Samsung UE49KS7500 - Reviews

49 inch

8,9

George Davis 04-09-2016 Product paar weken in bezit

Groot scherm

Ik ben verbaasd over het beeld,geluid en scherpte van dit toestel.Wat een genot om daar naar te kijken.Een prachtige afstand bediening waar je alles mee kunt doen.Een heerlijk toestel
George Davis

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Afstandbediening

Minpunten

ANDREW 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

KLASSE TV VOOR DEZE PRIJS

iK HEB LANG MOETEN ZOEKEN EN BEN OP DEZE TV UITGEKOMEN .DE MOGELIJKHEDEN ZIJN ERG GROOT.
VOORAL HET HDR BEELD IS SUPER. HAD IK NIET VERWACHT...

rvanos 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

4K UHD met HDR+

Na 10 jaar met een Sony 40 inch full HD te hebben genoten van film en video heeft de nieuwe HDR technologie mij over de streep getrokken om een nieuw toestel aan te schaffen. Ik twijfelde nog tussen de LG LCD en Samsung maar aan de verpletterende beeldkwaliteit van de Samsung UE49KS7500S kon de LG niet tippen. Het komt bijna in de buurt van OLED met dit 10 bits quantum dot scherm en HDR 1000. Dit scherm is dus gecertificeert als Ultra HD Premium en kan HDR ook echt weergeven zoals bedoeld met een dynamisch bereik tot 1000 nits! Daarbij is er al UHD 4K HDR content beschikbaar op Netflix en Youtube zodat je er ook meteen van kunt genieten.

Essie 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

In één woord geweldig!

Ik eb nog nooit zo'n gemakkelijke televisie gezien. Super gemakkelijke afstandsbediening, prachtige vormgeving. Het enige nadeel van de curved televisie is dat als hij uitstaat wat meer spiegeld dan een rechte tv. Maar dat neem ik graag op de koop toe.

Wick 29-07-2016 Product maand in bezit

Mooie slanke TV met goede beeldkwaliteit

7,4
Had eerst een LG USHD Tv gekocht maar dat beeld zat onder de vlekken. Na slechte service van LG Tv ingeruild en deze TV genomen en dat was een prima keuze. Zeer mooi beeldscherm en prachtige vormgeving.

Ger 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie curved TV

de TV is geleverd zoals tijdens de toelichting in het aankoopgesprek is besproken. Alle vertrouwen in het toestel

tiny 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige tv

9,6
Mooie heldere kleuren, duidelijk te kijken vanwege het gebogen model.helemaal aan te raden, het internet gebeuren nog niet uitgeprobeerd, maar de tv zelf,,,toppie

Pieter 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige tv

Mooie aanwinst voor in je huiskamer. Deze Samsung vervangt de reeds eerdere Samsung met ook een geweldig beeld. Maar deze overtreft dan weer alles met diepe kleuren. Een geweldige aanwinst!!!

Michael 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

verrasende toestel

super beeld - ondanks vele mogelijkheden wel makkelijk te bedienen - geluid kan beter ( maar ik heb begrepen dat bij hogere series het geluid zeer goed is) - vormgeving - vooral de potjes zij leuk ( i.p.v. een grove voet van vorige modellen!!!)

jan 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Voor het eerste gevoel prima

nog maar net gekocht nog aan het uitproberen wat ik probeer lukt aardig goed. maar met de muis bediening gaat het nog steeds niet maar ik ga door proberen of wendt mij tot de verkoper in zwijndrecht

Theo en Truus 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooie TV

Geweldige beleving van beeld en geluid. Wij hebben het toestel gekocht bij EP:Eppink te Tubbergen. Wij zijn daar goed geadviseerd bij aankoop van dit toestel. Ook hebben we momenteel al een 360 graden surround speaker in bruikleen gekregen. (om hier alvast aan te wennen) Geweldige service van EP:Eppink en een hele fijne medewerker. Bedankt voor het geweldige eind resultaat.

M. Mensink 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met deze Samsung tv!

Het werd tijd voor een nieuwe tv en we deden uitgebreid onderzoek naar 4K modellen van diverse merken en kozen uiteindelijk voor Samsung. Dit model kwam goed uit de reviews en de opmerkingen spraken ons aan. Eerst dachten we dat 43 inch groot genoeg zou zijn, maar door het scherpe beeld kan een groter scherm heel goed. Het werd dus 49 inch. Achteraf gezien wat 43 inch inderdaad te klein geweest. De vormgeving is mooi, het beeld gestoken scherp en de curve is niet overdreven. Je hebt goed beeld vanuit alle hoeken. We kregen de tv snel aan de praat, maar de afstandbediening vereiste nog wel enige studie. De tv is zelfs via telefoon, tablet en laptop te bereiken. Kortom, we zijn blij met deze Samsung TV en vinden hem de prijs waard. Wat de duurzaamheid betreft kunnen we nog niet veel zeggen, maar we hebben meer apparaten van Samsung en die zijn tot onze volle tevredenheid.

Frank 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

super mooie curved tv en grandioos beeld

Heel mooi helder scherp beeld in een mooie vorm ook aan de wand.
Met samsung soundbar erbij super geluid.
En helemaal top met de geld terug actie van samsung

Peter 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

SAMSUNG UE49KS7500SXXN

De SAMSUNG UE49KS7500 wat een super strakke (curved) tv.
Eerst op de pootjes gezet en dag later aan de muur gehangen met een Vogel muurbeugel.
Van een postzegel naar kamerbreed en een gemak met installeren en super scherp beeld via een forum alle instellingen nog beter op alles afgestemd en het is FANTASTISCH.
De pulspunten zijn legio
Simpele installatie
Haarscherp beeld
Makkelijke bediening (2 afstandsbedieningen)
1 fraaie mooie design vorm gegeven afstandsbediening
1 uitgebreide afstandsbeding
mooi design tv

Minpuntje
Als tv uit staat klein rood ledje rechts onder moet ik nog even opzoeken of die ook nog uit kan.
Ja met een standby killer maar misschien ook zo nog wel.

Kortom en hele mooie tv een genot om naar te kijken.

Me 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE49KS7500

Vandaag in huis en voor een smart-tv digibeet als ik, met alle gemak zelf kunnen installeren.
Prachtige vormgeving (curve) en zeer mooi HD beeldkwaliteit. Het geluid (zoals verwacht) iets aan de matige kant, maar valt niet tegen.
Ik mis tijdens het bedienen met de smart afstandsbediening wel een pijltje op het scherm, waardoor het onhandig is om snel iets aan te klikken. Ik weet niet of dit nog ingesteld kan worden?
Al met al prachtig toestel voor een prima prijs...

Proffix 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidskwaliteit kan beter
Iets hogere prijsklasse
Kijkhoek in sommige situaties

Anna Dekker 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super tevreden over deze curved TV

Van deze TV krijg je beslist geen spijt. Goede prijs kwaliteit verhouding en haarscherp beeld. Heel gemakkelijk te bedienen met 1 afstand bediening.
Mooi design.

Rob 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Elegante tv met fantastisch beeld

Vanwege de afstand van de bank tot de tv, hadden wij er vooralsnog een van 32 inch. Door UHD konden we moeiteloos een flinke stap maken naar 49 inch. Wat een genot! Aansluiting was een eitje. Enig minpunt: de pauzeknop van de smart remote werkt (nog?) niet voor alle apps.

Adri Wolterink 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE49KS7500SXXN

Mooie televisie, veel mogelijkheden!Prima service bij EP.Wij zijn zeer tevreden over de nieuw aangekochte televisie.

Jansverm 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top scherm

Echt geweldig scherm plug and play geen gehanes binnen 10 min alles geïnstalleerd super beeld en geluid