Panasonic TX-58DXW784 - Reviews

4,10 cm dikte
58 inch

Arie uit Brabant 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een beeld !!!!

Echt een prima beeld, ik heb er een tijdje naar gezocht, maar gevonden TOP!!!.
Het is een erg goed scherm dat qua prestaties meekan met de veel duurdere concurrenten.
Goede afwerking, en vele mogelijkheden.
Ik gebruik geen antenneaansluitingen, dus daar weet ik niets over te zeggen.
Kortgezegd is dit een echte topper.

Pluspunten

• perfect formaat beeld
  • degelijke afwerking
  • toch nog redelijk geluid voor een plat scherm
  • veel aansluitingen ook usb 3
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• gewicht
  • weinig apps in store

Jan-Willem Linschoten 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch scherp beeld

Sinds een paar dagen in bezit en nu al erg tevreden over deze aankoop. Ook mijn vorige tv was een Panasonic dus de keuze was snel gemaakt. Heerlijk royaal 58 inch scherm, mooie scherpe beelden en levendige kleuren zeker in 4k! De vele mogelijkheden maken het tot een waar feest om naar te kijken. Geluid van de tv is een stuk minder maar heb ik opgevangen met een soundbar. Tevens kan de tv spiegelen en is de kijkhoek minder als bij de concurrenten echter heb je hier geen last van als je recht voor de tv gaat zitten. Absoluut een aanrader met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Royaal scherm
  • Scherpe beelden
  • Afwerking en design

Minpunten

• Kan spiegelen
  • Kijkhoek

Mrblank 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, met schitterend beeld

Schitterende TV voor een zeer schappelijke prijs. Ook fijn zijn de opties van de pootjes, zodat de TV ook op een kleine TV kast past. Opmerking: als je de TV aan de muur wilt bevestigen, houdt dan rekening met de Ethernetkabel en Spdif-kabel. Deze steek je horizontaal in de TV. Dus zorg voor 3,5 cm afstand tussen muur en TV.

Grootte van 58 inch moet echt een paar dagen wennen. Maar daarna ga je het steeds meer waarderen. Het geluid blijft een kritisch punt, maar dat geldt ook voor de modellen boven de € 2000,00. Je kunt kiezen voor de fabrieksinstellingen wat het beeld betreft, maar even 'sleutelen' in de mogelijkheden kan zeer fraaie beelden opleveren. Verder doet de TV wat je van een semi-high end mag verwachten: zeer mooi beeld, een afstandsbediening welke redelijk logisch in elkaar steekt, en maar dan voldoende opties met internet. Tip; download TV Remote 2 voor nog meer gebruiksgemak.

Pluspunten

• helderheid
  • grootte
  • toegankelijkheid
  • snelheid

Arno Grift 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Beoordeling panasonic tx-58dxw784

Wat zijn wij blij met deze mooie aankoop. Makkelijk in gebruik en geeft een schitterend helder beeld. Een ware thuis bioscoop. Een absolute aanrader

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Helder beeld

Minpunten

• Handelbaarheid

A.K. 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Grote Heldere Scherm

De Panasonic tv werkt zoals het hoort, veel functies.
Prachtige Kwaliteit groot scherm.
Hele goede koop, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Grote Scherm
  • Goede Kwaliteit
  • Dun
  • Makkelijk op te hangen

Minpunten

• Nog geen

G.Mensink 03-10-2016 Product paar dagen in bezit

Sublieme beeldkwaliteit

Van Plasma naar LED....help!! Ben nog steeds overtuigd van het feit dat Plasma het meest natuur getrouwe beeld realiseert. Maar aangezien Plasma niet meer te leveren is en mijn Panasonic Plasma TV weliswaar een super beeld weergeeft, wilde ik qua scherm afmetingen groter. Het merk Panasonic is naar mening heerser boven alle andere merken. Dan toch maar de overstap naar LED, in dit geval een 4K Ultra HD en 58" schermgrootte. De keuze had ik al vrij snel gemaakt n.a.v. de specs. Ik moet zeggen, dat de nieuwe generatie TV schermen van Panasonic de Plasma evenaart. Natuurlijk is het beeld scherper door de 4K resolutie, maar de kleuren, helderheid en het diepe zwart/wit ben ik meer dan tevreden over. Realistisch beeld en kleuren zoals het bedoeld is. Geluid is voldoende, maar minder dan mijn "oude" toestel. Goed, wat kun je verwachten van zo'n slim line. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Pluspunten

• Realistisch beeld

Minpunten

• Geluid redelijk tot voldoende

frank westerborg 02-10-2016 Product paar weken in bezit

mooi scherm. staat goed, prima beeld

er zijn ruim voldoende mogelijke heden. uitstekende zwartwaarden en redelijk goed geluid een goede maatverhouding en ziet er ook goed uit. prima tv voor nu en de toekomst.

Pluspunten

• goede zwart waarden
  • vloeiend beeld

Minpunten

• geluid

paul 24-09-2016 Product paar weken in bezit

Groot scherp Scherm

Mooi groot helder scherp scherm, duidelijke en diepe kleuren. Snelle App store met vele bekende apps.

Pluspunten

• scherp beeld
  • goede kleuren
  • geen vertekeningen