect box sluit je alles aan zoals je normaal op het toestel zelf zou doen. Vervolgens heb ik deze met via de optische uitgang p mijn versterker aangesloten.

De meegeleverde smart afstandsbediening kan ook commando's van andere apparaten inleren, waardoor ik nu met 1 afstandsbediening mijn Ziggo recorder en versterker ook kan bedienen.

Het scherm is zeker een aanrader welke sterkt tegen het hogere segment aanhangt. Zie het scherm als het instapmodel van het hoge segment, of als het topmodel in het midden segment.

Pluspunten

• Scherpe beeld
  • Goede kleurweergave
  • Smart functies
  • De smart afstandsbediening
  • One connect box

Minpunten

• Uit de doos kunnen de kleuren wat flets overkomen

Jan 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige Samsung 55 inch tv

Dit is een geweldige tv. Makkelijke installatie, 4K scherm van uitmuntende kwaliteit. Net 1 dag in gebruik, maar zeer tevreden. Zeker met het oog op de toekomst van 4k zeker de moeite waard. Ook de 4K uitzendingen op Youtube zijn mindblowing. Zeer gedetailleerd en super scherp.
Super platte tv en prachtig op de metalen pootjes!

Pluspunten

• super scherp
  • 4K scherm
  • heel plat
  • mooi design
  • mooie kleuren

M.Meijer, Zoetermeer. 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Prachtige, contrastrijke kleuren. Een nieuwe kijkervaring!

De beeldkwaliteit is werkelijk indrukwekkend. Zuivere kleuren, een contrast die zijn weerga niet kent. Ook de scherpte is fenomenaal. De tv kan zeer simpel worden bediend. Desgewenst zijn de kleuren, contrast, tint, helderheid naar eigen voorkeur verfijnd aan te passen.
Heel handig zijn de vele app's, waaronder de webbrowser waarmee je zeer snel op het wereldwijde web (internet) zit. Ook niet onbelangrijk: een fraai en strak ontwerp.
Kortom, de Samsung UE55KS7000 is ongekend mooi en veelzijdig.
Het geluid is prima, maar voor het kijken van films is het handig een soundbar aan te sluiten. Ik maak gebruik van de soundbar Samsung HW-K651. Een ongekende belevenis, kijken en luisteren naar deze tv!

Pluspunten

• Groot scherm voldoet uitstekend in de huiskamer
  • Prachtige, diepe kleuren

JG 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima TV

Prima TV, gemakkelijk in te stellen en direct een prima beeld. Na instellen van persoonlijke voorkeuren ben ik erg tevreden. Ook het geluid is best acceptabel

Will Baambrugge 05-01-2017

Super toestel

Prijs/kwaliteit, supergoed en duidelijke info bij de Plasma-discounter in Naarden,
Zeer snel binnen 24 uur geleverd, heel blij met dit toetsel

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • zeer dus scherm

Minpunten

• 2 afstandsbedieningen, misschien koppelen?

Tom 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prima beeld. Prijs kwaliteit in balans.

Het is een mooi geheel om in huis te hebben staan. De beeldkwaliteit (4K) is uitstekend. Geluid redelijk tot goed zonder soundbar. Prima balans tussen prijs en kwaliteit.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Ontwerp

laboteam 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, mooier en mooist!

Prachtige tv!

Net voor de jaarwisseling 2016-2017 heb ik deze tv gekocht en direct geïnstalleerd. Dat ging erg gemakkelijk en alles was duidelijk!

Internet installeren en de instellingen waren standaard al prima. Maar met een beetje tweaken waren de kleuren nog prachtiger. Zelfs zonder UHD content perfect beeld.

Ik heb lang getwijfeld een nieuwe tv en zoals mijn vrouw altijd zegt: "degene die we hebben is toch prima?". Maar ik had 5 redenen om een nieuwe tv te kopen en te kiezen voor deze tv:
1) Boys sometimes need new toys :) en de huidige was prima maar wel 46''...dus...ja tijd voor venieuwing.
2) De 6000 serie heeft een refreshrate van 50Hz en vanaf de 7000serie is dit 100Hz.
3) OLED (UHD) vond ik nog te duur, al is het beeld wel prachtig!
4) LG 100Hz (vanaf 800serie) was toch iets minder is kleurintensiteit dan de Quatum dot S-UHD van samsung.
5) 200euro cash back van Samsung.

Al met al ben ik dus uitermate tevreden en tot dus ver geen moment spijt van mijn aankoop.

Over een tijdje zal ik nog een update geven over mijn gevoel van deze tv.

Pluspunten

• scherpte
  • refreshrate
  • vormgeving

Minpunten

• zwart is niet zwart, is ook geen OLED

HvL 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel

Schitterend beeld, mooi scherm een echte aanrader!!!
Het is een 55 inch scherm, bij natuur films is het beeld geweldig

Ben 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super mooi beeldscherm

Heel mooi beeldscherm zeker bij HD uitzendingen een verbetering. Daarnaast ook een prettige geluidsweergave en super makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Audio weergave
  • Bedieningsgemak
  • Mooie afwerking bekabeling

E.W. 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Tv met een mooi design , als de tv uistaat is hij ook mooi, zeer scherp beeld en goed geluid , de smartafstandsbediening is erg handig , even wennen maar daarna echt makkelijk in gebruik

• Scherp beeld
  • Goed geluid
  • Smartafstandsbediening

May 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top beeld makkelijke bediening

Mooi plat goed beeld en super design. Veel uitgebreide mogelijkherden. Met apps en terugspoelmogelijkheden

Hein 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Supper beeld

Op aanraden van zoon een nieuwe TV aangeschaft. top beslissing. Goed beeld, afstandsbediening neemt ook de bediening van de andere apparaten over. Zeker in combi met homecinnema set een prima keus

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • eenvoudig te bedienen
  • alle e-fuuncties nu op schermcnties
  • Top in combie met home cinnema