LG OLED55E6V - Reviews

8,9

Peter80 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig design met scherp beeld.

De LG OLED voldoet aan alle verwachtingen tot nu toe. De TV heeft een strak design en de ingebouwde soundbar is echt een toevoeging. De LG is makkelijk te installeren en het menu is overzichtelijk. De TV reageert snel en tot nu toe is er geen enkele hapering of app die vastloopt. Het 4k is werkelijk sensationeel en is zeer zuiver. De TV staat bij ons en hangt niet op de muur dankzij de mooie voet die bij de tv word geleverd kun je de tv makkelijk "dichtbij" de muur zetten. Dankzij de hoge beeldverversing zijn de beelden zeer vloeiend. Ondanks de hoge prijs is deze televisie een aanrader en is elke euro waard.

Pluspunten

• Scherpte

Ruesie 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een beleving

Wat een heerlijke TV!
Prachtige kleuren en eindelijk eens echt zwart!
Qua design ook echt een plaatje.
Bediening is even wennen maar werkt ook goed.
Veel aansluitingsmogelijkheden en goed in te stellen met externe apparatuur.

• Beeldkwaliteit

Minpunten

• Fijn instellingen zoals gamma mist.

Haage 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goede tv, matige bediening

Over de kwaliteit van het beeld kunnen we kort zijn: geweldig. De beste tv die ik ooit heb gehad.
Maar er zijn minpunten. Minpunten die niet nodig zijn bij een tv van deze klasse.
De tv is lastig tegen de muur te bevestigen. De aansluitingen passen geen van allen want er is onvoldoende ruimte tussen de muur en de aansluitingen. Haakse verloopstukken bieden een oplossing maar de tv blijft daadoor toch te ver van de wand.
De magic remote is wat mij betreft geen verbetering. De cursor is niet permanent uit te zetten. En die cursor is erg bibberig, ook op de langzaamste stand. Verder reageert mijn tv nogal vreemd op de remote. Plots is er een beeld zonder een commando in te geven. Het wieltje annex OK knop werkt stroef. Geef mij maar een gewone bediening voor alledag.
Ook de tv gids is geen succesnummer. Een app wordt opgestart en duurt even. De instructies in de guide vergen teveel stappen. Het reserveren van een programma of het selecteren van een zender kan veel sneller. Wellicht dat LG hier via een update wat verbetring in kan aanbrengen.
Verder alle lof voor het design. De tv is een plaatje.

Pluspunten

• Super beeld
  • Schitterend design
  • Goed aanpasbare tv instellingen

Minpunten

• Tv gids kan beter en sneller
  • Magic remote kan beter
  • Onhandig geplaatste aansluitingen

Björn 21-09-2016 Product paar weken in bezit

Super scherpe beeldkwaliteit

Deze televisie is een lust voor het oog! Aan de beeldkwaliteit valt niet te tornen en de kwaliteit van het geluid d.m.v. de geintegreerde soundbar is eveneens subliem! Kortom, voor de echte "televisie kijkende fanaat" is dit een geweldige ervaring. Het enige minpuntje is dat je er aardig voor in de buidel mag tasten om hem in je bezit te mogen hebben.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Redelijk aan de prijs

dennis 21-09-2016 Product paar weken in bezit

Super scherp beeld, zeer eenvoudig in gebruik

Vorige week vrijdag hebben wij onze nieuwe LG 4K oled tv van 55 inch in ontvangst mogen nemen en we zijn er reuze blij mee.
De eenvoud van het instaleren is werkelijk kinderspel, en alles wordt stap voor stap doormiddel van pictogrammen uitgelegd, en dit begint al op de doos.
De TV stond zo op de kast en heeft een zeer strakke uitstraling, al vinden we het wel jammer dat de speakers aan de onderkant van het scherm zitten.
Het instaleren van de tv was een fluitje van een cent, en zelfs onze KPN kastje kunnen we bedienen met de afstandsbediening van de TV. De scherpte van het beeld is echt super, en ook de 3D functie is ideaal en je hebt perfect beeld, bij mijn vorige tv was dat wel anders. Zelfs de kids zijn zeer te spreken over de TV, en vermaken zich kostelijk met alle snufjes die erop zitten. Kortom een zeer mooie televisie waar we geen spijt van hebben.

Pluspunten

• Zeer eenvoudig in gebruik
  • Super scherp beeld
  • spraak bediening
  • Goed geluid

Bert1020 28-08-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige TV

Na 12 jaar naar een 42 inch plasma te hebben gekeken was ik al een tijdje op zoek naar iets nieuws. Led tv's konden naar mijn mening niet tippen aan mijn plasma beeld. Totdat ik een OLED zag. Wat mooi. Het enige waar ik tegen aanhikte was de prijs. De knoop doorgehakt en de LG 55e6v aangeschaft. Geen moment spijt.
ik kan wel gaan beschrijven hoe het beeld is, maar je kan het beter zelf gaan bekijken. maar geloof me, het is gewoon perfect.
de TV staat in een lichte kamer: waar de zon het beeld van mijn plasma deed reflecteren heb je bij deze TV geen last van.
de ingebouwde soundbar is niet te vergelijken met een losse soundbar, maar voldoet wel aan mijn verwachtingen

Pluspunten

• beeld
  • bedienings gemak
  • "kijkhoek"

Ruben87 23-08-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische tv

Sinds een week bezit ik deze prachtige tv. Beeldkwaliteit in alle mogelijke resoluties is geweldig. Zwart is diep zwart, natuurlijke kleuren en het upscalen van content is zeer goed. Door de ingebouwde soundbar onder de tv een van de eerste platte tv's met goed geluid. Prijs kan een drempel zijn maar op dit moment de beste tv die er te krijgen is op alle gebieden en "future proof".

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Zwartwaardes
  • HDR en 4K
  • WebOS 3.0 is snel
  • Natuurlijke kleuren

Panda99 04-08-2016 Product paar weken in bezit

Spijt dat ik deze oled tv gekocht heb.......

Inderdaad, zwart is ook echt zwart, kleuren zijn ook gewoon fantastisch.......maar voor een tv van zoveel geld zijn de snel bewegende beelden gewoon storend een lichte waas om de figuren....bij voetbal (bal) is dit heel goed te zien, ook in de meegeleverde handleiding staat niets hoe dit te verhelpen is en wat de beste beeldinstellingen zijn, misschien komt er een firmware aanpassing om het probleem op te lossen......maar tot nu toe heb ik spijt dat ik deze oled tv heb aangeschaft.....

Patrick van Buuren 28-06-2016 Product kwartaal in bezit

Wat een waanzinnig beeld!

Heb dit apparaat nu zo'n 3 maanden in bezit en wat een waanzinnig apparaat is dit. Zwart is echt zwart en de afstandsbediening moest ik even aan wennen maar daarna top. Of ik nu film of sport kijk het beeld is geweldig. Met 1 druk op de knop bij Netflix! Geen moment spijt van deze Oled.