LG 55UH661V - Reviews

8,9

Douf 15-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch beeld. Eenvoudige installatie

Ik heb al langer LG tv's en kan zeggen dat de installaties steeds eenvoudiger wordt. De tv werkte na 10 minuten al. Het beeld is super, webos3 is heel fijn. Alle functies, apps binnen 2 klikken te starten. Mijn jonge dochters weten Netflix al te vinden. Ziet er zonder dat de tv aanstaat al goed uit.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Goed beeld
  • Eenvoudige bediening
  • Instellingen eenvoudig aan te passen
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Minpunten

• Component aansluiten recht op achterpaneel

RBK 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top UHD 4K TV

Eerst naar de mogelijkhede/ prijzen van Samsung gekeken maar uit eindelijk bij LG terecht gekomen op basis prijs/mogelijkheden. In eerste instantie voor de LG49UF850V maar na vergelijking in de winkel ( plattetv in Breda) waar we uitstekend geholpen zijn met goede uitleg en alle tijd voor je vragen is de keuze gevallen op de 55UH661V model 2016. Met de kijk afstand van 3,5 meter komt deze 55 Inch uitvoering goed tot zijn recht. TV heeft mooie strakke lijnen waarbij wel opgemerkt moet worden dat de TV een beter voet verdient van steviger materiaal dan het plastic bij deze uitvoering. De gebruiks aanwijzing is zeer sumier, het instellen van de tv naar je eigen smaak gaat makkelijk maar neemt wel enige tijd in beslag. Na 2 dagen hebben we nu alles naar onze wensen ingesteld staan. Geluid van de TV speakers is niet slecht maar wij preferen geluid via optische kabel naar onze soundbar. Dit het heel makkelijk in te stellen en kunt meerdere keuzes maken. Beeld scherpte en helderheid zijn werkelijk uitstekend, ondanks dat er nog weinig 4K uitzendingen zijn spettert het beeld er af als je via netflix naar house of cards in 4 k kijkt. De kijk hoek van deze TV is vanaf alle plekken zeer goed dat was met onze Samsung HD toch wel stukken minder. KPN is begonnen met test 4k settopbox en hopelijk komen zij snel met 4K abonnement zodat iedereen die een 4K Tv bezit volop kan genieten van de mogelijkheden die deze TV biedt.