Philips 55PUS7181 - Reviews

4,40 cm dikte
55 inch

Hans 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch toestel goede beeldkwaliteit

Ik ben onder de indruk van de beeldkwaliteit, dit in combinatie met de ambilight is een fantastische ervaring! Ook de integratie van android biedt vele mogelijkheden waardoor het toestel zich makkelijk laat bedienen. Als je een android smartphone hebt kan je héél eenvoudig fotos en filmpjes streamen naar je tv. De geluidskwaliteit is behoorlijk goed voor een flatscreen tv. Uiteraard is een surround systeem nog steeds aan te bevelen. Het toestel heeft een zeer strak design en is een van de weinige tv's van die grootte met een draaibare steun in het midden. Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop!

Pluspunten

• 4K beeldresolutie
  • android
  • strak design
  • soundbar

Minpunten

• helderheid van beeld te fel
  • niet alle apps beschikbaar

Poetser 19-12-2016 Product paar weken in bezit

Korte levensduur

Na 1 week kwam het 1ste probleem. Op you tube werd het downloaden van 4k beelden zeer traag terwijl andere video's gewoon snel laden ?? Nog dezelfe week schakelde de tv zich vanzelf aan en uit?Enkele dagen erna kregen we problemen met het overschakelen naar hdmi (ps4pro) krijgen dan een grijs beeld? Daarna krijg ik de melding dat de module niet goed zit terwijl hij er goed inzit? Tv besturen met de smartpfone heeft het ook 2 weken gedaan en stopte er ook mee. Het is derde philips tv die het na korte tijd het voor gezien. Ben een beetje klaar met Philips en ik hoop dat ze dit probleem snel oplossen.

Pluspunten

• Mooi beelden 4k
  • Gamen

Minpunten

• Afstandsbediening
  • Weergave gezichten van personen
  • Levensduur

Esther 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Superscherp beeld op groot scherm

Beeldscherm mooi groot maar door stro design niet te opvallend. Soundbar onder tv geeft goed geluid weer. Ambilight 3 zijden geeft net dat extra kijkplezier. Haarscherp beeld. Lichte tv.

Pluspunten

• Geweldig kijkplezier door scherpte
  • Mooi geluid

Minpunten

• 3 kleuren stekkertjes lastige plek

johan.berghammer 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

grootscherm

mooi beeld en een goed geluid het is aanrader dus als je goede televisie wil kopen ga dan kijken naar deze televesie

japio 18-11-2016

Goede versterker, draaibare voet en ambilight

Mooie tv, maar bij bewegende beelden en dan vooral bij sport beelden laat de tv een grootte steek vallen en bij op standby zetten gaat ook de ziggo decoder uit en bij aanzetten eerst weer zoeken, jammer Philips!!

Pluspunten

• versterker
  • draaibare voet

Minpunten

• bewegende beelden
  • standby zetten

ingrid krediet 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm prachtige uitstraling door het ambilight

Gekozen voor deze tv omdat we echt weer ambilight wilden en een groter scherm
Het geluid is veel beter door de ingebouwde soundbar
Ook een voordeel dat er aan 3 zijden ambilight is
Een aanwinst waar we heel blij mee zijn
Bovendien geeft Philips een prima service dat hebben we ervaren met onze vorige tv

Pluspunten

• geluid
  • ambilight 3 zijdig
  • draaibare voet

Minpunten

• niet gevonden

Merijn 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Langzaam scherm en verticale strepen

TV sinds een paar dagen in bezit en netflix en films kijken is goed te doen, maar voetbal kijken danwel spelen op de ps3 is een drama.

Ik krijg meerdere verticale strepen om +- 15 cm in beeld en het beeld is niet scherp, daarnaast blijft er bij snelle bewegingen een zwarte waas hangen. TV gereset en alle instellingen geprobeerd echter probleem niet kunnen verhelpen.

Ervaart iemand anders ook dit probleem?

Bblanke 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en scherp beeldkwaliteit

Mooie rustige en scherpe beeldweergave. Makkelijk te installeren. Makkelijk en snel bedienbare apps. Doormiddel van het toetsenbord op de achterkant van de afstandsbediening makkelijk te bedienen. Mooie Ambilight. Geluid doormiddel van de geluidsbar onder de tv zeer goed. Nog niet lang in bezit maar meer dan tevreden over de aankoop. Standaard 2 jaar fabrieks garantie.

Pluspunten

• Scherpe beeldkwaliteit
  • Snelle apps
  • Fijne afstandsbediening
  • Mooie Ambilight

Minpunten

• Nog geen gevonden

Herman 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima 4k Philips tv

Prachtig beeld en geluid, veel mogelijkheden om geluid en beeld persoonlijk te maken. Ambilight kan ook uit.
Handige android mogelijkheden.

Ben 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Problemen met deze TV

6,8
Vanaf de dag van aankoop Valt het geluid van de Tv spontaan uit
De tv uit en opnieuw aanzetten en het geluid doet het weer
Het valt me op dat ik niet de enige ben met dit probleem
Het beeld is echt prachtig

Bruggeman 17-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips 55PUS7181

Mooie TV met 3-zijdig Ambilight. Software grote verbetering tov modellen van 2 a 3 jaar geleden. Werkt perfect. Geluid is beter dan menig TV door kleine ingebouwde soundbar, maar een externe soundbar blijft uiteraard beter.

Rob 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende TV

Prachtig en haarscherp beeld. Ambilight is een geweldige aanvulling die de belevenis van het kijken vergroot. Het geluid is voor zo'n platte tv niet slecht. De tv is ook mooi vormgegeven en misstaat ondanks het grote formaat, niet in de woonkamer. Leuke extra's door de apps. Vooral afstandbediening op telefoon op is leuk. Enige minpuntje is dat de tv niet altijd even snel is met reageren op de afstandbediening. Zappen tussen kanalen gaat niet erg snel.

Carla 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips 55PUS7181/12

Prachtige tv, zeer mooie uitstraling waar ik voor gegaan ben. Uiteraard ook voor beeld en geluidkwaliteit. Ambilight is even wennen in het begin maar wordt nu als positief ondervonden. Nu al super tevreden over deze aankoop.

Anna Maria 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

PHILIPS 55PUS7181 Mooi Design

Afwerking-Uitstraling,mooi vormgegeven platte TV.
Ingebouwde Soundbar 45W,goede geluidskwaliteit.
Veel mogelijkheden instellen Beeld en Geluid.
TV-scherm staande op voet is draaibaar,(zeer handig).
Ambilight; eerste kennismaking is positief.
Pluspunten; voldoende aansluitingen inclusief 1Scart-aansluiting,
Bijv. aansluiten van een spelcomputer die alleen scart heeft!!!!!!!
Klein minpuntje; Afstandbediening bovenste symbooltjes,betekenis in tekst haast niet te lezen.

Ronald 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een nieuwe ervaring

Onze vorige Philips Ambilight was een van de eerste tv's daarmee uitgerust. Toe aan vernieuwing, en direct met een groter beeldscherm.
Pas een dag in mijn bezit, maar indrukwekkend van de mogelijkheden en geluid- en beeldweergave. Gaan we veel mooie momenten mee beleven.

Peter 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

55PUS7181/12

7,6
Prima televisie en zeker een vooruitgang met de verouderde versie die we hadden.
Toch 1 minpuntje waar wij tegen aan lopen.
We moeten vaak twee keer de televisie aanzetten (van stand by afhalen) om hem echt te starten, dat is wel vervelend.

marcel 08-07-2016 Product paar weken in bezit

'n plaatje aan de muur

mooi vormgegeven platte tv, super scherp beeld en mooi geluid. Gemonteerd op de muur is het net een levend schilderij.

Henk 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

prima tv, super ambilight

Het beeld en de kleuren van de tv zijn erg mooi. Ambilight is heel fijn, maakt het beeld scherp en is rustig aan de ogen. Als je de ambilight uitzet, mis je het meteen.

HC 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super Tv met Super Geluid

Mooi vorm gegeven tv.
Heldere beeldkwaliteit die mijn slechts 6 jaar oude tv doet verbleken.(ook een philips ambilight).
de soundbar die er aan vast zit doet de geluidskwaliteit erg goed t.o.v. een standaard platte tv. mooi vol en helder geluid en beeld i.c.m. met het ambilight geeft een heerlijke tv beleving.
Vanuit alle (normale) hoeken goed zicht.

Wig 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Na een Sony nu deze wat een verademing

na enkele jaren met een sony bravia tv 40inch een philips 55 inch gekocht moest wel even wennen formaat en aan het ambillight maar wat een super beeld en geluid met die soundbar