Samsung UE65KS7500 - Reviews

10,50 cm dikte
65 inch

Metalsa 05-08-2016 Product kwartaal in bezit

Niks anders meer dan Samsung

prachtige tv en super beeld.
super makkelijk bij het installeren
nu 3 maanden in mijn bezit en super blij mee.
Ik heb er ook een mooie soundbar bijgenomen.
bedankt radio von Burg en bedankt Samsung.

Pieter 30-07-2016 Product paar weken in bezit

Super mooie TV. Aanwinst voor de kamer

Echt super mooie tv.
Twijfelden over "gewoon platte" tv of de curved maar geen spijt. Wat een prachtige beeldkwaliteit.
Prima geluid maar wij hebben de curved soundbar erbij gekocht omdat we qua geluid soms net even wat meer wensen.
Echt een mooie TV. Aanwinst voor het interieur!

Ivo 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een visueel genot voor iedere Home Theatre fanaat

Soms heb je van die dagen dat je een winkel in loopt en denkt: weet je wat, ik doe het gewoon. Dit is exact wat ik had toen ik met mijn zwager meeging om zijn tv te kopen.

Ik zat in de winkel te kijken naar de tv die hij binnen een paar minuten zou aanschaffen en het leek alsof de tv zei: waarom koop je me niet? Je kan het betalen en eigenlijk verdien je het ook. Ik bedoel, je werkt hard, zorgt goed voor je vrouw en je bent al met al een goed mens. Dus waarom koop je me niet?

Ik luisterde goed naar de woorden van de tv maar ik was nog niet direct overtuigd. Ik besloot om eerst even wat te eten en te drinken, zodat ik nog tijd had om wat reviews/specs goed te bekijken.

Vrijwel iedereen is laaiend enthousiast over de Samsung UE65KS7500 vanwege zijn beeldkwaliteit, maar ik weet dat er meerdere zaken belangrijk zijn om een goede gebruikerservaring te beleven. Na het eten besloot ik weer terug te gaan naar de winkel en alles uit te proberen zoals ik dat thuis ook zou doen. Er waren een paar zaken die mij direct positief hebben verrast:

1. de tv start heel snel op (ongeveer 1 seconde en je kan er direct mee werken)

2. Het werkt intuitief: zonder een gebruiksaanwijzing kan je direct met de smart tv afstandsbediening aan de slag

3. Spraakherkenning: werkt a la Google/Siri. Hou er wel rekening mee dat het niet goed werkt als je in sommige apps zit

4. De apps: genoeg om een Chromecast/Apple TV te vervangen. Ik gebruik zelf Deezer, YouTube, Netflix (zelf met gebruikersprofielen in het startmenu en laatst bekeken aflevering), NOS. De RTL XL is momenteel ook als app toegevoegd, dus hier en daar kan je nog oude recensies lezen waarbij er vermeld staat dat de app niet meer beschikbaar is. Dit klopt dus niet meer. Voor de Synology gebruikers: DS Video is ook beschikbaar als app!! Dit scheelt het opstarten van een computer/Raspberry Pi of andere Kodi apparaten.

5. Te koppelen met Bluetooth. Niet alleen voor de invoer van randapparatuur (muis, toetsenbord, die overigens ook met USB gekoppeld kunnen worden, hoewel ik dit nog niet getest heb) maar ook voor het doorgeven van geluid. Heb je een Bluetooth Noise Cancelling Headphone liggen, dan is dit een leuke bijkomstigheid

6. Vele koppelmogelijkheden (DLNA)

7. Ingebouwde mediaplayer

Maar het meest belangrijke is natuurlijk de kwaliteit van het beeld.

Ik heb hem nu een paar dagen in het bezit. De beste manier om de kwaliteit te omschrijven is: het ziet eruit als in de winkel. Een MKV bestand van 1080P is bijna te vergelijken met het demo materiaal in de winkel. Het is werkelijk waar schitterend!

Dit was een van mijn duurste impulsaankopen ooit maar ik heb er totaal geen spijt van. Zelfs mijn vrouw kan er mee overweg zonder 1 keer iets uitgelegd te krijgen.

Het enige vervelende is dat ik nu de neiging heb op mijn 7.1 opstelling te upgraden... :-(

bosleyboy 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE65KS7500

Mooi beeld , gemakkelijke afstandsbediening , knap met bijgeleverd kastje om aansluitingen netjes weg te werken kortom mooie televisie.

Gerard 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Samsung UE65KS7500SXXN

Mooie Samsung TV met veel mogelijkheden, dit is mijn eerste curved TV, mooi groot en scherp beeld met redelijk goed geluid voor de normale programma's, heb er wel een Bose sound bij gekocht voor nog beter geluid. Heb nog niet alles kunnen uit proberen, maar het ziet er gebruiks vriendelijk uit.

Yvonne Jansma 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top televisie.

Mooie lijn van de tv, we hebben de tv opgehangen zodat we hem alle kanten op kunnen draaien.
Het beeld is in een woord samen te vatten PRACHTIG.
Koste wel wat maar dan heb je ook een sieraad in huis.
Hoop dat we er lang plezier van mogen hebben, daar zijn we trouwens niet zo bang voor, we kopen altijd Samsung televisies. Dus als u een nieuwe tv wil kopen dan beveel ik hem 100% aan

Leenders 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Echt een top televisie!!!

Zojuist de Samsung UE65KS7500SXXN 65 inch aangeschaft (curved) Wat een beest is dit, Super gaaf design en haar scherp beeld! Echt een top product! Ik kan er meer niet over zeggen, top top top!

Jesse 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung Curved 65" + soundbar

Zojuist deze tv gekocht. Makkelijk in te stellen en gelijk genieten van de mooie beeldkwaliteit en geluid uit de bijpassende soundbar. We hopen hier nog met veel plezier jaren van te kunnen genieten.

Samsung SUHD TV 05-06-2016 Product maand in bezit

TOP KIJKPLEZIER !

Je eigen bioscoop creëren. In combinatie met een bose home cinnema maakt het kijken en geluid een ware bioscoop belevenis. Samsung maakt het elke keer waar!

vincent 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige Televisie!

In de winkel was ik al overtuigd, maar nu ik hem thuis heb staan nog meer. dit is een prachtige televisie! de beeldkwaliteit met de nieuwe quantum dot technologie is ontzettend mooi. ook is dit voor mij de eerste Curved televisie die ik mooi vind. bij de eerdere curved versies vond ik dat het er eigenlijk alleen mooi uit zag als je er recht voor zat. bij deze is het vanuit elke hoek goed zichtbaar.

al met al een aanrader!

Aikbroekmeulen 12-05-2016 Product paar weken in bezit

Mooi beeld, maar weinig mogelijkheden met Tizen

7,3
Op 30 april de TV bij Mediamarkt in Den Haag gekocht. En deze werd netjes op dinsdag 2 mei geleverd.

Deze TV is zeer eenvoudig en snel in te stellen. Alles is in logische stappen en een kind kan de was doen. Menu's zijn duidelijk en het is allemaal gemakkelijk uit te voeren.

Wel opletten als je de TV ophangt, De bouten moeten 45 mm lang zijn, en bij veel muurbeugels zijn de bijgeleverde bouten maar maximaal 30 mm lang. Ik heb zelf een aantal bouten en veerringen bij de bouwmarkt gehaald en probleem was opgelost.
Vooral bij ophangen is de losse connectbox gemakkelijk. Want je hebt nog maar 2-3 kabels over (verbindingskabel, voeding en eventuele netwerkkabel). Dat zijn er al een stuk minder dan voorheen, en het dit is gemakkelijker mooi uit het zicht te werken.
Let met ophangen ook op je vingers. Want vette vingers zijn moeilijk van het scherm te verwijderen. Iemand hier een goede oplossing voor??

Het beeld is fantastisch en ik vind de zwartwaarden meer dan acceptabel en ook backlight bleeding valt dusver mee. Ook in een donkere kamer. Ik heb wel via internet alle instellingen veranderd. Daarbij is het wel jammer dat de UE65KS7500 een Europees model is, en het vooral Amerikaanse websites zijn met goede aangepaste instellingen. Maar dit zal spoedig wel veranderen.
Contract heb ik bijvoorbeeld niet al te hoog staan. Dat maakt het beeld voor mij persoonlijk rustiger.
Ik heb al wat series, films en wedstrijden bekeken en het beeld is dan gewoon snel en altijd duidelijk.
Ook bij reguliere uitzendingen op alle zenders.

Ik heb bewust gekozen voor een curve. Omdat ik de TV in de slaapkamer heb hangen en er dus recht op kijk. Dan is de curve wel een aanwinst.
Mocht je er vaak schuiner opkijken (bijv. in de woonkamer), dan kun je mijn inziens beter kiezen voor een plat scherm. Want bij een andere (lees grotere) kijkhoek geeft de curve meer een vertekend beeld en treedt er meer reflectie op.

De vormgeving is mooi. En het ziet er gelikt uit. De rand is dus en dat komt ten goede aan de totale kijkervaring. Wel is de achterkant erg gevoelig voor stof.

Waarom een 4 voor de mogelijkheden?! Nou, heel duidelijk. Het platform TIZEN werkt mooi, maar het aantal apps wat beschikbaar is, is echt ontoereikend. Dus geen RTL XL, NPO gemist, HBO, Pathe of Videoland. En juist van die smart functies maak ik heel veel gebruik. Was voor mij zelfs bijna een reden om de TV terug te brengen, maar ik heb het opgelost door een extra mediabox bij Ziggo bij te bestellen.
Ik heb mijn beklag bij Samsung gedaan en daar onderkennen ze het probleem. Maar ze kunnen niet vertellen of er snel nieuwe apps uitkomen. En laten je eigenlijk met een naar gevoel zitten. Dat vind ik erg teleurstellend. Een echte smart TV is het zo (nog) niet.
Samsung koop je overigens niet voor de aftersales of service. Support en klantenservice blinken bij Samsung uit in desinteresse, onwetendheid en arrogantie.

Geluid - ik houd ontzettend van audio, maar ik ben van mening dat goed geluid niet uit kleine speakers kan komen. Maar voor reguliere uitzendingen is het geluid voldoende en voor films heb in mijn home cinema set aangesloten.

Duurzaamheid - vooralsnog een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

gerrit 05-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super Samsung TV

Sinds een week in het bezit van deze super tv.
Niet alleen de 4k beelden zijn excellent, ook de "gewone" HD uitzendingen zijn super van kwaliteit.
De smart remote controle ligt geweldig goed in de hand, het is even wennen maar je kunt er al je apparatuur mee bedienen.
Ook heel handig is de smart hub, er hoeven nu maar een paar snoertjes (3) naar je tv terwijl er toch 4 HDMI apparaten aangesloten zijn.
Samengevat, een topper