Samsung UE55KS7500 - Reviews

Diepte
8,84 cm dikte
55 inch

lorenzo 05-12-2016

Great TV but first delivery was broken

When we reached home and opened the box we found the screen was cracked internally. We've received another one but it took us almost a day and no one even apologized with us.
Marco 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig beeld, eenvoudig aan te sluiten

Het beeld is prachtig en dat is de hoofdreden van mijn cijfer. Daarnaast was het eenvoudig om de tv te installeren. Ook mooi is dat hij apparatuur herkent. Zo heb ik ook een Samsung Soundbar aangeschaft en ze herkenden elkaar heel snel, waardoor het geluid binnen no time via de Soundbar mijn kamer in blies. TV kijken is nu echt weer genieten!

Arny 15-11-2016 Product paar weken in bezit

Super tv

Wat een geweldig beeld. Televisie kijken is hiermee echt genieten. Makkelijke bediening.
En voor een televisie ook super mooi geluid.

zilger 06-11-2016 Product paar weken in bezit

Top TV

Zeer helder en zuiver beeld. Installatie is zeer gebruiksvriendelijk, WIFI werkt perfect. Dit is echt een aanrader.

Pluspunten

• Helderheid beeld
  • Bedieningsgemak

Guus 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch scherm

Een mooi scherm, de curving geeft een goed diepte effect en met zeer scherpe beelden en een o zo makkelijke installatie, tevens een goed geluid ook zonder een soundbar

Pluspunten

• scherpte scherm
  • geluid
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• nog geen gevonden

Fred 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld

We zijn erg tevreden met de Samsung 7500 serie. Duidelijke instructie voor het uitpakken en installeren. Mooi beeld, geen rand meer.
Geluid is ook prima!
Enige minpuntje is dat er geen scartaansluiting is, maar zeker een aanrader!
We zijn heel tevreden!

rick ruchti 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

groot scherm

zeer mooi product. grootscherm. afstandsbediening is echt top werkt prima op voice control. is echt genieten. uitstekend beeldkwaliteit

Michel 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

UE55KS7500 SUPER MOOI BEELD CURVED

had een samsung 7000 800 mhz die was al fantastisch maar curved tv kijken met de laatste nieuwe technieken is helemaal real! diepte en scherpte in combinatie met de levensechte kleuren geven een extra beleving aan al je kijkmomenten van film netflix of hd tv kijken wordt nu echt beleven!

Pluspunten

• rustig stabiel beeld
  • je zit in de film
  • diepte is real

Minpunten

• spiegeld iets maar daar wen je snel aan!

Guus 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

De televisie is vandaag afgeleverd en makkelijk zelf te installeren. Mooi groot scherm, scherp beeld. De apps van Netflix en Videoland staan er al op, alleen nog even inloggen en dan lekker films en series zonder reclame kijken

Pluspunten

• mooi scherm
  • mooi beeld
  • fijne afstandsbediening

Minpunten

• Een middenpoot zou handiger zijn

wilbersj 13-08-2016 Product paar dagen in bezit

Aankoop Samsung UE55KS7500 SUHD TV

Deze TV gekocht aan de hand van de reviews op Kieskeurig. TV voldoet aan alle eisen die ik had. Geweldig beeld en zeer slimme smart afstandsbediening, zo hoort een slimme afstandsbediening te werken. Genoeg mogelijkheden voor beeld instellingen. 3-D niet mogelijk maar gaat toch verdwijnen en voegt in mijn ogen niets toe.

Pluspunten

• Geweldig beeld
  • Slimme afstandsbediening
  • Voldoende mogelijkheden

Henry Hopmans 31-07-2016 Product maand in bezit

Een Beleving

Om naar een Samsung Curved televisie kijken is een beleving die niet te beschrijven is. Je moet het ervaren en dan kun je er een oordeel over geven. En dit oordeel is altijd positief. Als of je zelf midden in het beeldmateriaal zit. Het geluid, het beeld, de mogelijkheden en het gebruikersgemak, het klopt totaal allemaal. Het allemaal op de juiste manier op elkaar afgestemd. De vormgeving is perfect, deze televisie is een sieraad voor bij het interieur. En wat de duurzaamheid betreft, daar heeft Samsung zich allang mee bewezen en steken ze ver boven de andere uit. Je blijft er gewoon voor thuis om televisie te kijken. Of je nu naar sport of film zit kijken het is een ware beleving.

Cees 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE55KS7500XXN HDR

Wat een ongelovelijk mooi beeld en geluid, instellen is een makkie, geeft rust aan de ogen, beest van een machine!! supergaaf!

Joep 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung curved 7500 serie

Super TV. Geweldig beeld met mooie kleuren en door de curve een mooi 3D effect. Gemakkelijk te installeren en eenvoudig in gebruik. Super blij met deze aankoop, wij vinden het vanaf het eerste moment een geweldige tv!

jans 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke TV

Goede, mooie degelijke tv. een aanrader voor iedereen.
klein nadeel vindt ik de spiegeling van lichtinval.

pieter 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

ue55ks7500

sinds een paar dagen in mijn bezit,niets dan lof over deze tv,
haarscherp beeld,geluid via mijn heos systeem ,hangt mooi op beugel tegen mijn tv meubel.
aansluiten ging vanzelf , niets meer allemaal inpluggen maar via bijgeleverd kastje werkt 200%
ook YouTube en internet snel en goed.
aanrader zeker zijn geld waard

SAMSUNG genieter 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE55KS7500

De TV laat zich heerlijk bedienen en reageert snel.
Netflix heeft nog nooit zo vaak aangestaan.
Elke dag genieten

WP 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

2e Samsung ook super goed

Vandaag mijn 2e TV gekocht. Super beeld en geluid. Goede integratie met Internet. Werkt nu vlekkeloos met bv Youtube

arockfella 14-07-2016 Product paar weken in bezit

Je betaalt niet te veel voor prachtig beeld

Beeld is prachtig. de vormgeving van de televiesie had ik niet anders gewild. ik had meer mogelijkheden verwacht, maar de televisie doet wat je verwacht en ik heb geen castingdevice meer nodig!

Rock 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Een echte TV.

Haarscherp beeld. Je ogen moeten gewoon wennen aan het beeld. Bij het kijken van de F1 lijkt het alsof je midden in de race zit. Geluid is goed. Nagenoeg geen schittering in het beeld. Wij hebben veel ramen en dus veel lichtinval, maar dat is geen probleem. Niet helemaal recht voor het beeld zitten, geeft geen problemen. Veel mogelijkheden. De mogelijke apps worden hier zeer gewaardeerd. Wij vinden dit een geweldige tv!

Maaike 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Erg fijne en mooie tv in 4k!!

Zo blij met onze aankoop, mooi beeld, super stylish. Echt een aanrader! Gemakkelijk aan te sluiten, extreem dun!