Panasonic TX-58DXW784 - Reviews

4,10 cm dikte
58 inch

Arie uit Brabant 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een beeld !!!!

Echt een prima beeld, ik heb er een tijdje naar gezocht, maar gevonden TOP!!!.
Het is een erg goed scherm dat qua prestaties meekan met de veel duurdere concurrenten.
Goede afwerking, en vele mogelijkheden.
Ik gebruik geen antenneaansluitingen, dus daar weet ik niets over te zeggen.
Kortgezegd is dit een echte topper.

Pluspunten

• perfect formaat beeld
  • degelijke afwerking
  • toch nog redelijk geluid voor een plat scherm
  • veel aansluitingen ook usb 3
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• gewicht
  • weinig apps in store

G.Mensink 03-10-2016 Product paar dagen in bezit

Sublieme beeldkwaliteit

Van Plasma naar LED....help!! Ben nog steeds overtuigd van het feit dat Plasma het meest natuur getrouwe beeld realiseert. Maar aangezien Plasma niet meer te leveren is en mijn Panasonic Plasma TV weliswaar een super beeld weergeeft, wilde ik qua scherm afmetingen groter. Het merk Panasonic is naar mening heerser boven alle andere merken. Dan toch maar de overstap naar LED, in dit geval een 4K Ultra HD en 58" schermgrootte. De keuze had ik al vrij snel gemaakt n.a.v. de specs. Ik moet zeggen, dat de nieuwe generatie TV schermen van Panasonic de Plasma evenaart. Natuurlijk is het beeld scherper door de 4K resolutie, maar de kleuren, helderheid en het diepe zwart/wit ben ik meer dan tevreden over. Realistisch beeld en kleuren zoals het bedoeld is. Geluid is voldoende, maar minder dan mijn "oude" toestel. Goed, wat kun je verwachten van zo'n slim line. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Pluspunten

• Realistisch beeld

Minpunten

• Geluid redelijk tot voldoende

Theo 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig groot scherm

Na bijna 10 jaar met genot naar de Panasonic TX-37LZD70F gekeken te hebben de stap gemaakt naar de TX-58DXW784. Ik heb weer voor Panasonic gekozen omdat ik nooit geen problemen heb gehad met de vorige, misschien iets duurder dan de andere merken maar nooit problemen hebben heeft ook wel wat.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Niet

Mrblank 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, met schitterend beeld

Schitterende TV voor een zeer schappelijke prijs. Ook fijn zijn de opties van de pootjes, zodat de TV ook op een kleine TV kast past. Opmerking: als je de TV aan de muur wilt bevestigen, houdt dan rekening met de Ethernetkabel en Spdif-kabel. Deze steek je horizontaal in de TV. Dus zorg voor 3,5 cm afstand tussen muur en TV.

Grootte van 58 inch moet echt een paar dagen wennen. Maar daarna ga je het steeds meer waarderen. Het geluid blijft een kritisch punt, maar dat geldt ook voor de modellen boven de € 2000,00. Je kunt kiezen voor de fabrieksinstellingen wat het beeld betreft, maar even 'sleutelen' in de mogelijkheden kan zeer fraaie beelden opleveren. Verder doet de TV wat je van een semi-high end mag verwachten: zeer mooi beeld, een afstandsbediening welke redelijk logisch in elkaar steekt, en maar dan voldoende opties met internet. Tip; download TV Remote 2 voor nog meer gebruiksgemak.

Pluspunten

• helderheid
  • grootte
  • toegankelijkheid
  • snelheid

Arno Grift 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Beoordeling panasonic tx-58dxw784

Wat zijn wij blij met deze mooie aankoop. Makkelijk in gebruik en geeft een schitterend helder beeld. Een ware thuis bioscoop. Een absolute aanrader

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Helder beeld

Minpunten

• Handelbaarheid

A.K. 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Grote Heldere Scherm

De Panasonic tv werkt zoals het hoort, veel functies.
Prachtige Kwaliteit groot scherm.
Hele goede koop, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Grote Scherm
  • Goede Kwaliteit
  • Dun
  • Makkelijk op te hangen

Minpunten

• Nog geen

frank westerborg 02-10-2016 Product paar weken in bezit

mooi scherm. staat goed, prima beeld

er zijn ruim voldoende mogelijke heden. uitstekende zwartwaarden en redelijk goed geluid een goede maatverhouding en ziet er ook goed uit. prima tv voor nu en de toekomst.

Pluspunten

• goede zwart waarden
  • vloeiend beeld

Minpunten

• geluid

paul 24-09-2016 Product paar weken in bezit

Groot scherp Scherm

Mooi groot helder scherp scherm, duidelijke en diepe kleuren. Snelle App store met vele bekende apps.

Pluspunten

• scherp beeld
  • goede kleuren
  • geen vertekeningen

JAVASO 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

Panasonic 4K HDR 58" televisie

Voor een zeer goede prijs de Panasonic TX-58DXW784 gekocht ; Perfect beeld ,mooie vormgeving
is gewoon een aanrader ,krijgt men geen spijt van

Hendriks 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Super mooie tv!

Doordat deze Panasonic hele dunne randen heeft valt hij eigenlijk helemaal niet op in de woonkamer. Hiervoor hadden wij een Panasonic 42inch. Deze 58 inch heeft een heel mooi groot beeldscherm met fantastische kleuren. De helderheid en scherpte van deze 4k tv is echt subliem! Wifi is ook super , scheelt weer een kabel. De apps zoals YouTube en Netflix werken ook feilloos. Eenmaal aanmelden en klaar is het. Hij is niet goedkoop maar je krijgt volgens ons wel de meest complete tv van dit moment.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Behuizing
  • Wifi
  • Gemak van de apps
  • Grootte van het scherm

Minpunten

• Geluid is minder maar hebben extern geluidsbron

Me 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Regelrechte aanrader deze TV

Deze TV aangeschaft en geen moment spijt van gehad. Wat een fantastisch beeld. Jammer is dat deze TV (en andere merken overigens ook) niet zodanig correspondeert met de KPN-box dat opnemen e.d. mogelijk is. Daarmee vervallen een flink aantal opties. Maar goed, de TV laat zich uitstekend installeren en op een makkelijke wijze. Hij toont prachtig. 5 jaar garantie met cashbackactie.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • makkelijke installatie
  • makkelijk te integreren in thuisnetwerk
  • 4K beeld
  • 3D beeld

Minpunten

• toch het geluid
  • KPN-box alleen HDMI

dirk kaslander 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

gekozen voor 58inch prima beeld menu,s goed en eenvoudig

zeer mooie vormgeving. gekozen voor deze tv omdat hij 2 x hdcp 2.2 hdmi ingang heeft
+ nog 2 normale hdmi ingang.3x usb. etc.
simpele ab maar werkt gewoon goed.

Pluspunten

• 4K + HDR
  • 2 X HDCP 2.2 HDMI
  • Vormgeving

Minpunten

• Netsnoer moeilijk los te maken
  • afstandbediening

Frank15 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig natuurgetrouw beeld

Na 2 keer eerder een Panasonic, zonder problemen, te hebben gehad (37 en 42Inch), nu gekozen voor deze 58 " TV. Aansluiten wees zich vanzelf en was binnen de kortste keren in bedrijf. Het geluid gaat via mijn Homecinema-systeem omdat ik het geluid van de tv toch wat te blikkerig vond.
De tv heeft een superscherp beeld, vooral als je demofilmpjes op You Tube ziet. Erg handig is de Netflix-knop op de afstandsbediening zodat je in een mum van tijd naar je favoriete film of serie kunt kijken. Een minpuntje vind ik, de niet al te grote, kijkhoek. Als je wat opzij van de tv zit wordt het beeld een beetje flets.

Pluspunten

• natuurgetrouwe kleuren
  • haarscherp
  • Netflix-knop op ab

Minpunten

• kijkhoek

Bas 12-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig beeld!

Na lang zoeken voor deze tv gegaan. 58 inch prima maat. Vormgeving prachtig! Beeld is meer dan goed, geen felle kleuren tov samsung maar getrouw. Echt bioscoop gevoel.

Pluspunten

• Ideale maat kijkafstand 4 meter
  • Audio meevaller

Minpunten

• Resolutie netflix zie je niet
  • Bluetooth niet voor koptelefoon

Johan 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi helder beeld en smalle rand

Na met volle tevredenheid jaren naar een Panasonic HD TV van 37 "te hebben gekeken was dit een stap voorwaarts. Het veel grotere scherm went heel snel en de smalle zilveren rand maakt het af. We zouden de TV in eerste instantie aan de muur bevestigen maar na het bevestigen van de pootjes toch maar op de TV kast gezet. Wilt U deze aan de muur bevestigen houd u dan rekening met extra ruimte voor evt aansluitsnoeren en pluggen.
Praktisch is het achter een dekplaat plaatsen van de HDMI en antennekabels.
Het beeld is helder, kleurecht en past zich aan aan het omgevingslicht, ook de grijs en zwartwaarden komen goed over. Verder zijn er heel veel aanpassingen mogelijk in een goed overzichtelijk menu, de keuzemogelijkheden worden toegelicht en maken een handleiding overbodig.
De geluidskwaliteit is wat minder maar met een goede soundbar of soundsysteem is dit op te lossen. Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop en wederom de keuze van een Panasonic.

Pluspunten

• 4K Beeld en upscaling
  • Designpootjes
  • Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Minpunten

• Geluidskwaliteit minder

RichieTheDrummer 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Panasonic TX-58DXW784 bij Media Markt gekocht

Qua vormgeving een hele mooie TV.
Beeld is echt heel erg warm, superstrak en mooi. Geluid is goed vanuit de TV zelf, maar natuurlijk beter via eigen geluidsinstallatie.
Verschillende netwerk opties geprobeerd die prima werken (DLNA, projectie laptop - TV, etc).
TV opnemen met een externe harddisc.
Ook nog eens 3D mogelijkheden.
Hoe dan ook, een hele mooie TV met veel mogelijkheden.

Prijs/kwaliteit verhouding in vergelijking tot andere TV's meer dan prima.

Absoluut geen moment spijt dat we deze TV hebben gekocht!

Het enige minpuntje vind ik Firefox OS, maar de belangrijke apps als Netflix, Videoland en YouTube zijn wel gewoon beschikbaar.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Heel mooi beeld
  • Veel netwerk mogelijkheden

Minpunten

• Firefox OS

Tom 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Helder, scherp en groot scherm

Een mooie en grote televisie die mij erg bevalt. Goede prijs-kwaliteit verhouding en eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• groot scherm van 58 inch
  • ultra scherp beeld
  • zowel op pootjes als aan de muur op te hangen

Erik 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk mooi scherm

Mooi en degelijk groot scherm. 4k hdr is zeker op deze tv van toepassing. Het apparaat is enkele kilo's zwaarder dan zijn concurrenten dit komt op mij neer dat er betere producten zijn gebruikt. Het beeld is natuurlijk afhankelijk van het signaal wat binnen komt. Maar full hd is ook al fantastisch om te zien en als je via You-tube de 4k hdr versies bekijk dan is het werkelijk super beeld. Alle mogelijkheden heb ik nog niet ontdekt maar er zitten er natuurlijk voldoende op. De WIfi werkt prima. De processor is snel. Ik heb er gelijk maar een panasonic blu -ray speler bij gekocht omdat we graag 3d kijken. Helaas zaten de 3d brillen niet bij de tv. Wel prijzig als je er 4 wil kopen ben je toch al gauw 150 euro extra kwijt. Het scherm geeft wat spiegeling geven met lichtinval.

Maar ik ben zeker tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • grootte
  • vormgeving

Minpunten

• geen 3d brillen bij geleverd
  • spiegeling van het beeld

Michael 21-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, prachtig beeld, echte kleuren en contrasten.

Lange tijd een panasonic plasma tv gehad. Tijd voor een nieuwe, grotere tv. Eerst goed de verschillende merken vergeleken bij de bcc. Al snel zagen we dat de panasonic het mooiste beeld had. Mooie contrasten en natuurgetrouwe kleuren. Dus geen felle kleuren waar je ogen pijn van doen. Het beeld is helder en scherp. Zwart is ook echt zwart en wit echt wit. Heel belangrijk voor het contrast en donkere filmbeelden. Mooi design, makkelijke bedieningsmenu en het feit dat we met de vorige tv van panasonic nooit een probleem hebben gehad, viel de keuze snel op deze tv. Ook de prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Uitstekende televisie voor een schappelijke prijs.

• Prachtig beeld
  • Mooi afgewerkt

Minpunten

• Geen/ nog niet ontdekt

Frederik 17-12-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding voor deze top TV

Na lang wikken en wegen, talloze reviews en vergelijkingen gekozen voor deze Panasonic televisie. Absoluut het beste scherm in deze prijsklasse. Mooi vormgegeven scherm met fantastisch beeld! 4kuhd via netflix is helemaal top.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Snelheid apps
  • Vormgeving