Samsung UE65KS9000 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
10,91 cm dikte
65,0 inch

Beoordeling op basis van 41 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

mijn thuisbioscoop 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn thuisbioscoop

Geweldige televisie met een scala aan mogelijkheden die past in de huidige multimedia wereld en door de prachtige vormgeving en design ook in mijn woonkamer.

samsung ue65 26-07-2016 Product maand in bezit

Prachtige tv met geweldig geluid en beeld

9,6
Een prachtige tv met geweldig geluid en beeld!
Door de curve vormgeving heel fijn tv kijken,echt een verbetering op de normale platte tv.

Ook de nieuwe samsung smart afstandbediening heeft een geweldige verbetering ondergaan.
Ligt fijn in de hand en bediening is een fluitje van een cent.

Het geluid is verrassend mooi en helder.
wij hebben nou een mini bioscoop aan huis,met beter beeld en geluid dan in de bios haha

Wil er nog even aan toevoegen dat wij lang getwijfeld hebben over een curve tv vanwege de vele tegenstrijdige verhalen.

Zo zouden de lijnen bij het voetbal kijken gebogen te zien zijn enz.
Allemaal onzin alles blijft het zelfde met nog beter kijkgemak.

Louis 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super Televisie

Een geweldige televisie en schitterend beeld. Mooie vormgeving. Het is net of je daadwerkelijk in de film aanwezig bent.

Rob 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

SAMSUNG tv 9-SERIES

Wat een TV, Wat een mooi ding, Wat een mooi beeld, Wat groot, het kan niet op allemaal
Het is mijn derde Samsung TV, ik wil geen andere TV meer. een heel klein minpuntje, de TV ondersteunt geen 3D, maar bij mijn vorige Samsung TV heb ik dit in 3 jaar 3x gebruikt.

Susen 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung SUHD TV nieuwe model 2016

Het is super mooie TV met veel mogelijkheden. Beeld is super kwaliteit. Ik heb de TV nu een paar dagen en geniet ontzettend ervan. Geweldige tv met een gigantisch beeld! Het is wel een duur TV, desalniettemin, is het écht een toptoestel en het geld waard. Direct bij opstarten van de tv wordt je namelijk overweldigd met geweldig en levensecht beeld, en besef je nogmaals wat een gigantisch ding het is. Dan de Ultra HD-resolutie: dit is écht top wanneer je bijvoorbeeld een UHD Netflix-serie wilt bekijken, maar anders dan dat heb je er (nog) relatief weinig aan, omdat er verder vrijwel niks in UHD geproduceerd wordt. Je krijgt dan met de reguliere HD tv-zenders al snel vertekeningen van het beeld en misschien nog wel storender, de contouren van alles op het beeld worden 'wazig' omdat de upscaling processor (functie die HD-beeld omzet naar UHD) net iets te hard z'n best doet. Het is hopen dat er veel met UHD komt, anders zul je veel rood en groen tinten zien... verder dan dat is het super TV met vele mogelijkheden.

willemien 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

SUPERMOOIE SAMSUNG TV

supermooie Samsung TV gekocht bij Media Markt , fantastisch beeld en chique vormgeving. super blij met deze aankoop !

Maarten 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung 65" KS9000

Dit is een zeer gebruiksvriendelijke smart TV met de nieuwste technieken om een schitterend beeld neer te zetten. Op OLED na momenteel de mooiste beelden en beste zwart (vind ik). Aansluitmogelijkheden met de one connect werkt erg prettig en door de diverse instellingen voor App's en beeldscherm kan je het instellen zoals je zelf wilt. Tizen komt erg stabiel over (beter dan Android TV) en is ook erg gebruiksvriendelijk. Al met al een super TV.

Rojoda 27-01-2017 Product paar dagen in bezit

Wat een beeld (groot)

mooie tv , groot beeld daarom gekozen dit ivm de kijk afstand, beeld mooi en helder meerdere instel mogelijkheden. Even wennen aan de grote , makkelijk te installeren. En aan te sluiten ,Wat handig is is de aansluit box...

Pluspunten

• makkelijk instaleren
  • duidelijk mooi helder

Laurent 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfect for PS4 Pro gaming

I bought this mainly for gaming, and was unsure if games will have issues as most 4k have very bad input lag making online gaming impossible.

This is not the case with this tv, has low input lag, especially in game mode, and game mode need some setup, but picture quality is awesome, specially on battlefield 1.

Only negative is that I need to switch off the motion plus thing otherwise the motion blur is really bad.

Pluspunten

• low input lag
  • perfect for ps4 and xbox
  • best picture quality

Minpunten

• motion plus feature makes motion blur really bad
  • feels to unstable on its own tv stand

Ton 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

65 Inch...je mist niets meer!

Als je van een oud LCD scherm (ook een Samsung overigens) overgaat naar 163cm Quantum Dot scherm dan moet je toch even wennen aan de enorme scherpte die je voorbij ziet komen.
Gekocht bij BCC, netjes afgeleverd en geïnstalleerd en super tevreden. Klap met geld (soundbar erbij gelijk) maar zeker de moeite waard.

Pluspunten

• Zeer scherp
  • Diep zwart
  • Eenvoudige bediening
  • BlueTooth
  • Smart Remote Button Guide is super!

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Thijmen 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig beeld

Wat een prachtige tv. Niet alleen de vormgeving en gebruikersgemak is super, maar bovenaan staat de kwaliteit van het beeld. Investering zeker waard!

JACK BREDA 18-11-2016 Product paar weken in bezit

GEWELDIG DESIGN EN BEELD

IN VERGELIJK MET EEN ANDER ,VOORHEEN, NEDERLANDS MERK IS DEZE TV WAT BEELD EN GELUID BETREFT SUPERIEUR

UE65KS9000 Cruved geen spijt 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

65KS9000 curved

Prachtige design met uitstekende beeldkwaliteit. Het geluid blijft daar uiteraard niet in achter. Elke cent is het waard geweest. Zeker een aanrader voor een upgrade van de woonkamer.

Rob 04-08-2016 Product paar weken in bezit

Een geweldig toestel

Ik heb deze tv nu een paar weken in mijn bezit, en we zijn nu al gewend aan het prachtige beeld. Het bedieningsgemak is prima, mede doordat er verschillende afstandbedieningen in de kast kunnen blijven, de smart afstandbediening neemt deze functie allemaal over. Het geluid is ook prima voor zo'n dun toestel. Ik heb in de actieperiode voor de optie van 2 surround speakers besteld. Dat zal zeker ook een verbetering zijn.
Kortom een echte aanrader die wel wat kost maar zijn geld dubbel en dwars waard is.

UE65KS9000 een echte aanrader 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Beste TV op dit moment!

Geweldige beeldweergave, makkelijk door het menu heen om instellingen te veranderen, alles is erg scherp. Alsof je er zelf in zit.
Ik heb een curved soundbar van samsung erbij gehaald en dat in combinatie met de TV is een verademing!
Zou het iedereen aanraden.

Michael 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Didn't arrive yet

The TV is set to arrive in a couple of days. I understand, though, that this promotion ends now. So I have to fill it without owning the product. Aside: Your web-navigation is suboptimal and at times buggy. Please review.

Tony De Jonker 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Weergaloze beeldkwaliteit

Net als je denkt dat de scherpte van de beeldkwaliteit niet beter kan, kom ik erachter dat het kleurenspectrum in combinatie met HDR en Quantum Dot Display een weergaloze beeldkwaliteit van overtreffende trap oplevert: het beste wat je nu kunt krijgen.

Felko 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een gehele nieuwe manier van tv kijken. Geweldig!

Ik was in de winkel al zeer te spreken over de kwaliteit van het beeld, maar thuis doet ie absoluut niet onder. In combinatie met de aangeschafte Soundbar is de tv helemaal compleet. De kwaliteit van het geluid is hiermee goed opgevangen en films kijken is een genot.

Anton 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung Curved TV 65 inches

Televisie eerder elders gezien, toen aangeschaft.
Gisteren voor de eerste maal een voetbalwedstrijd gezien. Prachtig beeld. Daarna een film, de HD kwaliteit is uitstekend.

stefan 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung EU65KS9000lXXN

9,4
top beeld en geluid, films kijken is zo een stuk leuker! makkelijk in gebruik en erg simpel met de instellingen te regelen via de afstandsbediening. goede aankoop.