Panasonic TX-50DXW784 - Reviews

4,00 cm dikte
50 inch

8,9

mube 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig beeld zwart is zwart

Mooi design en een beeldkwaliteit met natuurlijke kleuren waarbij zwart ook echt zwart is ,veel instelmogelijkheden, Firefox apps werkt snel kortom een aanrader.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit en instelmogelijkheden
  • fraai design

Minpunten

• kijkhoek
  • weinig apps

Arie 25-11-2016 Product paar maanden in bezit

Groot scherm scherp beeld mooie kleuren

Mooi toestel heel veel mogelijkheden Scherp beeld mooie uitstraling makkelijk in gebruik goede beeld kwaliteit.

W. van Velzen 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig beeldscherm

Deze TV nu twee weken in mijn bezit. Wat een prachtig beeld geeft deze televisie. er zitten genoeg HDMI aansluitingen op wat wel zo prettig is met alle randapparatuur van tegenwoordig.
Het geluid valt wat tegen maar dat is normaal bij platte TV's (vandaar de 9).
Absoluut geen spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Overzichtelijk menu

Minpunten

• Het geluid valt tegen.
  • De voet kan niet draaien.

Gebruiker uit Den Haag 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

prachtig beeld eenvoudig in de bediening

Mooie eenvoudige vormgeving, gebruikersvriendelijke bediening, maar bovenal prachtig die 4k beelden. Een aanrader.

Simon 15-10-2016 Product paar weken in bezit

heerlijke tv

prachtig beeld , snelle reactie , geluid weet ik niet want via spif over eigen installatie perfect .
Duidelijke installatie handleiding ,ook in nederlands .
bijgeleverde voetjes zijn heel apart ,niet gewoon standaard zoals je zou verwachten.
zowel overdag met zonlicht alsook met met s avonds kunstlicht goed zicht en geen reflecties

Sonja 10-10-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige weergave, eenvoudig gebruiksgemak

In eerste instantie deze led-tv voor een familielid uitgezocht. Vanwege de pluspunten qua beeld, geluid, functies deze zelf ook gekocht. Zeer Tevreden over Panasonic Led TV en zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Mooi Scherm!!

Minpunten

• De gids, voor info programma extra knop indrukken.

Webber 08-10-2016 Product paar weken in bezit

Briljant beeld

Deze Smart LED LCD TV heeft een prachtig beeld. De kleuren zijn uitstekend. De installatie is heel eenvoudig en de bediening is heel simpel. De TV kan eenvoudig vanaf mijn iPad worden bediend. Alle media (Video, Audio, Foto's) van de network NAS kan direct op de TV worden afgespeeld.

Nathanael 08-10-2016 Product paar maanden in bezit

prachtig beeld zo uit de doos

Wij hebben deze tv gekozen aangezien wij slechte ervaringen hadden met de eerdere philips (ook 4k en zelfde klasse). Het beeld van deze tv is echter veel en veel beter. De tv doet het ook gewoon. Dat klinkt raar, maar gebruikers van Android tv weten wel waar ik het over heb.
Het smart gedeelte gebruik ik minimaal en daarvoor moet je deze tv niet kopen. Firefox os wordt namelijk gestopt.
Zoals eerder gemeld is het beeld, contrast en helderheid heel erg goed. Uit de doos heb ik alleen wat beeldverbeteraars uit of op minimaal moeten zetten.

Het geluid is voor zo'n dunne tv redelijk, maar voor films onvoldoende.

Nadelen:

Het paneel spiegelt, voornamelijk als je bij lichtgewicht er schuin op kijkt. De voet is niet draaibaar dus dat is wel een beetje jammer.

Het meest irritante is toch wel de locatie van de Netflix knop. Deze net boven de cursor knop en druk je tijdens het bedienen erg vaak per ongeluk in.
De afstandsbediening ziet er goedkoop ouderwets en heeft knoppen voor blinden en slexhtzienden.

Al met al een top tv want het beeld maakt erg veel goed. We missen alleen nog de ambilight.

Pluspunten

• erg hoog contrast
  • goede helderheid voor hdr, al is het geen premium.
  • strak ontwerp
  • realistische kleuren en huidstinten
  • start snel op

Minpunten

• weinig apps
  • Netflix knop op onhandige locatie
  • goedkoop ogende infrarood afstandsbediening

Harry 24-09-2016 Product paar weken in bezit

Super beeld

Een zeer mooie tv met genoeg aansluitingen en opties. De menu's zijn eenvoudig te bedienen door het intuïtieve Firefox OS. Het beeld is super strak en het design is mooi slank zodat je niet eens in de gaten hebt dat je een 50" tv hebt staan. Een echte aanrader deze tv ben er zeer tevreden over !

Pluspunten

• Plat design
  • Smalle randen
  • Strak beeld
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• kan alleen standby

Rob 20-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi strak ontwerp.

Fantastisch scherp beeld hele mooie kleuren en mooi strak design. De poten zijn mooi en verstelbaar.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Vormgeving
  • Bedieningsgemak

Michel 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherp beeld

Deze tv sinds 3 dagen in huis. Heel mooi en scherp beeld in 4k. De tv heeft minimale randen, je krijgt het idee dat je naar een bioscoop scherm kijkt. Daarnaast kun je hem op 2 verschillende manieren neerzetten, doordat de poten 2 mogelijkheden hebben, buitenkant of iets meer naar binnen. Met de netflix button op de afstandsbediening direct naar netflix, daar zenden ze ook uit in 4k.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Voldoende aansluitingen

LESMHR 24-08-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte beeld en makkelijk in te stellen

Toestel ging zichzelf instellen na een paar vragen te hebben beantwoordt. Kristal scherpe beeld en uitsekend geluid. Vele mogelijkheden om verschillende apparatuur aan te sluiten.

Pluspunten

• Beeld
  • Gemak

Minpunten

• Geen scart aansluiting

luap3 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

mooie tv ,makkelijk te bedienen

9,4
ik heb de tv een week en ik ben zeer tevreden ,duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.app voor de telefoon te gebruiken als afstandbediening werkt goed.