Samsung UE49KS8000 - Reviews

4,52 cm dikte
49,0 inch

Rene 13-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

EU49KS8000 Stotterend beeld bij voetbalwedstrijden

Sedert Mei deze TV in het bezit bij films en gewone uitzendingen uitmuntend beeld,
Alleen tijden voetbalwedstrijden zeker een zestal keren per 45 Min een stotterend beeld.
Er treed dan een soort van vertraging in wat +/- 3 a 4 sec. duurt.
Tot op heden heb ik gedacht dat Samsung dat wel zou oplossen door een update ,
Echter het ziet ernaar uit dat dit niet opgelost gaat worden.
Dus is deze aankoop een miskoop omdat voetbal mijn passie is.
Het gekke is dat Samsung reclame maakt met deze TV om er voetbalwedstrijden mee te kijken.
Dit is te gek voor woorden.
Dus als je van voetbal houd dan bovenstaand advies in acht nemen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • een pareltje voor je huiskamer

Minpunten

• Stotterend beeld bij voetbalwedstrijden
  • Afstandsbediening onhandig

Rene 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Wauw deze Samsung UE49KS8000 overtreft de oled tv van LG

9,6
Via een webshop een LG Oled tv aangeschaft,
Echter de kwaliteit liet wat mij betreft te wensen over.
Zwart is zwart maar ik miste detail.
Deze terug gestuurd binnen de 14 dagen zicht termijn. en ben op zoek gegaan naar een andere tv.
Het was eigenlijk niet de bedoeling om in Vlaardingen bij Expert binnen te lopen , maar om de één of andere reden heb ik dat toch gedaan.
Ik werd meteen overvallen door de Samsung UE49KS8000 TV wat een mooi beeld, ik heb werkelijk nog nooit zo'n detail bij een led TV waargenomen
Ik was werkelijk overdonderd .
En na een goede demonstratie van de verkoper wist ik het zeker dit wordt mijn nieuwe TV .
Het gebruik van de TV is kinderspel en de TV werkt perfect met mijn Samsung S6 Edge. Ik ben echt dik tevreden met mijn aankoop , en je krijgt er ook nog een wireless 360 speaker cadeau bij.
Elke keer als ik voor de TV zit denk ik ! Wauw wat een detail en wat een geluid.
De Samsung UE49KS8000 bijna de werkelijkheid.

Stephan Hulsebosch 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Review van de Samsung UE49KS8000

Deze tv is werkelijk een plaatje van een tv. Het beeld is al erg scherp bij het gewoon tv kijken en het design van de tv is erg mooi.

Indien je er bijvoorbeeld Netflix mee kijkt in 4k resolutie weet je niet wat je ziet. Wat een mooi beeld! Het geluid is ook prima. Niet veel bas, meer wel mooi en zuiver geluid.

Qua apps ontbreken er helaas nog enkele zoals RTL XL omdat deze nog niet geschikt zijn voor het Tizen besturingssysteem. Dat zal ongetwijfeld op korte termijn opgelost zijn. Veel gebruikte apps als Netflix, Youtube etc. zijn wel al gewoon aanwezig. De apps werken door de quad core processor erg snel.

Ik kocht deze tv ter vervanging van mijn UE46D8000 en heb hier nog geen moment spijt van. Zeker weer een goede vooruitgang.

P van Dijk 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima TV van Samsung

Mooie TV met prachtig beeld. Ik ben er erg tevreden mee. Fijne interface. Alleen de software voor Samsung Link is voor verbetering vatbaar. Verbinding is niet erg stabiel. Afstandsbediening is erg fijn.

Ruud Hollander 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung SUHD TOP TV !

Bij mijn buurman een Samsung SUHD in actie gezien, wat een plaatje. Direct zelf een UE49KS8000L aangeschaft.
Aansluiten en instellen zijn een makkie.
Mooie strakke TV, perfect beeld, kleur, scherpte en dynamiek zijn ongeëvenaard, ik heb nog nooit zo'n mooi en strak plaatje gezien.
Geluid is prima verzorgd, bedieningsgemak is super, de aansluitingen via de One Connect zorgen ervoor dat er nog maar weinig kabels naar de TV hoeven, en zorgen voor een opgeruimd geheel aan de muur.
Kortom, een zeer goede investering, waarmee ik weer voor jaren verder kan.

Emile 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Sjieke tv met fijne bediening

Het monteren van de voet is even flink zweten maar dan heb je ook een prachtig apparaat in de woonkamer staan.
De bediening met de smart remote, inclusief nederlandse spraakherkenning, is fantastisch in vergelijking met een afstandsbediening met 100 knopjes. Wat ook een prettige verrassing was is dat je met de smart remote ook de Amino settopbox kunt bedienen, dus geen dubbele afstandsbediening meer. Jammer genoeg geldt dat niet voor de LG CD speler.
Qua beeld ben ik niet helemaal tevreden. Met HD uitzendingen (geen 4K) zie je vaak digitale artefacten en het kunstmatig diepte toevoegen stoort af en toe. Misschien is dat nog wennen want ik heb de tv pas een paar dagen.

Ron63 02-07-2016

Beste Emile,
Standaard beeldinstellingen zo uit de doos laten vaak te wensen over. Dat je last van artefacten hebt, ligt waarschijnlijk dat de de scherpte te hoog hebt staan.
Hieronder vind je wat handige links, die je kunnen helpen de beeldinstellingen te verbeteren.

Misschien heb je er wat aan.

Succes met afstellen en verder veel plezier met jouw aankoop.

Mvrgr,

Ron

Paula 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne tv met haarscherpbeeld!

Fijne tv waarvan het beeld echt haarscherp is, ook al is het een flatscreen je wordt je serie of film ingezogen wat het heel realistisch maakt.

Smart TV is makkelijk te hanteren.

Helaas nog geen connectie tussen de afstandbediening en Vodafone, waardoor je met 2 afstandsbedieningen blijft knoeien.

Persoonlijk vind ik de TV voet erg lomp en groot waardoor de TV veel ruimte in beslag neemt.

Desondanks zeker waar voor je geld en een zeer prettige kijkervaring.

Beknopte waarderdering 02-06-2016 Product maand in bezit

Beknopte waardering

Zeer tevreden over dit apparaat. Een echte aanrader
prachtig beeld,geluid en vormgeving.
Wacht niet langer om zo'n uitmuntend toestel te kopen. Op elk vlak van beoordeling een 10 als waardering.

Fanatieke gamer 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Beetje teleurstellend

Zwartwaarden van deze tv zijn echt slecht. Ik denk dat het door de local dimming techniek komt. Heb er op gegamed en de responcetijd is slecht, mits je de setting van het beeld goed wilt hebben. Naast het beeld zie je twee spleten en je ziet de lijm ook nog zitten van het beeldscherm plakken.

Het enigste wat deze tv echt goed doet zijn de kleuren, die springen van je scherm.

Echt jammer anno 2016 top tv van Samsung en vergeleken met mijn 6 jaar ouwe Phillips 9000 serie tv, Vind ik de technologie maar langzaam gaan. Zal wel te veel geld in die smart tv onzin gaan, in plaats van het beeld kwaliteit.

Tip ga naar bron selecteer bewerk en noem hem blu ray. Krijg je de meeste video settings.

René 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

te gek toestel prachtig beeld en mooie vormgeving

De tv heeft een waanzinnig beeld. Scherp ,snel en zwart is ook zwart. Mooi om naar te kijken vormgeving telt ook mee. Makkelijk te bedienen en aan te sluiten gewoon een mooie tv

Jano 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een prachtig mooi toestel en het beeld is nog mooier !!!!

dit is zeker geen miskoop
deze staat zeker wel aan de top
zeker als je een vergelijk maakt met andere merken.
Samsung heeft het wel weer helemaal voor elkaar met dit zeer mooie toestel.
heb er zeker geen spijt van dat ik deze stap genomen heb

Emile 01-10-2016 Product paar maanden in bezit

Goede beeldkwaliteit? Echt niet!

Alle reviews roemen de beeldkwaliteit maar daar snap ik niks van. Scherpe randjes zoals van logo's en tekenfilms zijn eerst rafelig en je ziet de ze daarna scherp worden. Films met lantaarnpalen op de achtergrond moet je helemaal niet kijken, die blijven "zwemmen". Dit is met HD-uitzendingen die waarschijnlijk naar 4K opgeschaald moeten worden.
Van de buitenkant is het een prachtige tv maar ik kan geen programma kijken zonder me ergens aan te ergeren. Als je meer dan 6 meter weg gaat zitten heb je er misschien geen last van. Nu maar hopen op 4K uitzendingen.

Pluspunten

• mooi dun
  • fijne afstandsbediening

Minpunten

• rafelige randjes om scherpe
  • softwarefoutjes in menu-bediening

Samsung EU49KS8000 26-09-2016 Product paar weken in bezit

Kleur ...

Gezocht naar een nieuwe flatscreen tv met mooi beeld en geluid. Dat laatste is schijnbaar na mijn Philips 9000 serie niet meer mogelijk. Maar wat een beeld.

Pluspunten

• Beeld
  • vormgeving
  • eenvoud van aansluiten
  • mogelijkheden
  • handig losse aansluitbox

Minpunten

• geluid

Samsung UE49KS8000 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE49KS8000

9,4
De Samsung UE49KS8000 is een formidabele tv. Het beeld is cristal clear. Hoge definitie van beeld en haarscherpe kleuren. Het gebruiksgemak is groot en ook de snelheid waarmee de televisie reageert is heel goed. Je kan met recht zeggen dat het een Smart TV is. De afstandsbediening is snel op gevoel te bedienen. Het design vind ik schitterend. Ook het geluid is voor zo'n dunne televisie goed te noemen. Hij is superdun en opgehangen aan de muur net een schilderij. Ik kan ieder die op zoek is naar een nieuwe Smart TV hem zeker aanbevelen.

Eb 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima kwaliteitsproduct, qua beeld, geluid en vormgeving!

TV kijken is een beleving geworden met alle mogelijkheden van deze tijd! Geschikt voor alle genres muziek:
zowel pop als klassiek!

van Wijck 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte t.v.

Mooi beeld, mooi scherm, mooie kleine omlijsting makkelijke bediening en heel veel mogelijkheden.
Te veel om op te noemen!

Dennis 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Televisie Samsung UE49KS8000

Perfect beeld en gemakkelijk installeren, top aankoop.
Beeld, geluid en smart TV werkt prima en snel.
Doos uitpakken en binnen 15 minuten televisie kijken.
Nog nooit eerder een Samsung gehad maar na deze aankoop, direct nog 2 televisies gekocht, voor de keuken en slaapkamer, nooit meer anders kopen dan een SamSung. Kan het iedereeen aan bevelen.

Henk Ruben 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke en mooi vormgegeven TV

Het installeren van de tv was zeer eenvoudig, niet veel kennis van tv's voor nodig.
Beeld is super scherp. Bediening van de tv is ook eenvoudig.
Tv reageert snel op de afstandbediening.

TV 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe samsung

9,4
Pas aangeschaft, ik had altijd Philips, maar nu een Samsung. Tot nu toe zeer tevreden. Beeld erg mooi, geluid is goed. Alhoewel ik er een Home cinema-syteem op heb aangesloten.

Boertje 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Droombeeld

9,4
Een geweldige televisie met een fantastisch mooi beeld, waarvan je alleen maar kunt dromen. Gemakkelijke bediening en vele mogelijkheden.