Samsung UE55KS7500 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,84 cm dikte
55,0 inch

Beoordeling op basis van 61 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

maurinvv 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Beste koop in jaren!

Hoewel het geluid niet helemaal geweldig is, voldoet de rest van de TV volledig aan mijn verwachtingen. Wat een ongelofelijk scherp beeld en ook zeer vloeiend.

Voor de mensen die twijfelen: gewoon doen je krijgt zeker geen spijt

Pho3niX 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE55KS7500 - Ultiem Genot

Na negen jaar word toch wel een keer tijd dat we een nieuwe Samsung TV aanschaffen! We hebben hem uitgepakt en aangsloten en we hebben genoten van alle snufjes en kijk belevenis. Deze Samsung UE55KS7500 Curved 55 inch heeft alles wat je moet hebben. Met ingebouwde Wi-Fi blijft jou tv up-to-date zodat je altijd laatste firmware updates binnenhaalt. Ik geef deze Samsung UE55KS7500 10+

Gebruiker 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

TV kijken is een feest!

Een geweldige ervaring om deze beeldkwaliteit in huis te hebben. Haarscherpe beelden en een prachtig vormgegeven TV. Het lijkt soms 3D in 2D !

wilbersj 13-08-2016 Product paar dagen in bezit

Aankoop Samsung UE55KS7500 SUHD TV

Deze TV gekocht aan de hand van de reviews op Kieskeurig. TV voldoet aan alle eisen die ik had. Geweldig beeld en zeer slimme smart afstandsbediening, zo hoort een slimme afstandsbediening te werken. Genoeg mogelijkheden voor beeld instellingen. 3-D niet mogelijk maar gaat toch verdwijnen en voegt in mijn ogen niets toe.

Pluspunten

• Geweldig beeld
  • Slimme afstandsbediening
  • Voldoende mogelijkheden

Henry Hopmans 31-07-2016 Product maand in bezit

Een Beleving

Om naar een Samsung Curved televisie kijken is een beleving die niet te beschrijven is. Je moet het ervaren en dan kun je er een oordeel over geven. En dit oordeel is altijd positief. Als of je zelf midden in het beeldmateriaal zit. Het geluid, het beeld, de mogelijkheden en het gebruikersgemak, het klopt totaal allemaal. Het allemaal op de juiste manier op elkaar afgestemd. De vormgeving is perfect, deze televisie is een sieraad voor bij het interieur. En wat de duurzaamheid betreft, daar heeft Samsung zich allang mee bewezen en steken ze ver boven de andere uit. Je blijft er gewoon voor thuis om televisie te kijken. Of je nu naar sport of film zit kijken het is een ware beleving.

Rock 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Een echte TV.

Haarscherp beeld. Je ogen moeten gewoon wennen aan het beeld. Bij het kijken van de F1 lijkt het alsof je midden in de race zit. Geluid is goed. Nagenoeg geen schittering in het beeld. Wij hebben veel ramen en dus veel lichtinval, maar dat is geen probleem. Niet helemaal recht voor het beeld zitten, geeft geen problemen. Veel mogelijkheden. De mogelijke apps worden hier zeer gewaardeerd. Wij vinden dit een geweldige tv!

Maaike 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Erg fijne en mooie tv in 4k!!

Zo blij met onze aankoop, mooi beeld, super stylish. Echt een aanrader! Gemakkelijk aan te sluiten, extreem dun!

Ramon 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Magnifiek,helemaal blij.

Vandaag onze UE55KS7500S thuis geleverd ,mijn man helemaal blij.
Wat een superieur ,magnifiek oogstrelend beeld en vormgeving.
Mijn zoonlief kan eindelijk op een megabeeld, met een scala van prachtige kleuren zijn You tube filmpjes bekijken.

Vincent 14-06-2016 Product maand in bezit

Van de nood een deugd gemaakt

Mijn vorige ambilight tv kwam te overlijden na vier en een half jaar dus "moest" ik aan een nieuwe. Het is dus deze Samsung geworden en ik heb er geen seconde spijt van. Wat een haarscherp beeld en hoe makkelijk te bedienen. Echt een aanrader. Mijn vorige toestel had best wel wat eerder stuk mogen gaan.

Vincent

Mart 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bioscoop gevoel

Wat een prachtig beeld heeft deze TV van Samsung.........Mooi.
Dit Curver toestel past heel mooi in ons appartement.
Ik raad iedereen aan om deze TV te kopen.

Vlodrop74 07-06-2016 Product maand in bezit

Oogstrelend juweeltje met perfect beeld en geluid

Via, en op advies van, PlatteTV.nl heb ik de Samsung Curved UE55KS7500S TV gekocht. Al bij het openen van de doos kwam een brede glimlach tevoorschijn. Wat een juweeltje om te zien. Strakke afwerking, perfect vormgegeven, een meubelstuk op zich!
Nadat de tv aan de muur bevestigd was, alle kabels netjes weggewerkt in de muur, alles aangesloten en vanaf de bank met de afstandbediening gaan installeren. Het installeren gaat praktisch vanzelf, een paar standaard instellingen bevestigen en de tv regelt het zich verder zelf (daarom wellicht Smart TV).
Nadat alles geïnstalleerd is, kun je meteen genieten van een superieur beeld en, dat verbaasde mij ten aanzien van mijn vorige (Philips LCD tv), perfect geluid, ook zonder Home Cinema Set. De afstandbediening van de tv bedient ook de Ziggo apparatuur en de (Samsung) HCS zonder problemen, wat weer een tweetal afstandsbedieningen scheelt op tafel. Tot nu toe heb ik nog geen puntjes kunnen ontdekken waarvan ik denk dat ze beter hadden gekund. Perfect beeld, prima geluid, volop mogelijkheden. Een aanrader. En wat betreft de prijs, dat hoeft zeker geen drempel te zijn. Op het moment van betalen ben je misschien ontevreden, maar vanaf het eerste moment dat je ervoor zit ben je de prijs vergeten en geniet je enkel nog!

Tevreden klant 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung SUHD tv 55 inch 7000 serie curved

9,6
Mooie vormgeving prachtig beeld en geluid.
We hebben hem gister pas geinstalleerd maar hier gaan we weer jaren plezier aan hebben.
De oude Samsung kan naar boven die het ook nog steeds super doet. wij zijn Fan !!

mary pellikaan 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Pronkstuk in onze kamer

Wat een heerlijkheid een nieuwe samsung. Het is gewoon weer heerlijk tv kijken. Scherm is lekker groot. Mooi van vorm heerlijk dun.
Mooi Beeld curved scherm. Ik ga niet meer weg. Toppertje aan mijn man gegeven voor zijn verjaardag. Al was ik in het begin bang dat hij hem niet mooi zou vinden. Dus heeft wat nagels gekost.

Tim 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fraaie TV, waar voor je geld

Na een maand zoeken eindelijk de tv gevonden die een perfecte prijs-kwaliteit verhouding heeft. Je zou bijna gaan voor de modellen die begin 1000 euro zitten, maar dan heb je al gauw te maken met uitloopmodellen. Dan is het mijn advies om iets meer uit te geven en voor het nieuwste model te gaan.

Ik ben in het bezit gekomen van een Samsung UE55KS7500 TV. Een prachtige TV met een geweldig design. Daarbij is de beeldkwaliteit erg goed en overtreft het mijn verwachtingen.

Ook is de curved erg fijn en maakt het nog realistischer en lekkerder kijken.

Ik ben zeer tevreden en ik dat wanneer je net iets meer wilt uitgeven je de komende jaren zeker gebakken zit met een prachtige TV!

Wil Dohmen 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Samsung UE55KS7500

Prachtige led tv. beeld/ geluid heel mooi. Ook het gemak van de bediening is geweldig met de Smart Remote Button.

Pluspunten

• Makkelijke bediening en installatie.
  • Smart afstandsbediening.

Wil Dohmen 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Eenvoudige installatie, makkelijke smart remote bediening.

Een geweldige toestel met heel veel mogelijkheden, snelle installatie en prachtig beeld. Ik ben heel erg tevreden met deze led tv.

Pluspunten

• Makkelijke bediening en installatie.
  • Smart Remote afstandsbediening.

naf 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Heldere kleuren

Erg mooie TV, erg eenvoudig in gebruik aansluiten en installatie was werkelijk kinderspel. Erg handige voor apps. Werkt prima samen met de ziggo ontvanger. Wij missen een scart aansluiting voor bv. WII (maar dat is aan te passen) verder zijn de kleuren bij een niet ideale kijkhoek niet optimaal. Gelukkig hebben wij daar geen last van.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • kleuren
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• geen scart
  • kleuren bij niet ideale kijkhoek

John 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi helder beeld

uitstekende televisie.scherp en helder beeld.gebogen scherm prima vanuit elke hoek te bekijken.heb een wandbeugel erbij besteld vanwege de beperkte vrijheid om de televisie te draaien vanwege de pootjes op het uiteinde van televisie op een kastje.

Pluspunten

• mooi scherp beeld
  • dunne rand

Minpunten

• voetjes onder tv

Mario 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Al je films wil je opnieuw bekijken

Indrukwekkende afmeting als 'ie eenmaal in je huiskamer staat. Schitterende kleuren tot en met het diepzwart. Al je films wil je opnieuw bekijken door de schitterende beelden en de enorme afmeting. Het licht gebogen scherm geeft een net wat betere kijk op de randen van je beeld t.o.v. vlak.
Hier start je thuisbioscoop.

Pluspunten

• Kleuren
  • Gebogen scherm

Minpunten

• Redelijk bas geluid

Mike 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Samsung eu55ks7500

Ik ben super tevreden over de televisie echt een aanrader. Scherp beeld. Mooie heldere kleuren. Strak design.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Makkelijke bediening
  • Strak design
  • Dun

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken